//

Iphonemonster top zaak !!

Iphonemonster top zaak !! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede Iphone bezitter ! Heb zin 2 maanden de Iphone via onderstaande link verkregen, en echt super netjes geholpen !! Door deze ervaring zag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-06-09, 14:17
fritz32's schermafbeelding
fritz32 fritz32 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Thumbs up Iphonemonster top zaak !!

Hallo mede Iphone bezitter !

Heb zin 2 maanden de Iphone via onderstaande link verkregen, en echt super netjes geholpen !! Door deze ervaring zag ik dat ze de 3Gs in de verkoop hadden en tja door me hebberigheid , direct deze besteld, Nu kreeg ik vandaag van Karim tehoren dat Ik maandag mijn nieuwe 3Gs via de post binnen krijg Ik blij als een kind , en mijn zoon ook want die krijg mijn Bijna oude Iphone....

IK kan jullie dus echt aanraden om met deze winkel zaken te doen !!


iPhone shop, koop nu de iPhone bij iPhoneMonster
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-09, 16:04
Denneke's schermafbeelding
Denneke Denneke is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fritz32 Bekijk bericht
Hallo mede Iphone bezitter !

Heb zin 2 maanden de Iphone via onderstaande link verkregen, en echt super netjes geholpen !! Door deze ervaring zag ik dat ze de 3Gs in de verkoop hadden en tja door me hebberigheid , direct deze besteld, Nu kreeg ik vandaag van Karim tehoren dat Ik maandag mijn nieuwe 3Gs via de post binnen krijg Ik blij als een kind , en mijn zoon ook want die krijg mijn Bijna oude Iphone....

IK kan jullie dus echt aanraden om met deze winkel zaken te doen !!


iPhone shop, koop nu de iPhone bij iPhoneMonster
Prijzen zijn wel erg hoog he!!

Ik wacht wel tot ze in Belgie beschikbaar komen! (26 juni)
  #3  
Oud 20-06-09, 16:12
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

beetje winkel spam volgens mij


.
  #4  
Oud 20-06-09, 16:25
fritz32's schermafbeelding
fritz32 fritz32 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door absrnd Bekijk bericht
beetje winkel spam volgens mij


.

hoe moet je anders zeggen of je tervreden was met de verkopende partij
  #5  
Oud 22-06-09, 11:45
nukenine nukenine is offline
• iOS 5.0.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 22
Standaard

Helaas zijn ze uitverkocht. Kreeg idd een erg snelle, nette reactie op mijn email dat ze door de enorme vraag niets (meer) hebben, er komen volgende week weer nieuwe 3GS.
En de prijs. Ach... Je wilt er NU een, of niet. Zo ja, dan moet je gewoon betalen en niet piepen. Anders wacht je braaf.
Als ik er een kon vinden, betaalde ik nu
  #6  
Oud 17-09-09, 17:59
ankedesign ankedesign is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik wil via deze weg kijken of er mensen zijn die een iphone in bestelling hebben bij iphonemonster.nl Ik heb sinds 2 augustus een bestelling lopen en (het is nu 17 sept) ze hebben vertraging met de levering. Er zijn vast meer mensen die daar last mee hebben.
Ook omdat ze de laatste dagen de telefoon niet opnemen wil ik even waarschuwen dat het me vooralsnog niet verstandig lijkt via iphonemonster.nl te bestellen.
En omdat ik niet van flamen hou, zal ik jullie netjes op de hoogte houden van de voortgang.
  #7  
Oud 17-09-09, 18:17
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Vriend van me heeft dat probleem ook al bij hun...ik wist alleen niet dat er een topic over liep hier. Hij wacht ook al heel erg lang. Zal hem eens vragen of hij een mailtje wilt sturen naar ze om te zien of ze reageren.
  #8  
Oud 17-09-09, 18:24
ankedesign ankedesign is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Goed plan, dat heb ik vandaag ook gedaan.
Correct om te vermelden is ook dat ik wel twee keer netjes telefonisch contact heb gehad, waar ze zeiden dat er vertraging was met de leveringen. Het laatste contact is morgen 3 weken geleden, de termijn die ze gaven voor het uiterlijk leveren.

Update - Zojuist gebeld door Gwen van iphonemonster; Ze hebben problemen met de leveringen van Apple, die blijkbaar ook niks loslaten. Veel excuses, duidelijke uitleg en aanbod om koop te ontbinden en of geld terug te krijgen tot er wel duidelijkheid is.

Erg blij mee, dat was een nette service, even nadenken wat ik ga doen. Ik kan iig wat beter slapen weer.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 17-09-09 om 19:38. Reden: samenvoegen
  #9  
Oud 22-09-09, 13:21
ankedesign ankedesign is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard update

even een update over het bestellen van mijn Iphone. Inmiddels heb ik de aanbieding gekregen om een witte 32 Gb te nemen, voor 100 eur meer. Deze hebben ze inmiddels in huis, en kunnen dus snel verstuurd worden. Lijkt me een puik plan, ik heb geen zin meer in wachten, dus nu snel overmaken en wachten maar!

Laatst gewijzigd door ankedesign; 22-09-09 om 13:30.
  #10  
Oud 22-09-09, 13:25
Mootjuh's schermafbeelding
Mootjuh Mootjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijkerk
Berichten: 189
Stuur een bericht via MSN naar Mootjuh
Standaard

Een betere service dan T-mobile zelf zo te zien. En dus er kampen meer bedrijven met verlate leveringen. niet alleen T-mobile.. Mooi dat je dat aanbod hebt gekregen, kan me voorstellen dat je niet langer wil wachten. Have fun
__________________
Happy met me Iphone..!!!
  #11  
Oud 27-09-09, 19:31
julianmunro julianmunro is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

I have had the pleasure of dealing with iphonemonster.nl over the last couple of months and can honestly say that this has been an extraordinary experience. They have time and again exceeded my expectations and went out of their way to offer support. Apple can learn from them and I hope their business goes from strength to strength.
  #12  
Oud 27-09-09, 23:06
ankedesign ankedesign is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Ha, even een update; Ik heb inmiddels vier dagen terug mijn Iphone ontvangen van Iphonemonster.nl. Een mooie witte italiaan van 32 Gb. Ondertussen nog wat contact met ze gehad over verzendadressen etc, en alles is supersnel bezorgd. Lang verhaal kort; achteraf erg blij met de service, ze zijn erg correct, en bij telefonisch contact zijn ze eerlijk genoeg om netjes uit te leggen hoe het zit, zodat je niet met bullshit verhalen wordt opgezadeld. Goed gevoel aan over gehouden, blij met iphone!
  #13  
Oud 08-01-10, 10:12
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard

Ook een positief geluid hier: gister een 3gs besteld van 32 gb bij iphonemonster.nl en vandaag in goede orde ontvangen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
slechte support van iphonemonster (nieuwe eigenaar) wivaku Koopinformatie Nederland 8 08-10-10 16:21
Iphone reparatie zaak ? Gamebusters Archief 2 05-06-09 23:28
Windows: Geen top free en top paid apps meer McNessie iTunes 4 21-10-08 08:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:39.