Wie heeft al een gelockte iphone 3gs uit de apple store binnen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft er nu al een keer met behulp van myus.com een iPhone 3gs gekocht? gelockt zonder abbonement? die successvol is aangekomen? Ik denk er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie heeft al een gelockte iphone 3gs uit de apple store binnen?
Wie heeft er nu al een keer met behulp van myus.com een iPhone 3gs gekocht? gelockt zonder abbonement?
die successvol is aangekomen? Ik denk er ook aan dit te doen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet doen. Je moet enorm veel taxen betalen wanneer je iPhone europa binnenkomt.
|
|
|||
|
|||
Dat hangt er van af hoeveel risico je wilt lopen.
Ik heb ten tijde van de iPhone 2G drie besteld bij Apple en via MyUS hiernaartoe laten sturen. Je kan zelf opgeven wat voorn waarde ze op moeten schrijven. De iPhones waren toen 3*$425=$1275, ik heb $600 dollar als waarde opgegeven om bij verlies toch nog niets van de verzekering terug te krijgen. Maar dan spaar je dus al een hoop aan belasting. Maar ik heb op een paar websites al van meerdere mensen gehoord dat ze hun iPhone gekregen hebben die ze op deze manier besteld hadden (voor $599/699) Dus het werkt zeker. |
|
|||
|
|||
wat bedoel je met risico? dat word toch verzekerd verstuurd?
en hoeveel belasting betaal je dan over ongeveer 600 dollar?(450 euro) |
|
||||
|
||||
in totaal ongeveer 20% over de totaalkosten (dus INCL verzending en verzekering) (geldt alleen voor NL, belgië geen idee)
Dus dat is iets meer dan 100 euro, ik zou dan naar België gaan, dan issie Simlockvrij en met garantie kun je een x 100km rijden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder betaal je iets van 19% BTW plus wat administratiekosten. (over de waarde van de inhoud + de verzendkosten, ookal geeft MyUS gelukkig wel altijd aan dat de verzendkosten gratis waren) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie heeft iphone 4 bij t-mobile shop almelo binnen? | borgqueenx | Koopinformatie Nederland | 9 | 16-08-10 18:41 |
Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn? | chronoz | Archief | 5 | 13-04-10 17:36 |
Wie heeft nu WEL een Los toestel binnen? | carneirodesign | Archief | 4 | 31-07-08 15:06 |
Gestolen iPhone! Wie heeft een kassabon!? | MarkBender | Archief | 29 | 24-06-08 19:39 |
|
|