3gs bij Neckermann discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dank voor jullie info! Nav deze thread zojuist een iphone 3GS besteld bij Neckermann, leek allemaal soepel te gaan. Nu maar afwachten.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dank voor jullie info! Nav deze thread zojuist een iphone 3GS besteld bij Neckermann, leek allemaal soepel te gaan. Nu maar afwachten..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hallo Mensen!
Ik ben zelf ook op zoek naar een iPhone, een 3Gs 16 GB Black om precies te zijn die ook op deze site staat. Ik heb gebeld en ben verleend met de volgende informatie: De iPhones worden geimporteerd uit Amerika, daar worden ze voor Neckkerman simlockvrij gemaakt! Dus zodra je fijn de nieuwe updates binnen haalt voor het OS dan komt er weer een lock over! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat hoop ik toch niet voor diegenen die 1 gekocht hebben
|
|||
|
|||
Ik heb gevraagd of de telefoon echt simlock vrij is en of ie gewoon via iTunes kan worden geupgrade. Hierop kreeg ik het volgende antwoord:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Oei, ik dacht in 1e instantie ook dat ze origineel simlockvrij waren. Maar het blijkt dus dat ze simlockvrij gemaakt zijn en dat je dus maar beter niet meer kunt updaten..... Toch wel een beetje vern**keratief als je het mij vraagt om de beschrijving zo op te stellen dat mensen denken dat ze met een origineel simlockvrij toestel te maken hebben.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, ik had mijn bestelling dan ook per direct geannuleerd. Toch heerlijk die 7 werkdagen bedenktijd in de wet verkopen op afstand
|
|
||||
|
||||
Ik vraag me af of ze dit ook zeggen zonder dat je er om vraagt ?
Dan hebben ze straks een paar boze klanten erbij anders |
|
|||
|
|||
Ik lees zojuist jullie posts, dat is schrikken! Had de iphone al 2 weken geleden besteld. Zojuist gebeld, ze deden in ieder geval niet moeilijk over annuleren van de bestelling. Weer opnieuw op zoek dan maar.. :-(
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS bij mijngsmwinkel.nl | Cupcake | Koopinformatie Nederland | 1 | 27-09-10 15:24 |
Simlockvrij Neckermann. | pevo58 | Koopinformatie Nederland | 13 | 16-08-10 15:57 |
Jailbreaken op 3GS bij 'normale' 4.0 | joepje3 | Jailbreak | 6 | 23-06-10 22:57 |
Geen spraakherkenning bij 3GS | benwel | Archief | 1 | 11-11-09 17:05 |
Neckermann | macmichel | Koopinformatie Nederland | 0 | 31-01-09 10:21 |
|
|