Iphone gespreid betalen ? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Ik ben van plan om op korte termijn een Iphone te kopen. Genoeg keuze ;-) Zoals waarschijnlijk velen wil ik 3 dingen : - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone gespreid betalen ?
Hello,
Ik ben van plan om op korte termijn een Iphone te kopen. Genoeg keuze ;-) Zoals waarschijnlijk velen wil ik 3 dingen : - Simlock vrij. Want ik wil bellen met mn KPN abo - Niet direct een groot bedrag neerleggen, graag gespreid betalen - Legaal unlocken, geen zin in garantie gezeur of update troubles Ik heb al gelezen dat een optie is : een goedkope abo nemen bij T-mobile en dan voor 120 EUR hem simlock vrij laten maken. Maar een andere optie zou kunnen zijn : een nieuw unlocked toestel kopen en dan gespreid kunnen betalen. Ik ken de Neckerman oplossing maar die geeft teveel gezeik (updaten naar 3,1 gaat niet) en ik ken de oplossing van Mobistar (gespreid betalingsregeling) maar als nederlander krijg je daar vast geen lening ;-) Kortom.. de vraag is : Zijn er in NL geen aanbieders van een Iphone die (Legaal) geunlocked is en die een 'gespreid' betalingsregeling aanbieden ?? Iemand enig idee of is dit een gat in de markt ?? Gr, Daan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoezo is die van Neckermann niet te updaten? Want ik vrees dat je toch daar bij uit komt dan.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wil niet zozeer iets weten over Neckermann. De discussies over Neckerman worden elders op de site gehouden.
Maar heeft iemand een idee of je ergens een Unlocked-Phone kan kopen op krediet. Dat moet dan toch een gat in de markt zijn ??? Gr, Daan |
|
||||
|
||||
Nee kan niet
|
|
|||
|
|||
Bij Neckerman betaal je overigens erg veel rente!!
Ik heb de iphone in nederland gezien (in de winkel) voor 670,- incl. btw bij Gigavolt in Hoofddorp mischien kunnen zij je helpen? succes |
Labels |
gespreid betalen, op krediet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voorinschrijving / betalen zonder iphone | Archa | Koopinformatie Nederland | 7 | 28-07-10 01:55 |
Moet je extra betalen als je je iPhone tethered? | Sal | Odido (T-Mobile) | 3 | 29-09-09 21:55 |
|
|