iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iTunes Gift Card online kopen? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/49530-itunes-gift-card-online-kopen.html)

ThamarBerber 27-07-12 01:57

Heb tot nog toe altijd met plezier bij itunescode.nl gewinkeld, maar ineens is mijn ip-adres geblokkeerd, en ze kunnen mij niet helpen!
Daar ben ik niet blij mee, dus!

jobbais 11-01-13 11:58

je ip adres geblockeerd dat is zeker voor de paypal betalingen, dat heb ik dus ook thuis, dus doe ik het via T-mobile via mijn iphone, dan werkt het wel om via Paypal te betalen, deed dit al regelmatig naar alle tevredenheid.

maar nu krijg ik van hun deze e-mail..

-----
Geachte heer/mevrouw,

U heeft in een korte periode meerdere malen een bestelling bij ons geplaatst via Pay Pal.
Ivm veiligheid kunnen wij niet zoveel bestellingen van deze bedragen achter elkaar doorvoeren.
Zou u een bestelling willen plaatsen via iDeal of een kopie legitimatiebewijs of bankpas door kunnen mailen.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Vincent Vleeschdrager

Support Manager
----

Ik vind dat als je paypal niet vertrouwd het ook niet moet ondersteunen, en ik ga hun zeker niet mijn persoonsgegevens afstaan, ID kaart kom op zeg!!! afdruk bankpas??

heb dus in het kort gereageerd op hun mail.
--
Hoi Vincent,

Het is juist dat ik dat geld op de paypal heb en niet op mijn gewone rekening, ander moet ik het eerst weer terug storten op mijn gewone rekening duurt weer 3 dagen.
Ik kies jullie juist omdat jullie het ook via de Paypal kan doen.
En het spijt mij zeer, een kopie legitimatie of bankpas krijgen jullie niet, omdat ik dat niet vertrouw hoe jullie dat opslaan, jullie kunnen mij niet garanderen dat die gegevens niet in verkeerde handen komen, dus dat gaat hem niet worden.

met vriendelijke groet,
---

Als ze dit niet oplossen, want ik heb al 2 bestellingen nu in de wacht, dan zijn ze mij als klant definitief kwijt, want dan kan ik het net zo goed meteen in de supermarkt mijn kaarten gaan halen.


Dus ben erg benieuw hoe ze dit gaan oplossen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 januari 2013 om 12:06 ----------

Ben nu gebeld door het bedrijf achter Itunescode.nl om verificatie van mijn bestelling, omdat ik verified paypal user ben stond mijn telefoon nummer er ook bij, en goed gesprek gehad met Vincent.
Ze gaan de betalingen doorvoeren..

Ik snap hun ook wel met paypal ben je als verkopende partij vaak in het nadeel dus een extra check van hun is inderdaad ook wel goed, kan het ook wel begrijpen.

Dus is opgelost.

Laurensxl 11-09-13 12:08

Heeft ook iemand ervaring met Direct uw iTunes, Xbox live, Google Play prepaid code in uw mailbox?

tonie911 09-10-13 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ThamarBerber (Bericht 810640)
Heb tot nog toe altijd met plezier bij itunescode.nl gewinkeld, maar ineens is mijn ip-adres geblokkeerd, en ze kunnen mij niet helpen!
Daar ben ik niet blij mee, dus!

ik koop tegenwoordig mijn itunes kaart bij ituneskaart.nl, net zo makkelijk en iets goedkoper.

hiya20150 02-04-14 09:45

je kunt ook hier een itunes kaart kopen en code verschijnt direct op het scherm na betaling, nederlandse kaarten maar ook amerikaanse giftcards waar sommige naar opzoek zijn

Filippo 13-05-14 13:20

Ik begrijp niet waarom al die sites duurder moeten zijn dan de adviesprijs. Ik weiger dan ook meer te betalen dan de adviesprijs. Via marktplaats ben ik op een website gekomen waar ze o.a iTunes gift cards verkochten, iTunes Gift Card iets goedkoper dan de adviesprijs, gastenboek ff gecheckt en ik zag dat ze een keurmerk hadden dus maar veilig begonnen met een €15 kaartje voor €14.90. Betaling gedaan via iDeal en een paar seconden later direct de code via mail. Ideaal! Enige wat jammer is dat ze alleen iTunes kaarten voor Nederlandse store verkopen en niet voor de Amerikaanse store:(

Robinioh 02-06-14 09:59

Betere site
 
Heb zelf een tijd lang iTunes tegoed bij itunescard.nl gedaan, werkte opzich prima maar mede door service en gemak doe ik dat tegenwoordig bij Opwaarderen.nl. Ik raad het jullie aan, scheelt gezeur.

ballegooier 03-06-14 19:38

Voorlopig neem ik ze maar gewoon mee tegelijk met m'n boodschappen bij de Apple. Dan betaal ik geen cent teveel, en weet ik zeker dat de code het zal doen.

dirkey 22-11-14 20:58

ik koop de itunes codes op www.ituneskaart.nl. hier kun je ze vanaf 5 euro verkrijgen

wollie1979 24-11-14 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dirkey (Bericht 985239)
ik koop de itunes codes op iTunes kaart kopen vanaf ?5 - iTuneskaart.nl. hier kun je ze vanaf 5 euro verkrijgen

Waarom? De giftkaarten daar zijn gewoon duurder dan de werkelijke waarde van de kaart. Een 5 euro kaart kost bijvoorbeeld bijna 7 euro (!) :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.