Evaring reparatie WIFI chip discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, vannacht tijdens het luisteren van de top 2000 met backgrounder actief stopte de WIFI connectie er opeens mee. Met geen mogelijkheid kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Evaring reparatie Wi-Fi chip
Beste mensen,
vannacht tijdens het luisteren van de top 2000 met backgrounder actief stopte de Wi-Fi connectie er opeens mee. Met geen mogelijkheid kan ik uberhaupt nog een netwerk vinden, heb de vriezer truuk door de telefoon in de diepvries te leggen ook geprobeerd, geen resultaat. Ook een herstel mocht niet baten, dit doet me vermoeden dat de Wi-Fi chip helaas is overleden. Nu heb ik deze telefoon meegenomen uit Canada omdat ik daar een tijd heb gewoond dus hier helaas geen garantie. Nu heb ik wel 2 bedrijven gevonden die een reparatie van de chip aanbieden. Heeft iemand daar ervaring mee? Apple iPhone reparatie - overzicht reparaties - Spark Electronics iPhone 3G | Pdatech iPhone Reparatie , htc, MacBook, Notebook Reparatie Service / Den Haag, Nederlands - PDATECH Heb best 50 euro voor een reparatie over, echter wil ik wel zeker weten dat kwaliteit geleverd wordt. Bedankt voor de reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone Koopadvies en ervaringen
Met Pdatech heb ik goede ervaringen voor het repareren van mijn gebroken scherm, maar ik denk dat Spark Electronics ook wel te vertrouwen is. Laatst gewijzigd door WDS001; 27-12-09 om 22:00. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi chip 3g laten vervangen. | Loekieloek | Wi-Fi | 19 | 28-04-12 22:10 |
Iphone Wi-Fi antenne / chip vervangen? | Schijn | Wi-Fi | 5 | 20-02-11 21:05 |
Wi-Fi problemen op 64Gb 3G - reparatie | HanSolo | iPad algemeen | 4 | 27-08-10 18:55 |
Geen Wi-Fi ... chip kapot? | Mlavooy | Wi-Fi | 4 | 18-09-09 08:42 |
Iphone Wi-Fi chip kapot? | fatlobster | Unlock [archief] | 2 | 25-02-08 19:10 |
|
|