Hoe heb jij je iphone gekocht? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) zoek gewoon iemand die naar amerika gaat en tadaa... het duurt mss iets langer, maar je betaald wel veeeel minder. ik heb nu een dikke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zoek gewoon iemand die naar amerika gaat en tadaa...
het duurt mss iets langer, maar je betaald wel veeeel minder. ik heb nu een dikke maand gezocht naar iemand, en nu is het eindelijk gelukt. gewoon beetje moeite doen ;-) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hehe, fizzy precies... een dikke maand gezocht... niet iedereen heeft daar zin in. Is het echt zo moeilijk te begrijpen dat mensen meer betalen dan 300 euro?
Familie van mij gaat pas in mei naar USA, en ga daar niet op wachten.. dus haal er nu wel eentje uit de UK. ps. fizzy ik vind je wel een stoertje hoor! (K) |
|
|||
|
|||
wat heeft dit nu met stoer te maken??
ik geef gewoon mijn mening/ervaring aangezien ik nog studeer is het voor mij niet mogelijk om 500 euro neer te leggen voor iets dat eigenlijk maar 280 kost gewoon rondvragen aan mensen er is ergens wel iemand die "morgen" vertrekt ofzo |
|
||||
|
||||
Kennis ging naar Amerika, dus hij had er eentje voor me meegenomen..
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik zoek iemand die een kennis heeft of zelf naar de USA of UK gaat om een iPhone te halen. Ik wil tegen een (kleine) vergoeding serieuze afspraken maken om er één extra mee te nemen. Wie kan mij helpen?! Zou je mij dan een mailtje willen sturen. Ik zou je zeer dankbaar zijn. mvg |
|
|||
|
|||
jeeeeeeeeeeuj
ik heb hem in huis wat een prachtig ding. voorzichtig alles opengedaan. ik doe het plastiek er af en wooow neeee er zitten belletjes in het scherm ohnee toch niet, het is het 2de plastiekje de man die hem kocht in de usa is gewoon een AT&T store binnengestapt en zei: ik wil graag een iphone. ik wil geen abonnement, ik ga hem unlocken. dus dat moet je me niet vragen en hij kreeg er zo een mee 't is trouwens eentje van week 46 dus 1.1.2 en BL 4.6? binnen paar minuten unlocken en dan spelen! koste me uiteindelijk 399$ + 20$ tax ( 5%) + een fles wijn voor de moeite edit: net op 2 min unlocked! dat was gemakkelijk zeg nu 113 erop aant zetten ik ben echt blij Laatst gewijzigd door Fizzy; 17-02-08 om 15:11. |
|
|||
|
|||
Laten meebrengen uit New York,
prijs inc tax van 8 procent, 302 euro. |
|
|||
|
|||
sinds vanmiddag.
Zwarte Markt/ Bazaar, Beverwijk 154 euro + abo 22,50 eur, inc. unlimited internet (vodafone) |
|
|||
|
|||
Apple Store Las Vegas, 1.1.2 obd 4.6 285 euries ongeveer
|
|
|||
|
|||
allemaal lekker leuk en wel, maar het is mijn contactpersonen nog niet gelukt om er eentje mee te nemen. Eerst had ik iemand die de canadese grens over ging en die in een AT&T store ging horen, moest een US id laten zien en lukte dus niet. Achteraf gaf hij toe dat hij beter naar een apple store had moeten gaan.
Vervolgens heb ik iemand anders die naar een Apple store gaat in de US, krijgt ie te horen dat ie 'm niet mag meenemen zonder een abo af te sluiten. De persoon in kwestie had wel eerst naar de firmwareversie gevraagd, volgens mij heeft dit afgeschritk. Voel me dik belazerd door Apple, is al de 2de keer datk er naar uitkijk en weer lukt het niet. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe heb jij je iPhone gejailbreaked? | A.Gisbers | Jailbreak | 20 | 11-09-10 21:35 |
Waarom heb jij jouw iPhone gejailbreakt? | kuotje | Chat en geruchten | 23 | 06-01-10 21:40 |
Welke iphone 3g heb jij? | blaugrana | Chat en geruchten | 46 | 09-11-09 20:39 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
Hoeveel uur heb jij al met je Iphone gebeld ? | Frits | Chat en geruchten | 3 | 04-11-08 17:51 |
|
|