iphone kopen maar per ongeluk geupdate discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een vraagje iemand verkoopt zijn iphone en ik zou deze graag kopen alleen is er één klein probleem met de iphone zegt hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone kopen maar per ongeluk geupdate
ik heb een vraagje
iemand verkoopt zijn iphone en ik zou deze graag kopen alleen is er één klein probleem met de iphone zegt hij hij heeft hem per ongeluk gisteren geupdate via itunes en nu krijgt de iphone geen ontvangst meer! nu is mijn vraag is dit nog te verhelpen want ik wil natuurlijk wel geen iphone kopen die ik niet kan gebruiken alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niet kopen! goedkoop = duurkoop!
Koop gewoon er 1 in Belgie dat ben je van dat gezeik af. Kost je wel 575 euro, geen gezeur en altijd kunnen bellen en updaten. |
|
||||
|
||||
en als ie van T-Mobile was eerst ff testen met een t-mobile sim en dan kan je alsnog beslissen of je em wil kopen
|
|||
|
|||
maar als ik deze iphone nu zou hacken zou hij dan wel perfect werken?
|
|
|||
|
|||
Er is nog geen unlock voor uit. Koop gewoon een nieuwe ben je van al het gezeik af!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: iPhone 3gs per ongeluk geupdate naar ios 4.1 | fezzmeister | Unlock | 4 | 29-11-10 14:29 |
iPhone per ongeluk geupdate! | piet-t | Archief | 1 | 25-03-10 00:22 |
geupdate geunlockte 1.02 die per ongeluk geupdate is naar 1.1.2 | mrgoolie | Unlock [archief] | 2 | 20-11-07 12:41 |
|
|