Iphone kopen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil graag een Iphone kopen. Ik zocht een nieuwe mp3 speler en dacht aan de ipod touch. Maar die kost ongeveer 180 euro. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone kopen
Hoi,
Ik wil graag een Iphone kopen. Ik zocht een nieuwe mp3 speler en dacht aan de ipod touch. Maar die kost ongeveer 180 euro. Dus ik zat te denken dat een Iphone nog fijner was. Ik heb zeg maar 160 euro max ongveer ter besteding. Daar kom je denk ik niet ver mee? 2g vind ik ook niet erg, weet iemand raad hoe ik toch goedkoop aan een iphone kan komen? Bij apple site stond dat de iphone 3g 99 dollar was, maar dan krijg je der toch een abbo bij?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een 3D voor 99 dollar lijkt me sterk, zal idd wel met abo zijn..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Doorsparen..
|
|
|||
|
|||
Kan ik als ik een 2g heb.
Zo via Itunes firmware 3.2.1 instaleren ofzo en dan meteen jailbreaken en gebruiken? |
|
||||
|
||||
Kortgezegd: ja
Maar al deze info kan je makkelijk op het forum vinden. |
|
|||
|
|||
als ik op de iphone dan 3.1.2 zet moet ik hem dan niet opeens opnieuwe activeren?
|
|
||||
|
||||
Dat is niet nodig met de custom firmwares die je op dit forum kan vinden.
Graag daarvoor de zoekfunctie gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
Voor honderdzestig euro vindt je makkelijk een iPhone 2G.
|
|||
|
|||
Ja ik vind het zelf wel vet om een 2g te hebben alleen heb ik laatst een nieuwe pc voor 500 euro gebouwt en ik wil dus een nieuwe mp3 speler.
En aangezien de ipod touch 180 euro is ongeveer heb ik nog liever een iphone 2g waar kan ik die goed vinden? Op marktplaats? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kopen | freewilly134 | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-10-10 19:39 |
iPhone 3G kopen | St33n | Koopinformatie Nederland | 1 | 09-03-10 18:37 |
Iphone 3g kopen: help! | bramtinmokum | Koopinformatie Nederland | 2 | 02-02-09 18:48 |
Iphone 2 kopen | Beaux | Archief | 7 | 29-05-08 15:22 |
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? | gemmelos | Koopinformatie Nederland | 15 | 13-05-08 17:07 |
|
|