Iphoneline.nl ervaringen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft er ervaring met het kopen van de Iphone 3GS bij dit bedrijf uit Doetinchem? Zij beweren originele simlock-vrije Iphones te verkopen. Dus geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphoneline.nl ervaringen?
Wie heeft er ervaring met het kopen van de Iphone 3GS bij dit bedrijf uit Doetinchem? Zij beweren originele simlock-vrije Iphones te verkopen. Dus geen toestellen die ze zelf simlock-vrij maken.
Volgens hun website hebben ze zelfs voorraad. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je een link van hun website?
Edit: al gevonden, je kunt gewoon op afspraak afhalen.Deze prijzen zijn op zich scherp maar 749 voor een 32gb 3gs is niet super goedkoop. Laatst gewijzigd door debroei; 09-03-10 om 11:32. |
|
|||
|
|||
Het gaat me niet zo zeer om de prijs, maar om het feit dat zij claimen een originele simlock-vrije Iphone aan te bieden. Hoe kan ik dat controleren en heeft iemand al eens zaken met dit bedrijf gedaan.
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone komt er vandaan. Kreeg geleverd wat werd beloofd, zonder SIMlock, dus wat mij betreft absoluut een aanrader!
Heb een aantal vrienden er ook naar doorverwezen, zijn ook net zo tevreden als ik... Laatst gewijzigd door iPhenQue; 05-04-10 om 21:12. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Phonehouse.be (ervaringen) | mfmvdsande | Overige providers België | 7 | 17-09-10 15:13 |
GameSalad ervaringen? | okkie123 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 01-07-10 16:10 |
Windows: Ervaringen iTunes 8 | gmlens | iTunes | 35 | 29-09-08 15:27 |
Ervaringen | Tjainie | Archief | 3 | 25-08-08 14:23 |
Ervaringen ivyskin? | batalhador | iPhone accessoires en onderdelen | 34 | 21-05-08 20:27 |
|
|