Is deze Site te vertrouwen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Is deze site te vertrouwen voor de iphone4? Klik Ik hoor graag van jullie....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is deze Site te vertrouwen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Naar mijn ziens zeker oke, beste je kan doen is eens bellen ofzo , dan weet je het wel snel hoe het zit.
En die prijzen; moet je wel een abo voor aanschaffen. |
|
|||
|
|||
Ja, Natuurlijk wou ik hem dan aaschaffen bij een abbo maar ik vroeg me dus af of ze wel echt te vertrouwen waren heb nog nooit van de site gehoord vandaar.
Nog meer mensen met suggesties of ervaringen? |
|
|||
|
|||
Ik heb daar een iphone 4 besteld met 1 jarig abo. Heb eerst contact opgenomen en de meneer aan de lijn heeft me alles netjes uitgelegd. Ik heb ook een contractbrief per email ontvangen. Maandag ga ik het opsturen met daarbij kopie bankpas etc etc.
Site is zeker te vertrouwen. |
|
|||
|
|||
Lijkt me sterk dat de site in drie weken echt kan leveren.
Dus omdat ze je een contract hebben verstuurd is de site te vertrouwen? Misschien is het afsluit gedeelte op orde maar dat zegt helemaal niets over de levering van je iPhone. Ben benieuwd wat Vodafone/KPN doen als je over een x aantal weken van je contract af wilt omdat je mobieltje nog steeds niet is geleverd. Ik zou op safe spelen en bij phoneshop bestellen. Die hebben zich in de afgelopen jaren al bewezen. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook op google afgezocht en zag alleen maar positieve feedbacks. Phoneshop heeft een langere levertijd vandaar dat mijn keus naar belsimpel ging.
|
|
|||
|
|||
die website is ook nog eens goedkoper als phoneshop.nl
sinds wanneer is die aanbieding er? mischien reserveer ik 2 keer. heb nog niks getekent dus kan zo annuleren. |
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoelang die er al is, ik kwam hier toevallig bij uit.
Maar ik vind het wel een goede aanbieding. Maar denken jullie dat ze de levertijd van 3 weken waar kunnen maken ondanks alles wat er rond de iphone 4 aan de gang is met het leveren hiervan enz. En weet iemand of je na de 12 maanden de telefoon gewoon simlockvrij kunt laten maken bij t-mobile (ik neem aan van wel toch?) |
|
||||
|
||||
Hier is het alleen te verkrijgen met een T-Mobile abonnement... en gesimlocked...
Voor mij was phoneshop.nl een beter alternatief... Vodafone en Simlockvrij... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hi Borgqueenx
|
|
|||
|
|||
Oke dus bij phoneshop zijn ze simlock vrij dat is natuurlijk altijd fijn maar heb geen zin in lange of uitgestelde leverijden....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop |
|
|||
|
|||
Ja oke dat had ik ookal begrepen:$ maar ik bedoelde van vodafone (sorry)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dan denk ik dat ik hem toch bij belsimpel ga bestellen want, ik heb al een zakelijk abbo bij HI. nou zal simlockvrij wel fijn zijn maar het is niet noodzakelijk, dan maar een softwarematige mocht het nodig zijn.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben je steeds afhankelijk van anderen door steeds af te wachten op die "Unlock" of ja je moet 120 euro meer betalen bij T-mobile en simlockvrij laten maken... Wens je veel plezier met je Iphone 4 |
|
|||
|
|||
Ja oke maar als ik nog 6 maanden heb ofzo belaat ik gewoon voor het unlocken dat maakt me dan nog niet zo veel uit en me zakelijke abbo loopt nog 5 maanden dus zal misschien nog niet eens nodig zijn.
|
|
|||
|
|||
als ik een van de eerste ben ga ik zeker een review schrijven met video.
Maar ik denk dat t-mobile eerst hem weer gaat verkopen om 12 uur snachts ofzo. Ik denk dat phoneshop.nl wel snel gaat zijn, maar niet supersnel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iemand ervaring met deze site?? | gangster2 | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-05-11 14:40 |
Werkt deze site goed? | janvandijk96 | iPhone Apps | 4 | 11-02-11 01:13 |
iemand deze site al gezien? | dpz | Archief | 4 | 17-07-08 18:17 |
|
|