Iphone 4 simlock vrij te bestellen in nederlandse webwinkel discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren en Dames, Zojuist heb ik een mail gekregen van "iPhone Service Point" met daarin de prijzen die ze gaan rekenen voor de nieuwe Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 simlock vrij te bestellen in nederlandse webwinkel
Heren en Dames,
Zojuist heb ik een mail gekregen van "iPhone Service Point" met daarin de prijzen die ze gaan rekenen voor de nieuwe Iphone 4. Schrik niet! iPhone 4 16GB zwart, € 899 iPhone 4 32GB zwart, € 999 Je kunt nog beter bij T-Mobile een iphone aanschaffen met abonnement om deze vervolgens door T-Mobile zelf te laten unlocken. Dan ben je minder kwijt... Groet, Xionax Lomax |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zijn voorlopige prijzen en ze zullen deze eerst hoog aanhouden totdat de definitiefe prijzen bekend zijn
|
|||
|
|||
Ik betwijfel het want je mag nu al aftikken met ideal
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
lol kun je beter bestellen op phoneshop.nl zonder abbonement.
|
|
||||
|
||||
"Weest voorzichtig"....
In het verleden zijn er al eerder partijen geweest die een illegaal graantje mee wilden pikken van de hype rond een nieuwe iPhone. Zoek even goed of een partij betrouwbaar is, een gewaarschuwd mensch.... |
|
||||
|
||||
ik heb het mailtje ook ontvangen. ik had me ook bij hun ingeschreven om geinformeerd te worden over wanneer de iphone 4 te koop zou zijn bij hun.
|
|
|||
|
|||
haha ik kreeg dat mailtje ook! maar toen ik de prijs zag.. dacht ik..helaas nee dank u. voorlopig niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Help! Jailbreak + illegaal simlock vrij -> Legaal T-mobile simlock vrij | Dagavu | Unlock | 0 | 25-09-10 14:22 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
|
|