iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/62345-t-mobile-iphone-4-abonnementen-and-reserveringen.html)

JeMo 26-07-10 19:12

En wat is nu het slimste om te doen... de order terug zetten naar een witte aangezien ik hoor dat ik toch achteraan val... En de witte eventueel antennagate vrij is.. of gewoon genieten van het feit dat ik misschien wel op 30 juli een zwarte krijg (terwijl mijn eerste keuze een witte zal blijven..)?

MrMaikey 26-07-10 19:20

Naja ik belde vanmiddag om ff van alles te bespreken en dit kwam er uit:
-> Hij checkte de levertijden in het systeem en de witte stond op, niet leverbaar / einde van het jaar. En zwarte blijft staan op 8-10 weken (zoals we al wisten).
-> Niemand daar weet hoe de levering precies gaat verlopen dus ook al doen vele uitspraken over waar die sneller wordt geleverd, ze weten het gewoon niet.
-> Er zijn dus daadwerkelijk 2 nummers te krijgen via de telefoon, ordernummer & salesnummer. Met salesnummer kun je op de site kijken hoe het staat met je bestelling.
-> Op het moment dat je begint over klachten over leugens en dergelijke (ben meerdere keren verkeerd te woord gestaan) dan gooien ze het erop dat het gewoon allemaal zo onduidelijk is dus het is niet liegen, maar een verkeerde bewering die de medewerker anders had moeten verwoorden -_-

Blaaablaaaa.. ik kan niet wachten hahaha..:P

R0elr 26-07-10 19:21

Iemand ervaring met het volgende abonnement: Relax Online 25
79 losse toestelkosten
20 eerste jaar (met w&w+ gratis)
35 tweede jaar (zonder w&w gratis)

Hoor van verschillende mensen hier op het forum dat ze zo'n abo hebben, echter als ik ze bel, dan zeggen ze dat het niet gaat icm Relax 25 online, maar begint bij 30. De ander zegt weer wel dat het kan... Iemand enig idee?

Wat me zo aan het twijfelen brengt:
Als ik zo'n abonnement wil icm een iPhone 3GS 16 gb, dan kost dat me 100, terwijl als ik de 4 zou kopen, hoor ik dat je 80 euro moet betalen.

Bedankt!!!

Roel

Sedat 26-07-10 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Franzzz (Bericht 498617)
bij mij hetzelfde. Iets eerder besteld (09:45), maar nog geen brief ontvangen. Nu maar hopen dat alles goed is gegaan.

Ik heb vandaag ook nog geen brief ontvangen, wordt zo wel spannend... ik vertrek het weekend naar Spanje met tussenstop in Lyon. Misschien alvast de apple winkel op zoeken :)

Sloober 27-07-10 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sedat (Bericht 499930)
Ik heb vandaag ook nog geen brief ontvangen, wordt zo wel spannend... ik vertrek het weekend naar Spanje met tussenstop in Lyon. Misschien alvast de apple winkel op zoeken :)

Ik heb vorige week de iphone 4 besteld maar tot op heden geen brief of email ontvangen, meer mensen die dit hebben?

Ninho010 27-07-10 12:26

Citaat:

Ik heb vorige week de iphone 4 besteld maar tot op heden geen brief of email ontvangen, meer mensen die dit hebben?
Had het al eerder hier ergens gezegd, maar ik heb ook nog geen bevestiging. T-mobile zei dat het geen kwaad kon en dat het door vertraging alsnog via de post moet komen.

Sloober 27-07-10 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ninho010 (Bericht 500319)
Had het al eerder hier ergens gezegd, maar ik heb ook nog geen bevestiging. T-mobile zei dat het geen kwaad kon en dat het door vertraging alsnog via de post moet komen.

Ik hang net weer op met t-mobile, ik had geen bevestiging gekregen omdat er vorige week iets misgegaan was.. Dus opnieuw het abbonnement bevestigd en meteen bestelling veranderd van witte 16 gb naar zwarte 32 gb omdat ze zeiden dat het t eind van het jaar zou worden voor de witte. Misschien is het toch handig als je nog even belt..

Iphone3Gs 27-07-10 15:11

Even net langs T-Mobile gereden in Zwolle, ze begon heel aardig, toen ik begon over de micro sim omdat ik die graag wou hebben werd ze wat stillerig en zei ze waarom ik die graag wou hebben :rolleyes: ik heb de voorinschrijving gedaan op de Iphone. met de website? nee via telefoon schrok ze, ow zei ze, kon dat ook :confused: :rolleyes: ja dat kon ook, nou dat was de grootste fout die ik kon maken zei ze plotseling :( ze had net de website op geslagen en alles gelezen over de iphone, en de website was sneller en beter en via de telefoon was helemaal niet nodig geweest, de iphone werd pas veel later geleverd en je kon ook in de rij staan vrijdag want ze krijgen een hele zwik, toen vroeg ik of de witte versie dan ook er lag begon ze nog wat bozer te worden en zei ze nee die net weer niet, maar je bent gewoon stom bezig etc, ik heb haar vriendelijk gevraagd om de micro sim waarvoor ik kwam, toen zei ze ja die krijg je gratis bij je iphone geleverd,ik vroeg waar ze die informatie vandaan hielt aangezien ik net de klantenservice had gebeld om hem aan te vragen, zei ze op onze website, ik even mee gelezen en ik heb het toch maar even zo gelaten, aangezien ik pas de iphone in Dec krijg (witte 32 gb) maar ze zijn erg stil over de iphone en de verdere zaken vindt ik, en als je doorvraagt worden ze gewoon weg zo boos dat je bijna er bang van wordt.rare mensen die T-Mobile medewerkers.

Sloober 27-07-10 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 500583)
Even net langs T-Mobile gereden in Zwolle, ze begon heel aardig, toen ik begon over de micro sim omdat ik die graag wou hebben werd ze wat stillerig en zei ze waarom ik die graag wou hebben :rolleyes: ik heb de voorinschrijving gedaan op de Iphone. met de website? nee via telefoon schrok ze, ow zei ze, kon dat ook :confused: :rolleyes: ja dat kon ook, nou dat was de grootste fout die ik kon maken zei ze plotseling :( ze had net de website op geslagen en alles gelezen over de iphone, en de website was sneller en beter en via de telefoon was helemaal niet nodig geweest, de iphone werd pas veel later geleverd en je kon ook in de rij staan vrijdag want ze krijgen een hele zwik, toen vroeg ik of de witte versie dan ook er lag begon ze nog wat bozer te worden en zei ze nee die net weer niet, maar je bent gewoon stom bezig etc, ik heb haar vriendelijk gevraagd om de micro sim waarvoor ik kwam, toen zei ze ja die krijg je gratis bij je iphone geleverd,ik vroeg waar ze die informatie vandaan hielt aangezien ik net de klantenservice had gebeld om hem aan te vragen, zei ze op onze website, ik even mee gelezen en ik heb het toch maar even zo gelaten, aangezien ik pas de iphone in Dec krijg (witte 32 gb) maar ze zijn erg stil over de iphone en de verdere zaken vindt ik, en als je doorvraagt worden ze gewoon weg zo boos dat je bijna er bang van wordt.rare mensen die T-Mobile medewerkers.

Ik hoop dat je aan de foon wat duidelijker was dan wat je hier neerzet. Langste zin ooit en moet het 2 keer lezen om er wijs uit te worden. Maargoed ze zijn zo stil over de iphone omdat zij er ook niet veel over weten, ik denk als je deze site dagelijks volgt dat je meer weet dan de gemiddelde t-mobile medewerker. Dat is niet hun schuld, maar die van hogeraf & Apple. Was vorige week nog in een shop waar beweerd werd dat er voor de iphone (3 & 4) geen 1-jarige abbo's bestaan, terwijl dat toch al zeker 2-3 maanden mogelijk is, ik bedoel maar..

MrMaikey 27-07-10 15:45

Via de telefoon houden ze het er nog steeds op dat ik beter mijn telefonische reservering aan kan houden dan vrijdag naar de winkel te komen.. Blablablabla zo stom als je dan hoort dat de shops toestellen gewoon gaan verkopen vrijdag -_-

Sloober 27-07-10 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey (Bericht 500638)
Via de telefoon houden ze het er nog steeds op dat ik beter mijn telefonische reservering aan kan houden dan vrijdag naar de winkel te komen.. Blablablabla zo stom als je dan hoort dat de shops toestellen gewoon gaan verkopen vrijdag -_-

Hmm, tegen mij zei ze dat ik 8-10 weken moest wachten, tenzij ik de 30ste voor de deur ga wachten, dan kon ik hem waarschijnlijk meenemen..

MrMaikey 27-07-10 15:59

WHY WHYYYYY....Ze liegen gewoon zoveel, of ze weten gewoon niks, zeg het dan!! Sniff.. Op zich vind ik het niet erg dat ik langer moet wachten maar wel als het door de service komt daar.. Zoals ik al eerder aangaf heb ik net hetzelfde gevraagd aan de persoon aan de telefoon. Kan ik niet beter wachten voor de deur vrijdag. Zij vond van niet, en het verwerken van zo'n annulering uit het systeem duurde volgens haar week tot anderhalve week. BLEGH, de collega ervoor zij 2 dagen, en de collega daarvoor beweerde 2 weken.. -_- Zolang deze reservering en dus verlening in het systeem zit kun je niks verlengen en meenemen in de shop ofcourse..

Iphone3Gs 27-07-10 16:10

@Sloober

Sorry,voor me ondeskundige typeen. Ik heb de vraag aan de telefoon met een simpele ik zou graag de microsim willen bestellen, gevraagd

Maar zal de volgende keer op me puntjes en kommatjes letten

Caspar 27-07-10 19:33

Ik heb vandaag mijn bevestigingsbrief gehad.. Duurde even maar hij kwam gelukkig wel :) er staat in dat mijn contractvernieuwing ingaat op 12 augustus.. Weet niet zeker wanneer ik m'n nieuwe toestel krijg.. Dus voor de mensen die nog geen bevestiging hebben gehad, gewoon afwachten helaas.

Stefanuzz 27-07-10 19:40

Net als de reactie hiervoor; ik heb donderdag een brief van T-Mobile gekregen met daarin de bevestiging van de contractvernieuwing, maar ik vraag mij wel af wanneer ik mijn iPhone krijg. Mijn vernieuwde contract gaat in op 22 augustus (heb mijn huidige abo afgesloten op 22 augustus 2008). Ik heb vorige week telefonisch de iPhone 4 besteld maar heb verder geen indicatie van wanneer 'ie gebracht gaat worden. De vrouw aan de telefoon vertelde dat een koerier binnen 6 tot 8 weken telefonisch contact zou opnemen over de levering... maar dat is wel erg abstract. :)

Mijn vraag is dus ook; krijg je nog meer bevestigingen dan alleen de bevestiging van vernieuwing abonnement?

FenderRose 27-07-10 21:07

normaal gesproken klaag ik niet maar wat t-mobile nu toch weer heeft geflikt.......

ik dus gevraagd naar mijn order en sales nummer...netjes gekregen van de mevrouw aande telefoon..... ik daarna op internet mijn status opzoeken...en vervolgens is er geen bestelling gevonden voor het ordernummer.... dus ik de klantenservice bellen of die het dan voor me willen opzoeken....

wat blijkt ? dat mijn bestelling is geanuleerd, maar door wie en waarom weet niemand daar.... heb gewoon al de contract bevestiging thuis liggen voor een 32 gig, zwart met 2 jarig abbonement...

dus ik heb gezegd hoe gaan we dit oplossen..want door jullie fout zal ik waarschijnlijk nu achteraan op de lijst komen en daar ga ik niet mee akoord....

morgen word ik terug gebeld...en dan gaan we het oplossen..... ik vind dat ze maar wat regelen voor me zodat ik niet als laatst op de lijst sta.. want oorspronkelijk stond ik redelijk hoog op de lijst...

het zijn toch echt blunders van jewelste daar bij T-mobile....

Acrobat 27-07-10 22:52

Via Tweakers:

"Ik ben bij de lokale belcompany 4e op de lijst ik dacht wel goed te zitten dus ik bel vandaag om te vragen of ik de 30ste erom kan komen. wordt me gezegd dat ze er Maar 1! Binnenkrijgen volgende levering mid augustus ..."
---
"Vreemd, ik stond bij de lokale Belcompany (filiaal in redelijk grote stad in Zuid-Limburg) op #10 en ze gaven aan elke week een toestel of 2-3 binnen te krijgen."

wouter1981 28-07-10 10:45

tmobile_webcare op twitter:

Als de kleur van je gereserveerde iPhone 4 door de klantenservice gewijzigd wordt, behoud je hoe dan ook je huidige plek op de reserveringslijst. Houd er aub wel rekening mee dat we een beperkte voorraad hebben voor as vrijdag, levertijd blijft 8 -10 weken.

curica 28-07-10 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 501863)
tmobile_webcare op twitter:

Als de kleur van je gereserveerde iPhone 4 door de klantenservice gewijzigd wordt, behoud je hoe dan ook je huidige plek op de reserveringslijst. Houd er aub wel rekening mee dat we een beperkte voorraad hebben voor as vrijdag, levertijd blijft 8 -10 weken.


Ik hoop dat dit ook echt zo is, aangezien ik mijn bestelling van de witte toch ook maar heb omgezet naar zwart.
Vond het toch beetje te vaag van apple om te zeggen dat hij nog ergens dit jaar beschikbaar zal zijn, kerst????
Dan toch maar zwart.....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:11.