iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/62345-t-mobile-iphone-4-abonnementen-and-reserveringen.html)

tattu 10-08-10 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneVerslaafd (Bericht 524564)
Beste tattu ik begrijp je niet helemaal. Het lijkt zo te zijn dat ze met het annuleren van het contract vergeten zijn de levering van de iPhone 4 ook te annuleren. Op dit moment heb ik dus 1 contract. Als ik de telefoon laat leveren en rembourskosten betaal dan heb ik toch gewoon een goedkope iPhone 4 zonder contract? Of wordt met het uitleveren direct een nieuw contract actief gemaakt?

je hebt je order "geannuleerd" . Als een klant zijn order wil annuleren en zijn order is al doorgevoerd naar AMP, dan moet de klant even contact opnemen met AMP om de order te annuleren. Als AMP het toestel gaat leveren gaan ze ook het contract meenemen en alle gegevens controleren. En als je dan gaat weigeren aan de deur wordt je contract alsnog ontbonden. Je contract is dus nu niet geannuleerd, als ik je verhaal zo bekijk.
Het is onmogelijk om een gratis iphone op zo een manier te krijgen bij tmobile.

Hamertej 10-08-10 23:08

Ok dan.. Ik heb dus op 20 juli mijn iPhone telefonisch besteld.. En geen enkele bevestiging ontvangen! Ik heb via @tmobile_webcare wel een ordernummer gekregen en ik sta nog op status 2. Mijn ordernummer is 2480xx maar ik heb begrepen dat dit niet veel zegt toch?

Diftar 22-08-10 17:08

op 20 juli de telefoon bij he Phonehouse besteld. nog steeds geen bericht gehad van hun. Maar eens even naar mijn abbonementstatus bij T-mobile gekeken, NIKS gebeurd. Na veel onduidelijkheden bij the phonehouse, maar eens met T-mobile gebeld, en mijn beklag daar gedaan. Heb maar meteen gemeld dat het niet aan T-mobile lag, en dat ik even mijn ei kwijt moest. Ik moet zeggen dat daar heel correct op is gereageerd. Ik heb nu de telefoon bij T-mobile besteld (the Phonehouse kan inmiddels de POT op), en heb er veel vertrouwen in dat het nu snel geregeld is. The PHONEHOUSE, hoe kun je zulke slechte service geven? Echt slecht. Het gat me niet om het wachten, maar graag wil ik als klant behandeld worden, en weten waar ik aan toe ben. Een lulverhaal dat het niet bekend is, is een slap zoethoudertje, en dat is 4 weken gelukt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:27.