iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/62345-t-mobile-iphone-4-abonnementen-and-reserveringen.html)

Rolandinho 05-08-10 22:37

Ik volg nu een paar dagen deze forums. Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb er ook 1 besteld maar ik ben echt perplex hoe mensen naar hun iphone smachten alsof er levens van afhangen. Wel veel humor (maar nog veel meer azijnzeikers).

borgqueenx 05-08-10 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door calanor (Bericht 517386)
T-Mobile twitter meld dat iedereen die op 20 juli heeft bestelt iedereen hem binnen 4 weken moet ontvangen, als je op 30 juli heb bestelt is de levertijd idd van 8-10 weken

Dat is ze fuuking geraden ook! Ik ben de eerste op die stomme lijst maar ze doen niks voor me!

borgqueenx 05-08-10 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rolandinho (Bericht 518490)
Ik volg nu een paar dagen deze forums. Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb er ook 1 besteld maar ik ben echt perplex hoe mensen naar hun iphone smachten alsof er levens van afhangen. Wel veel humor (maar nog veel meer azijnzeikers).

Beste gadget ter wereld?
Beste phone ter wereld?
Mooiste schermresolutie voor die grootte van de wereld?
Dunste smartphone ter wereld?
Al genoeg redenen:)

glaantje 06-08-10 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rolandinho (Bericht 518490)
Ik volg nu een paar dagen deze forums. Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb er ook 1 besteld maar ik ben echt perplex hoe mensen naar hun iphone smachten alsof er levens van afhangen. Wel veel humor (maar nog veel meer azijnzeikers).

Nog even... en je smacht ook naar de volgende versie, als een met goudkoorts besmette Dagobert Duck ;)

PortoNL 06-08-10 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 518783)
Nog even... en je smacht ook naar de volgende versie, als een met goudkoorts besmette Dagobert Duck ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rolandinho (Bericht 518490)
Ik volg nu een paar dagen deze forums. Gewoon uit nieuwsgierigheid, heb er ook 1 besteld maar ik ben echt perplex hoe mensen naar hun iphone smachten alsof er levens van afhangen. Wel veel humor (maar nog veel meer azijnzeikers).

Hellemaal mee eens :P!

martinvb 06-08-10 10:21

De voorpret is vaak ook net zo leuk als het hebben van een machine zelf. Wil niet zeggen dat ik niet kan wachten tot het hebben hebben hebben *kwaaaaak!!!*

Burgler 06-08-10 10:23

En het leukste is dat Ronladhino toch de forums (meerdere!) over dit topic volgt.
Snap wel wat je bedoeld met de "hype", en hoe mensen daar mee omgaan,
maar als je nou goed kijkt wat nou precies azijnzeiken is, dan is jouw post daar toch wel een redelijk goed voorbeeld van :)

RalfdeBoer 06-08-10 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martinvb (Bericht 518859)
De voorpret is vaak ook net zo leuk als het hebben van een machine zelf. Wil niet zeggen dat ik niet kan wachten tot het hebben hebben hebben *kwaaaaak!!!*

Waar heb jij hem gereserveerd? 32gb zwart?

maikel_tenniglo 06-08-10 10:25

Ook bij mij is gisteren de iPhone geleverd. Very Nice! Mensen die nog moeten wachten succes! Het is het wachten waard. Zo langzaam als tmobile er over doet. Maakt de snelheid waarop de iPhone functioneert het dubbel en dwars goed!

martinvb 06-08-10 10:25

Ik sta op nr 7 bij de Cronjé, en op nr 1 bij de BelCompany in Delft. Even afwachten wie eerder is. Deze week was er ook geen levering in Delft van de 32G. Ik wacht op de 32G zwart inderdaad.

~~~Mart

NGroeneveld 06-08-10 10:58

Is het zo dat de 32Gb minder wordt geleverd dan de 16Gb? Ik sta 43e op de wachtlijst, maar is dat alle modellen door elkaar? Weet iemand dat?

MNG 06-08-10 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NGroeneveld (Bericht 518941)
Is het zo dat de 32Gb minder wordt geleverd dan de 16Gb? Ik sta 43e op de wachtlijst, maar is dat alle modellen door elkaar? Weet iemand dat?

volgens mij wel......dat merk ik zo wel een beetje op dit forum.
Dat was met de 3gs volgens mij ook zo......als ik me dat goed herinner.

Ik ben 246035 en nog steeds status 2 en heb dus de 32gb besteld

NGroeneveld 06-08-10 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MNG (Bericht 518953)
volgens mij wel......dat merk ik zo wel een beetje op dit forum.
Dat was met de 3gs volgens mij ook zo......als ik me dat goed herinner.

Ik ben 246035 en nog steeds status 2

Dat is balen, ik moet gewoon 32Gb hebben, mijn 16Gb iPod Touch is bijna vol dus...

276159 07-08-10 19:51

Even een vraagje. Mijn vriendin heeft een flex 25 abonnement en nog iets van €130 aan ongebruikt saldo staan. Zou ze dit bedrag mogen gebruiken om een iPhone te bestellen?

NGroeneveld 07-08-10 19:54

Dat lijkt me niet, dat moet je gewoon opmaken door te bellen en te smsen.

Operafreak 07-08-10 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 276159 (Bericht 520988)
Even een vraagje. Mijn vriendin heeft een flex 25 abonnement en nog iets van €130 aan ongebruikt saldo staan. Zou ze dit bedrag mogen gebruiken om een iPhone te bestellen?

Forget it... als je naar een ander abonnementtype overstapt ben je dat écht kwijt..

spiekry 08-08-10 08:27

No way, Dat geld ben je echt kwijt.

NGroeneveld 08-08-10 11:01

Hoe kan je bijhouden op welke plek je op de wachtlijst staat? Ik heb niet iets van een volgnummer gehad... Moet ik dan steeds naar hun bellen?:P

sjinedlime 08-08-10 11:05

Had zelf ook al gevraagd hoeveelste plek ik stond op hun lijst maar hun zeggen dat ze dat niet kunnen zien.
Het lijkt er sterk op dat iedereen in een grote grabbelton zit er elke keer als er een iphone binnenkomt wordt er een lootje getrokken.

spiekry 08-08-10 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjinedlime (Bericht 521471)
Had zelf ook al gevraagd hoeveelste plek ik stond op hun lijst maar hun zeggen dat ze dat niet kunnen zien.
Het lijkt er sterk op dat iedereen in een grote grabbelton zit er elke keer als er een iphone binnenkomt wordt er een lootje getrokken.


Ja dat klop volgens mij wel aardig ha ha. wie o wie krijgt deze keer een iphone.:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:17.