iPhone 4 via Marktplaats (fraude?) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Gereageerd op een reactie op marktplaats, en kreeg dit als mailtje terug: Code: Beste Klant, Bedankt voor uw interesse, De vaste prijs is 699,- Euro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 via Marktplaats (fraude?)
Gereageerd op een reactie op marktplaats, en kreeg dit als mailtje terug:
Code:
Beste Klant, Bedankt voor uw interesse, De vaste prijs is 699,- Euro Inclusief BTW De Apple Iphones 4 zijn nieuw in doos en worden aangeboden door ons bedrijf. ( Beperkt aantal op voorraad ) U krijgt 2 jaar garantie via Apple NL. Ook krijgt u 30 dagen niet goed geld terug garantie. Afhalen of het maken van een leverafspraak kan binnen 24 uur na betaling op onze rekening. Om een bestelling te plaatsen heb ik uw naw-gegevens nodig, vervolgens krijgt u onze bedrijfsgegevens met onze kvk-gegevens, website en een digitale factuur tegemoet. Heeft u nog vragen graag even bellen! Zie graag u reactie tegemoet, MvG xxxxxx Ik vertrouw het niet... iemand ervaring met deze verkoper uit Tilburg met als bedrijfsnaam een webdesign bedrijfje?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou de gok niet wagen, politie doet altijd zeer weinig tegen internetoplichting.
|
|
|||
|
|||
Ophalen kan niet zonder dat je vooraf betaald?
Dan gewoon niet doen, simpel |
|
|||
|
|||
Owja, in zijn advertentie op marktplaats had ie text gecopieerd van een advertentie van iphone Servicepoint (incl hun bedrijfsnaam). Ik vertrouw het ook niet hoor, dus LET OP!
|
|
|||
|
|||
Hier nog een advertentie op marktplaats:
Marktplaats.nl > iphone 4 16gb NEVERLOCK 666euro nieuw in doos - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone Niet zo goedkoop ofso, 666€ voor de 16 GB. Iemand ervaringen met deze gasten? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Marktplaats.nl > iphone 4 32 gb NEVERLOCK 777euro nieuw in doos op=op - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone |
|
|||
|
|||
Hmmm, ze hebben prijs verlaagd naar 649€
Ik vraag me af waar zij de phones vandaan halen.. Minimale marge zo.. Marktplaats.nl > iphone 4 16gb aktieprijs 639euro op=op neverlock - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone Morgen toch maar even een belletje plegen |
|
||||
|
||||
Alweer een Barmhartige Samaritaan denk ik zo...
Maar misschien bij jij de gelukkige winnaar wel! |
|
|||
|
|||
Gewoon proberen af te halen en pas betalen als je hem werkend hebt gezien. Nooit TE goedkope toestellen laten verzenden of vooruit betalen, vrijwel altijd oplichting.
Maar als je hem kan ophalen en pas betalen als je hem hebt gezien, gewoon proberen! |
|
|||
|
|||
Zo vandaag toch de knoop door gehakt. Met als resultaat een geseald neverlocked Iphone 4 16 GB en wel een NL toestel! De betreffende persoon had een zakelijke KNP abbo afgesloten.
Ik heb het toestel bij hem thuis geopend & geactiveerd =] Nu gauw door verder spelen =] |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: Afgezet (fraude) door Proximus | nicolas4 | Overige providers België | 7 | 05-09-10 19:20 |
telefoon fraude | MarkP | Archief | 1 | 11-08-09 17:26 |
Stealthsim Fraude | gmlens | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-01-08 18:06 |
|
|