iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 via Belsimpel.nl (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/63839-iphone-4-via-belsimpel-nl.html)

Thafit 03-09-10 10:57

Heren, bij mij is de status nu van "In behandeling" naar "Wordt aangesloten", met ordernummer 714**. Ik zal 'm nu wel snel krijgen denk ik, als er niet veel tijd zit tussen aangesloten worden en het ding opsturen!

Atoms 03-09-10 11:04

Nou hij is binnen!!!! Jeej!!!! Bij de smartphoneshop vandaan dan. :D

midland 03-09-10 11:14

Snel opladen................
Met een beetje "pech" heb je er straks dus 2 ?

Atoms 03-09-10 11:18

Nee, lijkt me erg sterk. Voordat belsimpel verstuurd doen ze je abbo aanvragen bij tmobile. Dan zien ze dat ik er al een aanvraag heb lopen. Als ze dat al hadden gedaan. Dan had smartphoneshop een melding gedaan.

Thafit 03-09-10 11:31

Instant update: Mijn telefoon is vandaag verzonden!

Enig idee wanneer ik 'm binnen zal hebben? Mijn adres is in dezelfde stad als de winkel, dus duurt het dan misschien korter?

indomikey 03-09-10 14:00

Ik had gisteren mijn eerst boze mailtje gestuurd naar Belsimpel dat ik het w8e zat was! En ja hoor uit het niets Eindelijk is Mijn Iphone 4 verzonden.!!!!!! Ik kreeg een mailtje dat die verzonden is en een smsje van Tmobile dat me nummerbehoudt is goed gekeurd en de aangevraagd is gedaan bij vodafone :d Dus nu nog w8e tot Tmobile mijn nummer heeft overgenomen. :P maar ik heb mijn iphone 4 iedergeval. Nu dan maar op Wi-Fi er mee spelen :cool: Alleen vind wel vet jammer dat er niet op zaterdag geleverd wordt. Dan maar w8e op maandag of dinsdag... Mijn Ordernummer was 713**

indomikey 03-09-10 14:01

Ga de maar gewoon van uit maandag of dinsdag. Want op zaterdag wordt er niks verzonden jammer genoeg...

indomikey 03-09-10 14:12

Ik heb wel even een vraagje aan jullie of 1 van jullie dit kan beantwoorden... Mijn verzoek van t-mobile bij Vodafone voor nummer behoud is ingediend vandaag. Maar nu is mijn vraag heb ik dan tijdelijk een andere nummer ??? of moet ik w8e voor tot T-mobile nummer heeft overgenomen voor ik hem kan gebruiken.. Want op mijn pakbon staat nieuwe telefoon nummer van T-mobile

Applelove 03-09-10 14:32

mijn annulering is eindelijk door gekomen, net een email gehad. Nu maar hopen dat ze het geld snel terug stortten, dan kan ik een nieuwe bestelling plaatsen. Moet nog wel ff weten waar, iemand suggestie's? ik heb gelezen dat smartphoneshop en telefoonkopen ze op voorraad hebben?

paulo1977 03-09-10 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Applelove (Bericht 552623)
mijn annulering is eindelijk door gekomen, net een email gehad. Nu maar hopen dat ze het geld snel terug stortten, dan kan ik een nieuwe bestelling plaatsen. Moet nog wel ff weten waar, iemand suggestie's? ik heb gelezen dat smartphoneshop en telefoonkopen ze op voorraad hebben?


The Phone house!

White Muscle 03-09-10 15:14

De mijne is ook net binnengekomen van Belsimpel!!!

Me Happy:D

Coyote63 03-09-10 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door indomikey (Bericht 552615)
Ik heb wel even een vraagje aan jullie of 1 van jullie dit kan beantwoorden... Mijn verzoek van t-mobile bij Vodafone voor nummer behoud is ingediend vandaag. Maar nu is mijn vraag heb ik dan tijdelijk een andere nummer ??? of moet ik w8e voor tot T-mobile nummer heeft overgenomen voor ik hem kan gebruiken.. Want op mijn pakbon staat nieuwe telefoon nummer van T-mobile

Had dezelfde vraag hier en maar even met T-Mob gebeld.
In mijn geval: als je niets vraagt doen ze niets met je "nieuwe" nummer. Je "oude" nummer wordt dan op de afgesproken datum overgezet naar de sim van je iPhone4.

Maar je kan ook vragen je "nieuwe" nummer te activeren zodat je de volledige functionaliteit al wel kunt gebruiken (was in minder dan 10 minuten gebeurd).
LET OP: je abonnement gaat dan ook NU al in!
En op de afgesproken datum wordt de nummerportering alsnog gewoon doorgevoerd.

Atoms 03-09-10 15:54

ik heb ook vandaag mijn annulering bericht binnen gekregen. jeej. het is echt een fantastisch ding.

JustCo 03-09-10 17:55

iedereen die zijn iPhone al heeft gekregen, veel plezier ermee!

Ik ben er nu ook achter waarom ik hem nog niet heb. Blijkt dat de bank behoorlijk lang over de overboeking heeft gedaan 3 werkdagen :( Maandag (26-07-10) geld overgemaakt en ze hebben bij Belsimpel pas donderdag (29-07-10) de betaling ontvangen.

Erg fijn allemaal weer.:(

Thafit 04-09-10 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door White Muscle (Bericht 552650)
De mijne is ook net binnengekomen van Belsimpel!!!

Me Happy:D

Nice! Volgens mij hadden wij dezelfde iPhone opdezelfde datum besteld en 'm nu (op een weekend na) tegelijk gekregen. Wat een lijdensweg, maar nu iig veel plezier ermee! :d

@JustCo Dan was jouw bestelling slechts één dag later rond dan die van mij, en ik krijg 'm maandag in de bus. Dus de schade valt misschien mee ;)

White Muscle 04-09-10 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thafit (Bericht 553256)
Nice! Volgens mij hadden wij dezelfde iPhone opdezelfde datum besteld en 'm nu (op een weekend na) tegelijk gekregen. Wat een lijdensweg, maar nu iig veel plezier ermee! :d

@JustCo Dan was jouw bestelling slechts één dag later rond dan die van mij, en ik krijg 'm maandag in de bus. Dus de schade valt misschien mee ;)

Ja hij bevalt echt super!!

Hij maakt imo ook erg mooie foto's/video's.

Echt het wachten waard geweest.

En maandag veel plezier:D

Liptonn 04-09-10 18:02

Ik heb zojuist mijn bestelling geannuleerd! Ik heb hem namelijk vanmiddag bij Telefoonkopen.nl Winkel in Hilversum gekocht!! XD Nu nog uitvogelen hoe itunes werkt ;) Veel plezier met wachten iedereen !

indomikey 05-09-10 03:17

Ik heb vraagje met welke firmware versie wordt de Iphone 4 geleverd??? en leveren ze ook op maandag trouwens ???? :p

Coyote63 05-09-10 21:24

Die van mijn vrouw werd afgelopen vrijdag met 4.0.2 uitgeleverd.

indomikey 06-09-10 06:44

Nee 4.02 wil ik niet hebben hopelijk gewoon 4.01 want ik wil hem jailbreaken :p ik hoop dat ik hem vandaag ook krijg:p dat ze maandag ook bezorgen :p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:00.