iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 via Belsimpel.nl (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/63839-iphone-4-via-belsimpel-nl.html)

waeelke 06-10-10 13:19

Heel verstandig van je. Ik begrijp van Belsimpel dat ik niet de enige ben. Ze hebben de bewijsstukken, ik heb toch maar een foto gemaakt, naar DPD gestuurd en een nieuwe iPhone voor mij klaarliggen. Ik hoop niet dat het die van jou is.
Aan het gewicht van het pakket kun je al zien of er wel iets in zit of niet.

JustCo 06-10-10 13:21

Nee ze kregen behoorlijke partij en heb al bevestiging gehad dus zal niet die van mij zijn ;)

waeelke 06-10-10 13:22

In ieder geval succes ermee

JustCo 06-10-10 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door waeelke (Bericht 577947)
In ieder geval succes ermee

Bedankt jij ook!

sophiie! 06-10-10 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door waeelke (Bericht 577944)
Heel verstandig van je. Ik begrijp van Belsimpel dat ik niet de enige ben. Ze hebben de bewijsstukken, ik heb toch maar een foto gemaakt, naar DPD gestuurd en een nieuwe iPhone voor mij klaarliggen. Ik hoop niet dat het die van jou is.
Aan het gewicht van het pakket kun je al zien of er wel iets in zit of niet.

waeelkee echt shit voor je hopelijk krijg je evengoed je iPhone, echt vreselijk

Baayaap 06-10-10 21:48

bij mij ook 2 verzendbevestigingen ontvangen, hoera!

JustCo 07-10-10 15:52

Zojuist is mijn iPhone afgeleverd door een meneer van DPD. Ik heb tegen de meneer gezegd of het goed is dat ik het pakketje even opende voordat ik een handtekening zet, dit was geen probleem. Pakketje geopend en de iPhone zat er inderdaad in dus ik ben niet de pineut gelukkig.
Ik heb zelfs al een hoesje besteld, het verbaasde me eigenlijk wel dat dat nog mogelijk was maar ik moet eerst maar even wachten tot ik hem ook daadwerkelijk ontvang van Apple.

In tegenstelling tot vele mensen hier heb ik het beloofde hoesje van Belsimpel wel gelijk ontvangen.

Nu nog even kijken hoe alles werkt :D Ik ben echt blij dat ik hem eindelijk heb :D

Baayaap 07-10-10 16:47

Ik heb ook mijn 2 exemplaren van de 32gb versie in uitstekende staat ontvangen inclusief hoesje.

@ justco het is niet zo vreemd hoor dat dat nog kan ik zei het toch haha als je het stuk leest kun je het ook opvatten als dat de iphone een geproduceerd serienummer van 30 sep of eerder moet hebben.

Welk hoesje heb je trouwens gekozen, want ik kan niet goed kiezen en vind het jammer dat de apple bumper niet meer beschikbaar is?

JustCo 07-10-10 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baayaap (Bericht 578918)
Ik heb ook mijn 2 exemplaren van de 32gb versie in uitstekende staat ontvangen inclusief hoesje.

@ justco het is niet zo vreemd hoor dat dat nog kan ik zei het toch haha als je het stuk leest kun je het ook opvatten als dat de iphone een geproduceerd serienummer van 30 sep of eerder moet hebben.

Welk hoesje heb je trouwens gekozen, want ik kan niet goed kiezen en vind het jammer dat de apple bumper niet meer beschikbaar is?

Ik heb de Speck fitted skin besteld
http://images.textopus.nl/iPhoneclub...eck-fitted.jpg

vooral omdat die de achterkant ook beschermt tegen krassen en als je hem een keer laat vallen is het glas niet meteen kapot. Inmiddels heb ik al een siliconen hoesje erom en een screenprotector maar dan kan ik altijd nog eens wisselen als die speck case binnen komt.

PeterPastoor 09-10-10 19:28

Ik wordt niet vrolijk van dit topic haha :D

Ik heb bij Belsimpel met de zakelijke actie van KPN de iPhone 4 besteld. Afgelopen woensdagochtend was dat. Ik ben benieuwd hoe snel ik hem ga krijgen :D Volgens mail was dat 2 tot 5 dagen dus dat zou betekenen, als het werkdagen zijn, dat ik hem uiterlijk woensdag heb. Maar als ik deze verhalen zo hoor :D

dcl! 09-10-10 19:52

Tja, ik ben ook benieuwd hoe ze die actie willen gaan uitvoeren. De particuliere orders konden ze al niet aan en nu schijnen ze ik weet niet hoeveel orders voor deze actie te hebben ontvangen. Vreemde winkel hoor.

ccb25 17-10-10 19:26

bij mijn loopt ook een bestelling bij belsimpel, maar krijg steeds meer vraagtekens vanwege aan de ene kant de beloftes die gedaan worden en aan de andere kant het gebrek aan nakomen van de beloftes en gebrek aan communicatie.Kijk het nog heel even aan.

marmar1 19-10-10 05:52

Vandaag een bestelling geplaatst, maar voor de zekerheid nog eea gecheckt. Blij dat ik het gedaan heb, want ik zet de bestelling niet door. Ik heb geen vertrouwen meer in deze winkel

ric12 09-11-10 13:38

Heeft iemand hier toevallig de laatste weken nog een iPhone abbonement besteld?
Zou graag willen weten hoe het daar mee loopt.

Bedankt.

erwin85 09-11-10 21:36

Ik heb vrijdagavond een bestelling gedaan bij Belsimpel. Maandag kreeg ik een ontvangstbevestiging van het contract. Vanmiddag iPhone in huis! Alleen maar lof dus.

ric12 09-11-10 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erwin85 (Bericht 598318)
Ik heb vrijdagavond een bestelling gedaan bij Belsimpel. Maandag kreeg ik een ontvangstbevestiging van het contract. Vanmiddag iPhone in huis! Alleen maar lof dus.

Jij hebt vorige week vrijdag besteld, en dinsdag al in huis?
IK heb hem begin vorige week besteld en zit nu al langer dan een week te wachten :S
Ongeluksvogel dat ik ben :p

Na nog een belletje vandaag is mij verteld dat zij de iPhone niet meer op voorraad hebben, en er een aantal vrijdag binnen krijgen. Nu wordt die zaterdag geleverd volgens een medewerker. Terwijl mij eerder is verteld dat belsimpel alleen leveringen met DPD doet, die immers niet op zaterdag leveren. Jaja, een groot mysterie. Ik hoop nu maar dat het zaterdag komt.

Terwijl er zeker wat aan de communicatie bij dit bedrijf schaadt, hebben ze wel een vriendelijke klantenservice die je dan wel altijd te woord staat :) Maar hoop dat ze wel wat duidelijker in de toekomst worden met o.a. beloftes.

erwin85 09-11-10 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ric12 (Bericht 598371)
Jij hebt vorige week vrijdag besteld, en dinsdag al in huis?
IK heb hem begin vorige week besteld en zit nu al langer dan een week te wachten :S
Ongeluksvogel dat ik ben :P

Na nog een belletje vandaag is mij verteld dat zij de iPhone niet meer op voorraad hebben, en er een aantal vrijdag binnen krijgen. Nu wordt die zaterdag geleverd volgens een medewerker. Terwijl mij eerder is verteld dat belsimpel alleen leveringen met DPD doet, die immers niet op zaterdag leveren. Jaja, een groot mysterie. Ik hoop nu maar dat het zaterdag komt.

Terwijl er zeker wat aan de communicatie bij dit bedrijf schaadt, hebben ze wel een vriendelijke klantenservice die je dan wel altijd te woord staat :) Maar hoop dat ze wel wat duidelijker in de toekomst worden met o.a. beloftes.

dan heb ik idd geluk gehad. Ik hoop voor jou dat die snel komt.

ric12 09-11-10 22:54

Iniedergeval blij dat het niet bij iedereen zo is uitgesteld ;)

Geachte heer,
Wij zijn verheugd te berichten dat uw bestelling vandaag is verzonden via de pakketpost van DPD. U kunt uw bestelling in de gaten houden via www.DPD.nl.

Nou, wie had dat ooit verwacht :)

creazn 15-11-10 21:21

Belsimpel.nl
 
Hey,

Ik heb onlangs bij belsimpel.nl een iphone 4, T-mobile i150 jaar abbo gehaald,
er stond toen 2 a 3 werkdagen levering dus ik dacht, yes nu ff hier kopen en me abob bij t-monile cancelle...
alles doorlopen en vooraf betaald, alles doorlopen van belsimpel..maar heb nu nog steeds geen iphone 4...
ik heb ze nu meerdere malen gebeld en krijg steeds voicemail..en heb een email achtergelaten...

mijn vraag is dus of belsimpel.nl wel een te vertrouwen website is..(want domweg gewoon aangenomen dat het veilig was omdat mensen hier positieve reacties hebben achtergelaten)

groetjes Creazn

King1987 15-11-10 21:26

\\Topics samengevoegd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.