Blackberry naar iphone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een tijdje een blackberry bold 9700 met abbo van hi. 120 minuten, 1000 smjes en blackberry internet. Maar ik wil mijn blackberry ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blackberry naar iphone
Ik heb sinds een tijdje een blackberry bold 9700 met abbo van hi. 120 minuten, 1000 smjes en blackberry internet.
Maar ik wil mijn blackberry gaan verkopen en dan een iphone 3gs halen. Kan ik dan mijn simkaart van me blackeberry gebruiken in die iphone en dan gebruik maken van allee dingen die je met bijvoorbeeld een iphone abbo van t-mobile ook kan. zoals 3G, app store enz. ? alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja zorg dat je wel een toestel overneemt wat simlock vrij is
en geloof me je gaat geen spijt krijgen..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook BB9700 Bold. En wil een Iphone 4 uit Zwitserland halen. Kan ik dus gewoon met huidige abonnement van HI met BlackBerry internet mijn Iphone gebruiken?
Dat zou wel mooi zijn. En dan neem ik in november een ander abonnement. Vodafone denk ik. Alvast bedankt, Bert Jan |
|
||||
|
||||
@Bert Jan
Als je 1 koopt zonder SIM-lock moet dit gewoon kunnen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek mmssen naar Blackberry??? | sasmuys | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-11 20:35 |
Blackberry of iPhone? | Razors | Koopinformatie Nederland | 3 | 11-03-11 02:42 |
Blackberry Instant Email naar Iphone abonnement? | merryground | Odido (T-Mobile) | 4 | 11-01-11 16:12 |
Messenger iPhone naar BlackBerry | Chasinn | iPhone Apps | 0 | 01-08-10 15:40 |
|
|