iPhone 3GS verkopen wat nu? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik zou graag mijn iPhone 3GS, 16GB (wit) verkopen en een iPhone 4 aanschaffen maar welke stappen moet ik nu ondernemen. Mijn abbonnement van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS verkopen wat nu?
Hey,
Ik zou graag mijn iPhone 3GS, 16GB (wit) verkopen en een iPhone 4 aanschaffen maar welke stappen moet ik nu ondernemen. Mijn abbonnement van T-Mobile loopt nog ong. één jaar door. Tevens heb ik een verzekering afgesloten bij ProAssist. Zelf dacht ik aan het volgende: - verzekering bij ProAssist opzeggen - iPhone 3GS simlock vrij laten maken door T-Mobile (dit is gratis na één jaar?) - iPhone 3GS backup via iTunes - restore uitvoeren via iTunes - iPhone 3GS verkopen via iPhoneclub uit een ander topic is gebleken dat 400,- een normale prijs is - iPhone 4 aanschaffen, microsim aanvragen bij T-Mobile Maar goed de telefoon is dus gekoppeld (IMEI) aan mijn T-Mobile abbonnement moet ik bij T-Mobile ook nog het een en ander regelen? Graag tips |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
3gs, iphone, tips, verkoop |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3Gs verkopen | xHarm | Koopinformatie Nederland | 0 | 22-02-11 17:58 |
Stel dat ik mijn iPhone 3gs met abbo wil verkopen | Robvm | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-11-10 20:16 |
|
|