Citaat:
|
Nog steeds geen SMSje bekend bij aflevertijd.nl
|
Citaat:
Microsim en smsje ontvangen. En mijn status blijft hangen op 2. |
Is het eigenlijk al bekend of AMP ook op zaterdag levert?
|
Citaat:
Dit is voor mij erg belangrijk gezien mijn huidige telefoon gewoon niet goed meer werkt.. |
Citaat:
Mijn inziens ligt daar nou ook juist het probleem, de communicatie. |
Citaat:
status 2 microsim binnen order 244*** 10:00 uur besteld telefonisch bij t-mobile en SMS ontvangen dus pech. |
TM is gewoon een *** provider het is dat e de iPhone leveren anders was ik er allang weg.
|
Citaat:
|
Citaat:
Distributie Voor internetklanten is de AMP-chauffeur het enige 'live' contact met de leverancier van het bestelde product. We besteden daarom veel aandacht aan de klantvriendelijkheid en representativiteit van onze chauffeurs. De aflevering wordt vanzelfsprekend naar wens van de klant ingepland. Dat gebeurt zowel overdag als 's avonds binnen een vooraf afgesproken tijdvak. |
Wat ik wel zou willen weten is, worden er vrijdag nog toestellen geleverd als je voor de deur gaat wachten.
Dit zou ik dus erg oneerlijk vinden. |
Over en uit;
@axelpolfliet Als je je toestel vrijdag krijgt ontvang je bericht van AMP, anders ontvang je uiterlijk morgen een sms met de levertijd(!). |
wat eerste info, waarbij 36 van de 55 mensen hun status weten. 25 van de 36 mensen zitten vast op status 2!
http://img405.imageshack.us/img405/3939/firstinfo.png |
Zojuist een gesprek gehad met een vriendelijke dame van de klantenservice. Ik vroeg mij af waarom mijn order nog niet te vinden was op aflevertijd.nl en mijn status nog steeds op 2 stond. Dit terwijl ik de 20e om 09:00 telefonisch had besteld. Ze vertelde mij dat er dus een storing was geweest en mijn order dus veel later was ingevoerd (dit wist ik al) en daarnaast kon ze mij melden dat ik sowieso niet bij de 1e levering zit!! Heel erg balen dus vooral omdat ik extra vroeg op had gebeld om zeker te zijn van een vroege levering. Mijn ordernummer is 2458XX.
|
Citaat:
tmobile_webcare @Tubbel Ja, helaas wel. ^AdW 4 minutes ago*in reply to Tubbel Dat betekend dus dat men binnen T-mobile, ondanks toezeggingen, de volgorde van voorinschrijving niet heeft gehandhaafd. :mad: |
Whahahah, wacht even.
Dat betekend dus dat mensen die het smsje hebben ontvangen dus vrijdag geen iphone krijgen? Konden ze dan geen smsje sturen met "Sorry, je zit niet bij de 1e lading" oid? Anyway, ik heb geen smsje ontvangen :-) * neemt vrijdag vrij * |
Ik heb ook mijn Micro-sim binnen. Daar staat op de pakbon ook eindelijk een ordernummer op: 18288XX, maar ik vraag me af of dat het zelfde ordernummer is waar iedereen het over heeft, want als ik mijn gegevens invoer i.c.m. met dit order nummer is er niks bekend. Terwijl ik wel word herkent bij aflevertijd.nl :
2010-07-26 16:09 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken. Ook nog geen SMSje |
Citaat:
|
Nou dan is het wel duidelijke iedereen met status 2 gaat dus het smsje krijgen. :/
|
Gegevens: order nr. 2420XX, 16 GB Zwart, rembours betaald, 11 uur besteld via de T-Shop. Op de T-mobile site nog steeds stap 2.
Op Aflevertijd.nl had ik op 20 Juli wel een status, maar die geeft aan: 1. fysiek niet op voorraad, 2: bestelling geannuleerd, 3: retour zonder bezorging. Dit had ik vanochtend al nagevraagd hoe dat kon op aflevertijd, dat kon volgens de T-mobile werkneemster niet, verder zou mijn order wel goed zijn ontvangen. Zou het ook alsnog te maken hebben met de soort van betaling zoals eerder gesuggereerd? ik kon alleen rembours aanklikken omdat ik ideal niet aan de praat kreeg! Ik heb in ieder geval het fijne smsje ook net gehad. |
Citaat:
Er is dus nog hoop voor je :) |
hier ook een sms gekregen, status2 hangend
apple verhoog die productie es.. en t-mobile slijm is wat beter bij apple! :) |
bij deze mijn info:
20 juli 08:00 besteld (telefonisch) tmobile status: 2 ordernummer:2458xx smsje over 8-10 weken: JA |
Update van T-mobile:
Er hebben veel meer mensen ingeschreven dan er vrijdag iPhones beschikbaar zullen zijn. ^AdW en Nee, als je sms hebt ontvangen zal de levertijd 8-10 weken zijn. ^AdW Nog steeds geen SMSje.... Spannende shit ouwe! |
Citaat:
|
ik kan me gewoon niet voorstellen dat t-mobile op volgorde van tijd bestellingen heeft aangenomen.
wat een rommeltje daar.. hoe moeilijk kan het zijn zeg.. |
Nog een update van t-mobile:
We verwachten nu inderdaad een levertijd van 8-10 weken. Eerder ontvangen we geen nieuwe levering van Apple. ^AdW |
Ik heb ook status 3 en microsim en ben bekend bij aflevertijd..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20 juli 10:00 besteld (telefonisch)
tmobile status: 3 ordernummer:243xxx smsje over 8-10 weken: NEE bekend bij aflevertijd.nl: JA Microsim ontvangen: weet ik nog niet Lijkt er inderdaad dus op als je op status 3 staat en bij aflevertijd bekend bent dat je dan geluk hebt. /me duimt. |
De grap is dat zelfs mensen die geen smsje hebben gehad allemaal officieel 6 tot 8weken als levertijd gemeld kregen bij het bestellen van een zwarte iPhone4. De witte waren 8-10 weken.
Nu zijn ineens de zwarte 8-10 weken... daar wordt dus gewoon gelogen. |
Citaat:
|
Wat een stelletje incompetente prutsers @t-mobile. Het is nu ondertussen wel duidelijk dat de orders NIET in volgorde van binnenkomst zijn behandeld. Ik ga er in ieder geval een klacht over indienen.
|
zojuist mijn micro sim geactiveerd, eerst zij die man dat het niet kon, maar uiteindelijk wel gewoon geactiveerd.
Status: 16 gb black 10:45 besteld, brief thuis gehad micro sim ontvangen en geactiveerd. geen SMS ( nog niet ) hopen dat we het zo houden :) suc6 allemaal, en wie een sms heeft gehad : F**ing bale ! |
Status op dit moment:
32GB zwart Status 2 Bevestigingsbrief ontvangen: JA SMS gehad: JA Micro Sim: JA |
Citaat:
|
Ik ben het beu. Klacht naar T-Mobile is verstuurd:
20 juli j.l. heb ik telefonisch een voorinschrijving op de iPhone 4 gedaan. Dit gesprek was om 9:14. Ik had vanaf 8 uur al gepoogd de reservering online te doen echter bleek deze niet beschikbaar. Vanaf 8:45 ben ik gaan bellen, na 23 keer proberen kreeg ik eindelijk een medewerker aan de telefoon. De medewerker nam vriendelijk mijn voorinschrijving in ontvangst. Overigens zonder aan te geven dat er sprake zou kunnen zijn van een wachttijd van 8 tot 10 weken. Na vandaag gesproken te hebben met andere mensen die een voorinschrijving hadden viel mij op dat nummering van de Sale ID's niet strookten met de chronologische volgorde. Op Twitter heb ik uw helpdesk gevraagd of dit betekende dat de volgorde van binnenkomst niet meer gehandhaafd werd. Ik werd verzekerd dat dit absoluut niet het geval zou zijn. Tot mijn verbazing blijkt het nu zo te zijn dat juist de klanten die s'ochtends hebben gebeld een sms hebben gekregen dat ze niet bij de eerste levering zitten. Klanten die in de middag online bestelden hebben geen sms ontvangen. Ik wil hierbij mij onvrede uiten over bovenstaande werkwijze en aangeven zeer ontevreden te zijn over uw manier van communiceren. |
Citaat:
|
ze zijn dus waarschijnlijk op volgorde van invoeren behandeld. Iets wat mij iig er logisch lijkt, maar dat had gewoon even beter gecommuniceerd moeten worden.
Daarnaast ben ik altijd bewust geweest van een levertijd van 8-10 weken. Kan me niet herinneren dat ze ooit anders hebben beweerd. Daarnaast zijn er zoveel variabelen waarom de ene wel er een krijgt en de ander niet. Zo krijgt iedereen die een witte iPhone heeft besteld nul op het rekest, ongeacht hoe je hebt besteld. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:43. |