iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   30 juli voor T-mobile winkel wachten, toestellen beschikbaar? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65244-30-juli-voor-t-mobile-winkel-wachten-toestellen-beschikbaar.html)

dtsjunk 26-07-10 23:26

Ik ben vandaag langs mijn T-mobile shop geweest en ze gooien 1/3 van de toestellen in de vrije verkoop dus ondank dat de mijn gereserveerd is ga ik lekker om 6 uur voor de deur zitten met mijn ipad en thermos koffie hahaha

damian4life 26-07-10 23:38

IK ben vandaag bij een phonehouse geweest, nou die wist nog van de hoed of de rand, of hield zich zo...

en daarna even doorgelopen naar een belcompany, en die wist te vertellen dat ze losse verkoop moeten doen, en dan geen honderden maar enkele.
zou een eis geweest zijn van apple.??? c.q... t-mobile.
omdat niet iedereen altijd maar in de gelegenheid geweest is te reserveren of inschrijven.

over aantallen kon ie niks zeggen, maar hij zei wel, dat als je echt vroeg bent je voor 80% met 1 de deur uit gaat.
nu vertelde die wel dat ze bij belcompany alleen met iphone abbo gaan???
ben alleen vergeten te vragen wat ze kosten.
weet iemand daar enige info over??????

Metallica 27-07-10 01:24

Ik snap een ding niet
Ik heb een abbonoment die binnen een paar maanden afloopt (iPhone 3G) ik wil vrijdag mijn nummer houden en een iPhone 4 halen met een ander abbonoment. Stel de Losse verkoop is mogelijk kan ik dan een iPhone halen of is het alleen voor zelfde abbonomenten en nieuwe klanten?

crazyceesy 27-07-10 04:24

wanneer en waar zal de landelijke launce zijn? zoals vorig jaar in Almere en 2 jaar geleden in Rotterdam?

borgqueenx 27-07-10 08:04

Nergens. Want dan zal die al over 3 dagen moeten zijn en ze hebben nkg niets verteld. Bovendien zijn er al zooo veel reserveringen...

icepick 27-07-10 08:06

Ik sta bij T-mobile in Apeldoorn als 15e op de lijst.. maar ik vraag me af of ik daadwerkeljik een iphone kan halen vrijdag.. op zich is 15e wel hoog in de lijst.. maar toen ik zei "dan heb ik wel een grote kans aan de beurt te komen?!".. toen kreeg ik niet echt antwoord..

xpeek 27-07-10 10:58

Het is wel weer spannend allemaal zo!
Ik zit zelf ook nog te twijfelen om gewoon ergens naar toe te gaan.

Arienho 27-07-10 16:08

Er zullen vast wel toestellen beschikbaar zijn, dat mensen hem reserveren via internet moesten hun weten, In winkel zullen ze niet op volle voorraad liggen maar er zullen er gerust genoeg zijn voor mensen die abbo gewoon via de winkel willen halen.

damian4life 27-07-10 16:27

ik denk dat niemand het juiste antwoord weet :) aan de ene kant spannend maar aan de andere kant doe je ook niet aan klantenbinding. door je vaste klanten in het ongewis te laten en je aankomende nieuwe klanten geen ja of nee kan verkopen.

ik was vandaag bij een t-mobile shop in utrecht. daar vertelde ze dat ze een reserveringslijst van over de 50 hadden met voornamelijk 16 gb aanvragen.
hij adviseerde om dan vandaag te reserveren en dan voor de 32 gb te gaan.
en hij had ook niet het idee dat ze er zoveel krijgen dat ze ook los verkocht zullen gaan worden.

daarna een belcompany klantenservice gebelt, die vertelde dat elk filiaal er maar hooguit 5 zullen krijgen. en die zijn dan voor de reserveringen.
maar hun hebben hier donderdag nog een laatste gespreksronde over intern.

kortom weet jij het nog... weet ik het.... :)

PrittStift 27-07-10 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dtsjunk (Bericht 497327)
De t-mobile shop waar ik mijn reservering heb staan die zeggen dat ze ook wat losse toestellen verkopen zonder reservering.

Dan weten ze zeker al dat er meer iPhone's binnenkomen dan dat ze reserveringen hebben !? :p

borgqueenx 27-07-10 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door icepick (Bericht 500055)
Ik sta bij T-mobile in Apeldoorn als 15e op de lijst.. maar ik vraag me af of ik daadwerkeljik een iphone kan halen vrijdag.. op zich is 15e wel hoog in de lijst.. maar toen ik zei "dan heb ik wel een grote kans aan de beurt te komen?!".. toen kreeg ik niet echt antwoord..

Mij werd verteld dat ik absoluut de eerste zou zijn.

iFajar 27-07-10 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 497219)
Dit klopt, inderdaad. In een klein stadje met een T-Mobile Shop heb je dus meer kans dan bij een T-Mobile Shop in Amsterdam of Rotterdam (omdat in grote steden waarschijnlijk meer reserveringen in de shop zijn gedaan).

Je zou het in Purmerend kunnen proberen... ik weet niet waar je woont maar hier heb je denk ik wel een grotere kans. Ik ga hem namelijk ook halen

relaxman 28-07-10 10:38

T-mobile heeft hun site geupdate:

Na lang wachten arriveert op vrijdag 30 juli ook in Nederland de iPhone 4. De verwachte voorraad van de iPhone 4 zwart zal in de eerste weken helaas beperkt zijn, maar vanaf 30 juli ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner verkoopkanalen om je alvast in te schrijven voor deze unieke telefoon. Op het moment dat de iPhone 4 weer beschikbaar is, ben jij de eerste die het hoort.
Als je de iPhone 4 zwart hebt besteld, houd dan rekening met levertijden van 8-10 weken. De iPhone 4 wit zal helaas pas later dit jaar beschikbaar zijn.

Conclusie: Wachten voor de winkel heeft echt geen zin dit keer, tenzij je in een dorp woont

icepick 29-07-10 11:44

Net gebeld door T mobile Apeldoorn. Was 15 op de lijst en ze hadden er minder dan 20 binnengekregen. Ik kan hem dus morgen ophalen..
Er zullen geen toestellen beschikbaar zijn voor binnenlopers.. alles gaat via reserveringen..

appeltje82 29-07-10 12:28

Ik ben net ook gebeld door T-Mobile Apeldoorn. Ik kan morgen mijn 32GB zwart ophalen.

icepick 29-07-10 12:51

Wat was je nummer op de lijst?

Juci 29-07-10 12:52

Heeft iemand toevallig al iets vernomen over de heoveelheid toestellen die de T-shop in Deventer heeft ontvangen? Was er net, maar ze wilden niets kwijt :-( Ik sta daar 12de op de lijst en m'n vriend 11de... schat onze kans nog best hoog toch?

jappe1994 29-07-10 12:59

Ik ben nummer 10 op de lijst in Enschede.. 32GB zwart.. Ze zei 70% kans.. Ze zei dat ze vanavond gingen bellen?

appeltje82 29-07-10 13:00

Nummer 11, ik had eigenlijk een witte besteld maar krijg morgen een zwarte.

jappe1994 29-07-10 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door appeltje82 (Bericht 504333)
Nummer 11, ik had eigenlijk een witte besteld maar krijg morgen een zwarte.

Welke shop? want mn broertje is in Enschede nr 11. Dus hoop niet dat ze er maar 10 binnenkrijgen, dan heb ik er alleen een.:P

Bart van Zon 29-07-10 13:34

Heb toen de 3G uitkwam gewoon voor de winkel gewacht in Enschede, en toen er 1 op kunnen halen, toen zijn wachtlijsten helemaal genegeerd, aangezien ik dit keer niet eens op de lijst sta ga ik gewoon maar weer voor de winkel staan.

Hopelijk gewoon een deel reserveringen en een deel losse verkoop ofzo :D

iFajar 29-07-10 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bart van Zon (Bericht 504449)
Heb toen de 3G uitkwam gewoon voor de winkel gewacht in Enschede, en toen er 1 op kunnen halen, toen zijn wachtlijsten helemaal genegeerd, aangezien ik dit keer niet eens op de lijst sta ga ik gewoon maar weer voor de winkel staan.

Hopelijk gewoon een deel reserveringen en een deel losse verkoop ofzo :D

Hopelijk wel...

xynta 29-07-10 13:39

Er is mij vanochtend door 3 verschillende medewerkers verteld dat wachten voor de winkel geen zin heeft, helaas :).

wouter1981 29-07-10 13:40

De reserveringen worden eerst "gedaan". De toestellen die overblijven gaan in de "losse" verkoop. Maar de kans dat er toestellen overblijven in nihil.
Maar niet geschoten is altijd mis. Dus gewoon doen.

Bart van Zon 29-07-10 13:42

Ik heb net te horen gekregen van medewerker van T-Mobile dat wachten wel zin heeft, en van Xando (de apple store hier in Enschede) te horen gekregen dat ze ze ook binnenkrijgen morgen... ik ga iig maar weer voor zitten met boekje en thermoskan koffie :)

vanavond nog maar even langs de shop om te kijken wat medewerkers van de tmobile shop zelf zeggen.

Acrobat 29-07-10 13:45

Vanmiddag bij de shop geweest en ik kan m'n toestel (32GB black) morgenochtend om 9:30 gaan ophalen! :) Was nummer twee op de lijst, gereserveerd op 9 juli 16:45. Zij gingen morgenochtend bellen.

De klant voor me wilde een toestel reserveren maar dat was niet mogelijk (pas op de 30e weer). Hem werd wel verteld dat als 'ie heeeel vroeg kwam hij misschien nog een kans had als er toestellen overbleven.

kenny001 29-07-10 16:09

Ik kreeg vandaag te horen bij een T-Mobile shop in Amsterdam, dat ze de iPhone nog niet binnen hebben en ook niet krijgen. Verder wist de medewerker te melden dat zij de iPhone morgen ook NIET binnen hebben.

Oftewel, mocht het verhaal kloppen, dan hebben NIET alle T-Mobile shops de iPhone binnen op 30 juli (ook niet voor de reserveringen).
Ik kan het me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat je, als T-Mobile, op de releasedatum niet al je shops voorziet van iPhones. Zeker in de hoofdstad! :O

Zijn er meerdere forumleden die dit verhaal te horen gekregen hebben in T-shops?

Hemmik 29-07-10 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenny001 (Bericht 504838)
Ik kreeg vandaag te horen bij een T-Mobile shop in Amsterdam, dat ze de iPhone nog niet binnen hebben en ook niet krijgen. Verder wist de medewerker te melden dat zij de iPhone morgen ook NIET binnen hebben.

Oftewel, mocht het verhaal kloppen, dan hebben NIET alle T-Mobile shops de iPhone binnen op 30 juli (ook niet voor de reserveringen).
Ik kan het me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat je, als T-Mobile, op de releasedatum niet al je shops voorziet van iPhones. Zeker in de hoofdstad! :O

Zijn er meerdere forumleden die dit verhaal te horen gekregen hebben in T-shops?

Welke shop in Amsterdam was dit?

kenny001 29-07-10 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hemmik (Bericht 504845)
Welke shop in Amsterdam was dit?

De shop in Amsterdam Zuid-oost.

Hemmik 29-07-10 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenny001 (Bericht 504850)
De shop in Amsterdam Zuid-oost.

Raar hoor, je zou inderdaad verwachten dat ze de telefoons óf eerlijk verdelen óf aan de hand van geplaatste bestellingen leveren. Ik zit te wachten op een bericht van de winkel aan het Rokin, maar dit stelt me niet gerust!!

kenny001 29-07-10 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hemmik (Bericht 504855)
Raar hoor, je zou inderdaad verwachten dat ze de telefoons óf eerlijk verdelen óf aan de hand van geplaatste bestellingen leveren. Ik zit te wachten op een bericht van de winkel aan het Rokin, maar dit stelt me niet gerust!!

Als het voor jou mogelijk is, zou ik toch even langslopen vandaag. Mogelijk zit de hele regio Amsterdam met dit probleem.

Wel erg raar, want alle Belcompany's in de omgeving hebben WEL vandaag iPhones ontvangen (maar 2 stuks per filiaal, maar toch...).

Cogy 29-07-10 16:32

Vandaag langs de tmobile shop geweest om mij bestelling te wijzigen.. Had en witte nu een zwarte.. Zonder onderaan de lijst te komen. Stond/sta wel 2e op de lijst.. Ze weten nog niet of ze morgen wat krijgen en hoeveel ze dan krijgen.. Wacht het rustig af..

funkyred 29-07-10 16:42

Bij de T-Mobile winkel in Assen krijgen ze geen 'losse' iPhones, alleen exemplaren voor de voorinschrijving. Ik kon me wel inschrijven voor de volgende levering, die over de bekende 8 tot 10 weken pas langskomt...

Wat een drama zeg, de levering van deze iPhone. Bij mijn 3Gs kon ik m begin juli gewoon halen, zonder wachttijd, meteen mee. Waarom moet het dan nu in hemelsnaam 2 a 2 1/2 maand gaan duren?!?

relaxman 29-07-10 18:25

Ik ben zonet gebeld door T-Mobile Tilburg, ik kan hem morgen komen ophalen vanaf half 10! :D

kenny001 29-07-10 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cogy (Bericht 504888)
Vandaag langs de tmobile shop geweest om mij bestelling te wijzigen.. Had en witte nu een zwarte.. Zonder onderaan de lijst te komen. Stond/sta wel 2e op de lijst.. Ze weten nog niet of ze morgen wat krijgen en hoeveel ze dan krijgen.. Wacht het rustig af..

Waar (welke plaats) was dat als ik vragen mag?

mafkaan 29-07-10 19:43

xando zwolle
Citaat:

Hallo Quint,

Je hoeft niet te hopen. We hebben er 2 (!!) gekregen.


Met vriendelijke groet,

Rockywoman 29-07-10 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 (Bericht 497538)
@ Rockywoman,

Het is niet de bedoeling dat mensen naar de T-Shops gaan bellen voor informatie m.b.t. De voorraad. :P

De shops zijn ook niet via een buitenlijn bereikbaar. De shopmedewerkers moeten zich concentreren wat er in de winkel gebeurt. En gaan niet als telefonisten vragen aan de telefoon beantwoorden.

Persoonlijk denk ik dat je bij Harderwijk wel me er kans maakt om eentje mee te krijgen. Maar nogmaals, niets is zeker.

Niet geschoten is natuurlijk altijd mis. ;)
Kan altijd gaan rond spieken bij de winkels :P

Heb zelf telefonisch gereserveerd en ga 8 a 10 weken afwachten. :D

TakkU 30-07-10 06:04

Ik ga zo een poging wagen in Arnhem, zien wat het brengt!

Ferrox 30-07-10 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door relaxman (Bericht 505178)
Ik ben zonet gebeld door T-Mobile Tilburg, ik kan hem morgen komen ophalen vanaf half 10! :D

Hoeveelste stond je op de lijst? ik sta 14e en ben niet gebeld. (niet zo heel erg, mag pas vanaf 2 augustus een renewal doen. En, mijn wereld vergaat niet ;)

Overigens heb ik een 16G iPhone 4 besteld.

Cogy 30-07-10 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenny001 (Bericht 505302)
Waar (welke plaats) was dat als ik vragen mag?

Sorry voor de late reactie, maar in purmerend...!

Al mensen gebeld door een T-shop die de phone mogen ophalen ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:55.