iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   30 juli voor T-mobile winkel wachten, toestellen beschikbaar? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65244-30-juli-voor-t-mobile-winkel-wachten-toestellen-beschikbaar.html)

tomtom 30-07-10 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TakkU (Bericht 505753)
Ik ga zo een poging wagen in Arnhem, zien wat het brengt!

Vergeet het maar; ik was de eerste die reserveerde in Arnhem op de 20e en zelfs voor mij is er geen iPhone :mad::mad::mad:!!

appeltje82 30-07-10 09:00

@Ferrox: je kan toch altijd gebruik maken van de Early Renewal en niet vanaf 2 augustus?

Ferrox 30-07-10 09:06

Ik ga geen 70 euro extra betalen om 2 dagen eerder de nieuwste telefoon te hebben ;) Genieten kan ook 2 dagen later :D.

Mijn 3g werkt nog prima (behalve dat hij iedere dag aan de lader moet).

Daarbij heb ik hem al omgezet van 32 naar 16 omdat hij mijns inziens te duur was (komop, 100 euro meer voor een chipje dat nog geen 20 euro duurder is wat volgens de wet van moore al de helft goedkoper had moeten zijn). Voordat ik mijn eigen woonde zou ik direct ja gezegt hebben tegen een dergelijke prijs, maar eten is dat toch iets belangrijker ;)!

Wellicht dat ze om half 10 nog bellen!

wann0 30-07-10 09:09

Ik moet zo nog even langs de apotheek, woon in een klein stadje enkhuizen maar we hebben wel een phonehouse ;) eens even kijken of daar dikke rijen staan :p ik heb toch al besteld via de t-shop dus kans om er een mee te nemen heb ik niet.

Flugeltje89 30-07-10 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wann0 (Bericht 505895)
Ik moet zo nog even langs de apotheek, woon in een klein stadje enkhuizen maar we hebben wel een phonehouse ;) eens even kijken of daar dikke rijen staan :p ik heb toch al besteld via de t-shop dus kans om er een mee te nemen heb ik niet.

Hoe gaat dat dan? Je hebt al besteld, maar wilt er anders gewoon nog één halen bij de winkel?

Ik heb een early renewal gedaan ivm verliezen andere iPhone, maar als ik nu naar de winkel ga en een iPhone 4 koop en early renewal afsluit? Heb ik er toch 2? Of ga je die andere dan weer afzeggen?

wann0 30-07-10 09:28

wel goed lezen hé, ik ging even kijken of er rijen stonden!

Ik heb ook al verlengd dus de kans om er een mee te nemen heb ik niet, staat in de laatste zin ;)

robertpaul 30-07-10 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flugeltje89 (Bericht 505933)
Hoe gaat dat dan? Je hebt al besteld, maar wilt er anders gewoon nog één halen bij de winkel?

Ik heb een early renewal gedaan ivm verliezen andere iPhone, maar als ik nu naar de winkel ga en een iPhone 4 koop en early renewal afsluit? Heb ik er toch 2? Of ga je die andere dan weer afzeggen?

Je kunt toestel altijd cancellen..

Flugeltje89 30-07-10 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wann0 (Bericht 505939)
wel goed lezen hé, ik ging even kijken of er rijen stonden!

Ik heb ook al verlengd dus de kans om er een mee te nemen heb ik niet, staat in de laatste zin ;)

Ahaah, ik had het net even anders geïnterpreteerd. Wordt gewoon wachten voor ons ;).


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robertpaul (Bericht 506053)
Je kunt toestel altijd cancellen..

Ook als je de facturen etc. al binnen hebt? Ik ga de gok maar niet wagen en wacht wel wat langer ;).

Acrobat 30-07-10 10:32

Zo ik heb mijn 32GB Black ook hier voor me liggen! :cool: Net opgehaald in de shop in Zoetermeer, ze hadden er maar 7 binnen gekregen!! En iedereen die kwam zonder reservering kon ter plekke reserveren maar kreeg geen toestel mee.

Succes aan de drie klanten voor me die weer onverrichter zaken huiswaarts moesten keren. Alle drie zagen de iPhone voor ze op balie klaar liggen maar kregen 'm toch niet mee omdat of het contract nog niet verlengd kon worden of ze al een reservering voor een iPhone 4 hadden lopen via de T-Mobile website/telefonisch voorinschrijving. Erg zuur voor deze mensen!!

Reverbje 30-07-10 12:35

Ik stond als eerste in de winkel, maar helaas zonder iphone!
Ze hadden er maar 8.

Heb ter plekke maar even gereserveerd.

appeltje82 30-07-10 12:43

Net mijn Iphone opgehaald in de T-Mobile shop Apeldoorn. Zij hadden 20 Iphones binnengekregen. Hij is wel een stuk zwaarder dan de 3GS. Erg chic toestel.

glaantje 30-07-10 13:05

Een stuk zwaarder? Hij is maar 2gram zwaarder hoor :p

Flugeltje89 30-07-10 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 506417)
Een stuk zwaarder? Hij is maar 2gram zwaarder hoor :p

Die 2 gram doen het.

Alternative Junkie 30-07-10 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flugeltje89 (Bericht 506951)
Die 2 gram doen het.

Ik heb een demo-model in me handen gehad, en het viel me ook op dat hij een flink stuk zwaarder was dan de 2G die ik heb..

MrMaikey 30-07-10 19:44

Klopt, hij voelt ook ietswat zwaarder aan dan mijn 3G.. Maar ik vind dat wel fijn, hij voelt een stuk robuuster/sterker aan. Vind het voor mij dus geen bezwaar.. Hij hangt nu aan Itunes maar krijg steeds Time-Out na het downe van de update -_-


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.