//

Waarom een ipad ( heb iphone 4 & macbook pro )

Waarom een ipad ( heb iphone 4 & macbook pro ) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen Nou heb ik een iphone 4 en een macbook pro Ik ben studerende en neem bijna altijd mijn macbook mee naar school. ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-10, 05:31
arashrsf's schermafbeelding
arashrsf arashrsf is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 71
Standaard Waarom een ipad ( heb iphone 4 & macbook pro )

Hoi mensen

Nou heb ik een iphone 4 en een macbook pro

Ik ben studerende en neem bijna altijd mijn macbook mee naar school.
ik zit echt zwaar te twijfelen om een ipad te nemen omdat ik twijfel of ik er daadwerkelijk wat aan heb en dus of ik em wel echt ga gebruiken terwijl ik al een iphone en macbook heb?!

Ik mail heel veel, surf veel op het internet, luister en download heel veel muziek, kijk graag films, maak gebruik van office, speel vrijwel nooit games en lees totaal geen boeken !!!

Dus ik lees graag tips/advies/overwegingen! waarom zou ik een ipad wel erbij nemen of juist niet nemen?

greetz

P.S Prijs speelt geen rol en als ik er 1 wil nemen, wordt het een 16 of 32gb met sowieso 3G
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-10, 09:03
draude draude is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

off topic: waar doen die studenten het tegenwoordig allemaal van ? iphone, macbook, ipad...


on topic:

ik ben heel benieuwd naar de motivaties van anderen waarom een ipad zo handig is, naast een notebook en een iphone
  #3  
Oud 24-07-10, 09:39
roderick roderick is offline
• iOS 8.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Bij mij vervangt hij de desktop. Ik heb ook beide alleen de iPad neem ik veel sneller op schoot om een film te kijken of om te surfen. Ik lees er soms ook de nrc op (echt een geweldige app).
  #4  
Oud 25-07-10, 12:41
japanserodeleger japanserodeleger is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 42
Standaard

Ipad is alleen handig voor in bed te internetten, want daar is de Iphone te klein voor. Maar voor de rest, tsja en macbook is toch 10 keer beter of niet dan.
  #5  
Oud 28-07-10, 18:21
Remondinho Remondinho is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik gebruik mijn iPad voornamelijk om in bed te internetten, films/tv series te kijken. Daar is de iPhone net te klein voor en een laptop weer te log.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 + macbook pro Dinants iPhone algemeen 3 03-08-10 18:57
Hoe krijg ik mijn iPhone gesynchroniseerd met een nieuwe macbook Pro? Nafets Archief 1 30-04-10 22:49
2 iphone, 1 macbook pro, 1 profiel depudding iTunes 6 18-02-09 17:38
En ik bied een macbook pro 15" aan Destiny Archief 5 31-01-09 18:47
iPhone op andere MacBook Pro Turgon iPhone algemeen 2 08-11-08 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:19.