iPhone 3GS of 4? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen, Mijn vodafone abonnement verloopt op 31 Aug. Volgens mij is mijn opzegtermijn 1 maand, zodat ik vóór 31 Juli dit moet opzeggen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS of 4?
Hallo beste mensen,
Mijn vodafone abonnement verloopt op 31 Aug. Volgens mij is mijn opzegtermijn 1 maand, zodat ik vóór 31 Juli dit moet opzeggen omdat ik een iPhone wil. De 4 is nog niet leverbaar en er zit wachttijd op van 6-8 weken. Ik heb hem ook nog niet kunnen reserveren omdat ik nog geen klant ben van t mobile. Ik moet dus vóór 31 Juli een telefoon aanschaffen dus misschien is dan de 3GS een optie. Mijn vraag is: Kan ik beter wachten op de 4 of nu een 3GS nemen? Misschien wordt die nog afgeprijsd? Bedankt voor de moeite, Martijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Koop eerst een goedkope simlockvrije nokia van 30 euro ofzo, en wacht 8 weken op de Iphone 4. Nooit dingen kopen die je eigelijk niet wilt, want je zult zien. Als je de 3GS koopt, koop je als nog over 8 weken de Iphone 4.
Geduld, het is moeilijk. Hier ook, maar toch is het beter om wat geduld te hebben. |
|
|||
|
|||
Kan je je abbo niet al afsluiten voor de 4? Je hebt een simlock vrije Telefoon van Vodafone kaartje van t mobile erin en je kan wachten op je iPhone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA | VeeGee | Koopinformatie België | 4 | 04-11-09 16:02 |
|
|