aantal toestellen per winkel discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben nieuw hier en weet niet of dit in het goede gedeelte staat maargoed ik probeer het hier maar.. heeft iemand hier enig idee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aantal toestellen per winkel
ik ben nieuw hier en weet niet of dit in het goede gedeelte staat maargoed ik probeer het hier maar..
heeft iemand hier enig idee hoeveel iphones 4 er naar de "kleinere" uitgevers gaan zoals bijvoorbeel de phone house? ik las namelijk ergens dat er bij de mobistar in belgie maar 3 per mobistar komen? heeft iemand hier meer informatie over? groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
net gebeld naar verschillende winkel
phone house heeft geen idee en belcompany krijgt er maar 2 per filiaal dus dat gaat hem niet worden voorlopig |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Hoeveel licenties voor verschillende toestellen? | ARTHURHOFMANdotCOM | iPhone Navigatie | 6 | 12-11-10 13:11 |
30 juli voor T-mobile winkel wachten, toestellen beschikbaar? | desonnaville | Koopinformatie Nederland | 94 | 30-07-10 20:44 |
Storing op andere toestellen | WTFoX | iPhone algemeen | 0 | 11-01-10 15:38 |
VRAAG Tomtom op 2 toestellen installeren | FrankJ | Archief | 1 | 14-10-09 21:32 |
Opladen via USB toestellen | Runaque | iPhone algemeen | 6 | 04-07-09 20:08 |
|
|