iphone 2g discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) beste iphoneclub lezers ik heb een advertentie gevonden op marktplaats voor een iphone 2g (uit amerika) en ik kan het krijgen voor 90euro (de zwarte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 2g
beste iphoneclub lezers
ik heb een advertentie gevonden op marktplaats voor een iphone 2g (uit amerika) en ik kan het krijgen voor 90euro (de zwarte behuizing zit los) en ik vroeg mij af is dat wel zo vertrouwbaar |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
wel betrouwbaar
alleen wat moet je in godsnaam met dat oude model ding hoort in het museum thuis man |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
'spaar' nog even door dan
voor die paar tientjes meer heb je wel een 3g die is al stukken sneller |
|
||||
|
||||
Die 2G's zijn nog best wel ok hoor..... zeker als je nog geen iphone hebt is het een goeie starters-phone....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heeft een van jullie toevallig een iphone te koop? (wel wekren natuurlijk)
|
|
||||
|
||||
ik zit nog te wachten op iphone4 maar die kan er ieder moment zijn
heb nu een 16 g 3g, wit, wel 1.5 jaar gebruikt, met gebruikerssporen maar nog in prima staat staat nieuwste software op, gejailbrake met echt alle handige apps die je nodig hebt, tomtom, installious etc die mag je wel voor een prikke hebben pm me maar |
|
||||
|
||||
Als ik mijn Iphone4 binnen heb, heb ik die van mij "over"
WLAN werkt alleen niet meer optimaal dus weet niet of het wat voor jou is.. Hou er trouwens rekening mee dat als je een 2G koopt je de nieuwe FW update er moeilijk/niet op krijgt... ik ben gestopt bij FW: 3.1.. maar misschien ben jij daar handiger in dan ik... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
175 en hij is voor jou
hoor je er deze zomder helemaal bij ;-) |
|
|||
|
|||
hmm heb je fotos?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
zal ze vanavond ff maken en sturen
wat heb je nu aan Iphone5? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|