//

Prijs van Iphone 4

Prijs van Iphone 4 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben ik nu de enige die dit vind of vinden jullie de prijs ook belachelijk hoog?! Bij Mobistar betaal je een voorschot + op 18 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-10, 19:14
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard Prijs van Iphone 4

Ben ik nu de enige die dit vind of vinden jullie de prijs ook belachelijk hoog?!
Bij Mobistar betaal je een voorschot + op 18 maanden tijd de rest van de prijs, en daar neem je dan nog is een abbonement bij van 30 tot 60€...
Sorry hoor maar in Nederland krijg je een korting op je toestel als je een abbonement neemt, in België rekenen ze gewoon de volledige prijs door!

Wat is dan het voordeel om een abbonement erbij af te sluiten? :s
Dan kan je veel beter naar Mobile Vikings (goedkoop) of Proximus (ongeveer even duur maar veel hogere kwaliteit qua netwerk).

In Amerika moet je 300€ betalen (= 450€ korting tov Mobistar dus) en de rest is abbonement.


Ik vind het eigelijk schandalig en als ik er 1 koop, wat lang zal duren ivm de belachelijk kleine voorraad, zal ik wss Mobile Vikings klant worden hoor.

Wat vinden jullie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-10, 19:25
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolas4 Bekijk bericht


Ik vind het eigelijk schandalig en als ik er 1 koop, wat lang zal duren ivm de belachelijk kleine voorraad, zal ik wss Mobile Vikings klant worden hoor.

Wat vinden jullie?
Dat als ge Mobile Vikings klant wil worden, dat ge dat dan gewoon moet doen. In vele andere landen hebben ze die keuze gewoonweg niet, en daar moéten ze een duur abonnement van 40,50,... euro afsluiten. (ook al zou ge iemand zijn die genoeg heeft aan een abo van 15 euro...)
  #3  
Oud 28-07-10, 19:26
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Ik stap over naar Mobile vikings. Mobistar ( waar ik al jaren klant ben) heeft mij ontgoocheld ivm alles rond de iphone4. Dat MV goedkoper is, is een leuke extra
  #4  
Oud 28-07-10, 22:07
wtr77 wtr77 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABry Bekijk bericht
Ik stap over naar Mobile vikings. Mobistar ( waar ik al jaren klant ben) heeft mij ontgoocheld ivm alles rond de iphone4. Dat MV goedkoper is, is een leuke extra
Ja hier ook. Mobistar zou nu eens iets mogen terugdoen met de iphone 4 aan hun klanten. Dus ik stap ook over op mobile vikings
  #5  
Oud 29-07-10, 00:14
nicolas4 nicolas4 is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Dat als ge Mobile Vikings klant wil worden, dat ge dat dan gewoon moet doen. In vele andere landen hebben ze die keuze gewoonweg niet, en daar moéten ze een duur abonnement van 40,50,... euro afsluiten. (ook al zou ge iemand zijn die genoeg heeft aan een abo van 15 euro...)
Naja het stomme is dat ik Mobistar klant wilde worden omdat dat toch nog een goed netwerk is. Daar heb ik echter wel wat schrik voor bij MV.
(Proximus wil ik niet, die hebben me al serieus in het zak gezet)

Maar in die andere landen is het dan wel een abonnement van 40 a 50€ maar dat is in België ook! Tenminste, als je iets of wat met je iPhone wilt kunnen doen. Sterker nog, ik zou bij Mobistar voor de My60 moeten gaan als ik wil toekomen met SMS en belkrediet... Dat wordt toch veel te duur imo!
Als jij geld over hebt, dan begrijp ik best dat je liever bij Mobistar blijft (beter netwerk).
  #6  
Oud 29-07-10, 09:18
Mindblower008 Mindblower008 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolas4 Bekijk bericht
Naja het stomme is dat ik Mobistar klant wilde worden omdat dat toch nog een goed netwerk is. Daar heb ik echter wel wat schrik voor bij MV.
(Proximus wil ik niet, die hebben me al serieus in het zak gezet)

Maar in die andere landen is het dan wel een abonnement van 40 a 50€ maar dat is in België ook! Tenminste, als je iets of wat met je iPhone wilt kunnen doen. Sterker nog, ik zou bij Mobistar voor de My60 moeten gaan als ik wil toekomen met SMS en belkrediet... Dat wordt toch veel te duur imo!
Als jij geld over hebt, dan begrijp ik best dat je liever bij Mobistar blijft (beter netwerk).
veel beter netwerk indd
  #7  
Oud 29-07-10, 09:54
abacab81 abacab81 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: aalst
Berichten: 38
Standaard

Mobistar heeft er echt een zootje van gemaakt. Normaal zou ik ook een iPhone 4 gekocht hebben. Maar de lange wachttijd, de hoge prijs en het feit dat mobistar niets doet naar zijn klanten toe hebben mij van de aankoop doen afzien. Waarom kunnen ze dit in Nederland wel, waarom kan Telenet dit wel (is ook een Nederlander ;-))
Blijkbaar hebben ze hier in België de wetgeving veranderd voor Mobistar die er toch niets mee doet...
  #8  
Oud 29-07-10, 10:11
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindblower008 Bekijk bericht
veel beter netwerk indd
wil er eventjes op wijzen dat sinds 2008, base het meest performante netwerk heeft in belgië.
Het is dus al lang verleden tijd dat base achteraan in het lijstje stond met hun netwerk capaciteit/dekking.

Nu staan ze mooi aan de top
  #9  
Oud 29-07-10, 10:19
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Ik kom van mobistar.. hun netwerk is goed maar traag!
EDGE was onzettend traag en ik kon een foto gemaakt met mijn 3G niet uploaden via EDGE..

Sinds ik bij Mobile Vikings ben is dat helemaal anders.. ze hebben hun 3G netwerk wel nog niet goed uitgebreid maar hun EDGE is dubbel zo snel als dat van mobistar..
Ook het "gratis" internet is handig! je kan nu zorge en vooral kosteloos op het mobiele net.. en dit allemaal zonder abonnement ;-)
__________________
http://www.twitter.com/W_ess
  #10  
Oud 29-07-10, 10:54
palatinus palatinus is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Mechelen, Belgie
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
wil er eventjes op wijzen dat sinds 2008, base het meest performante netwerk heeft in belgië.
Het is dus al lang verleden tijd dat base achteraan in het lijstje stond met hun netwerk capaciteit/dekking.

Nu staan ze mooi aan de top
Dat geloof je toch zelf niet?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:59.