iphone 4 nederland discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand nog een mogelijkheid om morgen aan een iphone 4 te komen ik wil wel ergens in een rij gaan staan morgenvroeg maar dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 nederland
weet iemand nog een mogelijkheid om morgen aan een iphone 4 te komen
ik wil wel ergens in een rij gaan staan morgenvroeg maar dan wel ergens waar er ook een kans is op een iphone iemand een idee/tip |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Morgen ben je kansloos om een iphone 4 te bemachtigen. Alle iphones zijn al gereserveerd. Ik was vandaag bij belcompany (wageningen) daar hadden zij al 2 iphones 4. Wachtlijst was 10 mensen en zij kregen ong. 2 stuks per week.
|
|
|||
|
|||
En Mediamarkt?
|
|
|||
|
|||
je zit toch hier vast aan T-mobile tenzij je dat niet erg vind? Ik zie trouwens dat je ook uit omgeving breda komt ga je proberen Iphone te scoren in Breda?
|
|
|||
|
|||
ik heb vandaag gebeld met gsmwijzer.nl en die hebben de iPhone op voorraad (al denk ik niet heel veel) en ze waren nog niet gereserveerd want daar deden ze niet aan. ik ga er daar ook proberen morgen 1 te halen.
|
|
|||
|
|||
media markt doet toch ook aan reserveringen??
ik sta namelijk overal wel op de lijst maar overal ergens achteraan omdat ik vanuit was gegaan dat belcompany er wel minstens 8 binnen kreeg gr |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Mediamarkt Nederland | Theofiel | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-10-09 23:53 |
Iphone Nederland?? | ejmitch | Archief | 4 | 04-06-08 19:56 |
iphone in nederland | digiboudy71 | Chat en geruchten | 10 | 18-03-08 08:56 |
Iphone in nederland? | friz | Archief | 5 | 21-11-07 22:50 |
|
|