iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Tweede leveringsronde bij winkels. (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/66222-tweede-leveringsronde-winkels.html)

AlexTemora 05-08-10 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rivanov (Bericht 517390)
Vandaag binnengekregen?

Vanmorgen 15 geleverd.

PrittStift 05-08-10 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burgler (Bericht 516918)
Laat ik hopen dat de T-mobile winkel hier in Schalkwijk vandaag gaat bellen,
alhoewel ik betwijfel of hun volgorde heilig is.
Kan me best voorstellen dat ze een maatje ff voor laten gaan ofzo.

Alle vrienden en vriendinnetjes, familieleden, kennisen etc. etc. gaan idd allemaal voor... niemand die het kan controleren...ze blijven immers roepen dat de levertijden 8-10 weken is...

Treurig maar waar... :( daarom doen ze ook zo vaag raar...! (heey dat rijmt..) :D

Macintouch 05-08-10 13:27

HAHA:P ik liep toevallig een Phonehouse binnen, voor een andere telefoon, die voor mijn vrouw. Voor de grap vroeg ik of ze een iPhone 4 voor me hadden. En ze hadden er genoeg! Achter de toonbank lagen er minstens 10. Ik heb er maar 2 gekocht, 1 voor mijn vrouw een eentje voor mezelf;) Zonder reservering of wat dan ook! Hoeveel geluk kan je hebben:D

Rivanov 05-08-10 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AlexTemora (Bericht 517392)
Vanmorgen 15 geleverd.

Oke mooi, ze worden dus vandaag wel bevoorraad. Hopen dan maar dat ze nog bellen vanuit Eindhoven! Beetje op tijd graag, dan kan ik 'm nog op laten halen! :P

Rivanov 05-08-10 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macintouch (Bericht 517398)
HAHA:P ik liep toevallig een Phonehouse binnen, voor een andere telefoon, die voor mijn vrouw. Voor de grap vroeg ik of ze een iPhone 4 voor me hadden. En ze hadden er genoeg! Achter de toonbank lagen er minstens 10. Ik heb er maar 2 gekocht, 1 voor mijn vrouw een eentje voor mezelf;) Zonder reservering of wat dan ook! Hoeveel geluk kan je hebben:D

Welke TPH??

Macintouch 05-08-10 13:30

Ja, the phone house die vlak bij de kerk/hema enz. Maar ze zijn al uitverkocht;)
-edit- ik wist dat je in ehv woonde, dus dacht dat het logisch zou zijn:P maar voor duidelijkheid; the phone house in eindhoven;) sorry voor onduidelijkheid

AlexTemora 05-08-10 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macintouch (Bericht 517403)
Ja, the phone house die vlak bij de kerk/hema enz. Maar ze zijn al uitverkocht;)

Jij denkt dat Nederland een dorp is? :D

Welke stad is denk ik een beter antwoord.

Rivanov 05-08-10 13:32

Bel ik net..
Nee we hebben er geen voor vrije verkoop.. alleen reservering. WTF?!
Zeg ik: Op internet had er net iemand bij jullie gekocht die zei dat er nog genoeg waren.
Zegt ie: Ja inderdaad, we hadden er nog genoeg..

GRMBL!

AlexTemora 05-08-10 13:34

Leveringsproblemen van T-Mobile zijn dus eigenlijk bullshit, ze willen gewoon minder beloven en meer waarmaken in de ogen van de consument.

Vrijdag heb ik mijn iPhone 4 gereserveerd, kreeg te horen dat het 8 - 10 weken zou duren. Vandaag heb ik hem in mijn handen.

Het kan snel gaan.

Macintouch 05-08-10 13:36

haha, moet je geluk mee hebben. Verder ken ik niemand of wat dan ook daar, dus niets zovan; ja kennis etc.

Rivanov 05-08-10 13:36

Weet niet hoelaat Macintouch bij de TPH is geweest..maar zouden ze nu al allemaal op zijn?!
Kun je even voor me langsgaan Macintouch? Stuur ik je wel kopie van m'n paspooort..machtig ik je wel! ;)

Macintouch 05-08-10 13:39

Haha, ik ben vanochtend even geweest. Nee sorry. Ik had het graag gedaan, maar ik zit nu in trein richting amsterdam. Sorry:)

Rivanov 05-08-10 13:40

Hun zitten gewoon náást de T-Mobile Shop. Die zal dan toch ook wel bevoorraad zijn?!

Macintouch 05-08-10 13:43

Ik ben ook naar t-shop geweest vlak bij die a-mac, ze hadden wel binnen gekregen. maar die gingen meteen naar de reserveringen.
Ik had een *** smoes gebruik; ik zei dat ik hem tijdje geleden al gereserveerd had. maar nog steeds geen bericht had gekregen. Toen bood ze me aan om mij hoger op lijst te zetten zodat ik maar 4 weken hoefde te wachten. Kan je ook proberen?

hayphone 05-08-10 13:44

Nog geen bericht van de Media Markt... jammer jammer... krijg steeds minder hoop dat ik misschien dit weekend nog met een iPhone 4 rondloop.

Is er toevallig iemand hier die weet hoe het zit met iPhone-leveringen aan de Media Markt?

Ben gewoon heel benieuwd ;)

Rivanov 05-08-10 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macintouch (Bericht 517443)
Ik ben ook naar t-shop geweest vlak bij die a-mac, ze hadden wel binnen gekregen. maar die gingen meteen naar de reserveringen.
Ik had een *** smoes gebruik; ik zei dat ik hem tijdje geleden al gereserveerd had. maar nog steeds geen bericht had gekregen. Toen bood ze me aan om mij hoger op lijst te zetten zodat ik maar 4 weken hoefde te wachten. Kan je ook proberen?

ik sta al haast bovenaan in de Rechtestraat (niet die bij de A-Mac, dat is Demer) want ik had 'm al moeten hebben. Ze hadden me vorige week donderdag al gebeld maar omdat ik op vakantie was miste ik de oproep (tijdsverschil, lag te slapen) Ze hebben 'm toen doorgeschoven naar iemand anders i.p.v. een keer terug te bellen. Neem aan dat ik nu dus gewoon bij de eerst volgende lichting (vandaag?!?!) zit..
Maar misschien bellen ze pas weer om 17:00 ofzo.

Je weet zeker niet hoeveel Demer er binnen heeft gekregen?

bassie008 05-08-10 13:48

***, belt mijn t-shop vandaag dat mijn iphone 4 binnen is, en 'm mag ophalen. Ben ik afgelopen nacht mijn legitimatiekaart kwijt geraakt. dit is echt *** maargoed

Rivanov 05-08-10 13:49

Mensen, laat even weten welke T-Shop je heeft gebeld etc. Dat is makkelijk voor andere mensen om een inschatting te krijgen waar ze uitgeleverd worden.

PrittStift 05-08-10 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bassie008 (Bericht 517464)
***, belt mijn t-shop vandaag dat mijn iphone 4 binnen is, en 'm mag ophalen. Ben ik afgelopen nacht mijn legitimatiekaart kwijt geraakt. dit is echt *** maargoed


Had je maar een rijbewijs ..??

Don Juan 05-08-10 13:53

Rivanov, als ik jou was zou ik nu gewoon die shop bellen waar je hem heb gereserveerd. Anders pis je straks weer naast de pot. T-shops houden zich over het algemeen wel aan de regels maar andere telecom winkels willen ze wel eens doorschuiven ( ik kan het weten heb bij een BC gewerkt)

wanneer kom je trouwens weer eens op DG??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.