//

T-mobile toezeggingen

T-mobile toezeggingen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste medeforumers, Ik ben door telecom-provider T-mobile onjuist en onheus bejegent! Ik zou met graag met lotgenoten in contact komen wie in deze simulaire ervaringen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-10, 12:22
Ronn Ronn is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 17
Standaard T-mobile toezeggingen

Beste medeforumers,

Ik ben door telecom-provider T-mobile onjuist en onheus bejegent!

Ik zou met graag met lotgenoten in contact komen wie in deze simulaire ervaringen hebben.

Je verhaal lees ik graag in een antwoord hier.

Hier mijn relaas:


Geachte Heer/mevrouw,

Op 20-07-2010 maakte ik gebruik van de mogelijkheid om de iPhone 4 voor te reserveren zodat ik snel kon genieten van de opvolger van de iPhone 3GS.

In het browservenster bestelde ik concreet de iPhone 4 ,zwart, met het iPhone-abonnement i-150, ging accoord met de prijs om bij te betalen 169,95 en met de aansluitkosten van 24,95.
aldus bewust deze verplichting aangegaan, zo werd mij ook bevestigd in het volgende browservenster waarmee de bestelling een feit was, waarin stond bedankt voor uw bestelling, we zullen deze spoedig verwerken.

IK was helemaal blij met deze bestelling want dan kon ik voortzetten met deze mooie traditie om wederom een early adopter te worden van de iPhone 4.

Nou, dat was het begin van alle ellende.
Op 29 juli belde ik naar de klantenservice om bevestigd te krijgen dat mijn bestelling goed was aangekomen. Deze wist mij te vertellen dat ze niks maar dan ook totaal niks wisten van een bestelling mijnerzijds.
teleurstelling nummer 1.

Op 30 juli sprak ik iemand van de klantenservice het was exact 11:06 in de ochtend, het gesprek duurde 21 minuten, waarin een zekere kees govaars, althans zo stelde hij zich voor bij onderzoek ondervond ik dat deze naam helemaal niet betstaat. affijn, deze meneer beweerde ook nog eens vlakbij mij te wonen. ik legde mijn klacht bij hem neer, hij was erg begripvol, vertelde mij dat hij mijn bestelling wel kon zien en dat ik die bestelling geplaatst had op 16 juli 2010. Hij vertelde me dat hij het ging onderzoeken en dat hij het vreemd vond dat dat gebeurd was, en de bestelling verdwenen was.
later op de dag was ik gebeld, maar was niet in de gelegenheid om de oproep te beantwoorden.

Ik belde zelf wederom de klantenservice op om te achterhalen waar die oproep nou over ging, wederom werd ik teleurgesteld, men wist mij te vertellen dat ze geen idee hadden waar het over ging.
zelfs toen ik navroeg over mijn bestelling werd ik weer teleurgesteld, want de klantenservice wist nergens van, nog over de nog over de collega kees govaars, nog waar het gesprek met hem over ging, sterker nog, de hele klacht die ik bij deze man gedeponeerd had was niks van bekkend en kon ook niet op die manier in behandeling in behandeling genomen worden, resultaat: klacht bestaat niet!

Resumerend, niks bekend over een bestelling, de klantenservice medewerkers hebben met voorbedachte rade tegen mij gelogen, de klantenservice heeft mij valse name opgegeven van de medewerkers.

Ik ben dan dan ook zeer en zeer teleurgesteld in de organisatie van T-mobile.

Heb diverse malen getracht te achterhalen wie ik nou met die valse naam gesproken heb, doch wilde niemand mij ter wille zijn.

Ik leg deze klacht bij u neer , met de mededeling dat aan de hand van andere gesprekken uw medewerker, Dhr. Farid Abdolla mij vetelde dat ik bovenaan de lijst zou kunnen komen te staan, om de bestelling alsnog te doen.

ik hoop dat u mij een aanbod kunt doen die deze situatie van bedrog en leugens van uw medewerkers van uw kant recht aan doet. Mijn vertrouwen in uw situatie als telecom provider is danig beschadigt door het optreden van uw medewerkers en hoop echt dat u van plan bent deze weer in ere te herstellen.

tevens hoop ik dat u onderzoekt wie deze leugens verspreid heeft en dat u passende maatregels neemt om deze prakrijken in de toekomst niet meer voorkomen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 16:09
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 12:50
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 ruffrazor iPhone algemeen 14 14-05-08 20:37
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 09:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:25.