iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   3de levering iphone's (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/67001-3de-levering-iphone-s.html)

matthias.flion 05-08-10 00:30

3de levering iphone's
 
Hallo,

Bedoeling van deze topic:

Alle informatie over de 3de levering aan de Mobistar winkels.

Als iemand informatie heeft over waar, wanneer, aantal... posten maar!

Bibi2205 05-08-10 01:11

Gaan we nu per levering een nieuw topic openen? Heb gewoon wat geduld en hou het forum in de gaten, nieuwe info zal wel vermeld worden..

matthias.flion 05-08-10 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 (Bericht 516769)
Gaan we nu per levering een nieuw topic openen? Heb gewoon wat geduld en hou het forum in de gaten, nieuwe info zal wel vermeld worden..

het is veel overzichtelijker zo hoor:)

Emper 05-08-10 07:34

Vind ik ook! Een van de belangrijkste topics van dit moment :P

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias.flion (Bericht 516781)
het is veel overzichtelijker zo hoor:)


spuji 05-08-10 09:22

Misschien wat vroeg om al te spreken van de 3e golf, maar als de leveringen blijven komen zal de wachtlijst des te sneller gedaan zijn en is't gedaan met de "leverings-topics".
Ik ga allesinds volgende week dinsdag eens gaan horen in het mobistar center ieper hoe ver ik al sta en wanneer ik de mijne, eindelijk, mag verwachten.

matthias.flion 05-08-10 09:33

ik sta nu 5de in leuven, en ze zeiden tegen me dat ze waarschijnlijk morgen een nieuwe lading krijgen van apple.

WebsterMC 05-08-10 09:38

Ik stond oorspronkelijk als 5de én 6de (allé mijn vrouw) in de Mobistar Center van Aalter, en bij de eerstel levering waren er 4 binnengekomen.

Toen ik gisteren informeerde over de tweede levering antwoorde de winkelbediende gewoonweg dat er effectief één toestel binnengekomen was, maar dat ze die aan nummer 7 op de lijst gegeven hadden. Dit omdat we er twee besteld hadden en ze de twee tegelijkertijd wouden geven... :mad:

Ik heb dan maar meteen gezegd dat als ze er maar één binnenkrijgen, ik deze ook met plezier ga halen en de tweede bij de volgende levering.

De winkelier zei dan meteen dat ze er zowiezo voor volgende week twee verwachten en dat die dan zeker voor ons zullen zijn.

Ik had dus eigenlijk mijn iphone in handen kunnen hebben en nu moet ik nog een week wachten :(

Sultan 05-08-10 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WebsterMC (Bericht 516927)
Ik stond oorspronkelijk als 5de én 6de (allé mijn vrouw) in de Mobistar Center van Aalter, en bij de eerstel levering waren er 4 binnengekomen.

Toen ik gisteren informeerde over de tweede levering antwoorde de winkelbediende gewoonweg dat er effectief één toestel binnengekomen was, maar dat ze die aan nummer 7 op de lijst gegeven hadden. Dit omdat we er twee besteld hadden en ze de twee tegelijkertijd wouden geven... :mad:

Ik heb dan maar meteen gezegd dat als ze er maar één binnenkrijgen, ik deze ook met plezier ga halen en de tweede bij de volgende levering.

De winkelier zei dan meteen dat ze er zowiezo voor volgende week twee verwachten en dat die dan zeker voor ons zullen zijn.

Ik had dus eigenlijk mijn iphone in handen kunnen hebben en nu moet ik nog een week wachten :(

Wat een sukkels, ze hadden toch op zijn minst aan je kunnen vragen of je er 2 tegelijk wilde, dit is balen.

JaZzMaN251 05-08-10 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias.flion (Bericht 516921)
ik sta nu 5de in leuven, en ze zeiden tegen me dat ze waarschijnlijk morgen een nieuwe lading krijgen van apple.

Dat zou de tweede levering deze week zijn?
Het gerucht dat er twee leveringen deze week zijn groeit wel een beetje...

Wolfs9 05-08-10 11:41

weet van een bevriende mobistar shop dat apple soms tot 4 keer per week iphones levert ..
niet te voorspellen. bij de 4 weet ik al shops waar ze 2 maal er hebben binnen gekregen deze week telkens wel maar 2 toestellen :(

Bomans 05-08-10 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JaZzMaN251 (Bericht 517138)
Dat zou de tweede levering deze week zijn?
Het gerucht dat er twee leveringen deze week zijn groeit wel een beetje...

Er zijn deze week inderdaad al zeker 2 leveringen geweest.

spuji 05-08-10 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WebsterMC (Bericht 516927)
Ik stond oorspronkelijk als 5de én 6de (allé mijn vrouw) in de Mobistar Center van Aalter, en bij de eerstel levering waren er 4 binnengekomen.

Toen ik gisteren informeerde over de tweede levering antwoorde de winkelbediende gewoonweg dat er effectief één toestel binnengekomen was, maar dat ze die aan nummer 7 op de lijst gegeven hadden. Dit omdat we er twee besteld hadden en ze de twee tegelijkertijd wouden geven... :mad:

Ik heb dan maar meteen gezegd dat als ze er maar één binnenkrijgen, ik deze ook met plezier ga halen en de tweede bij de volgende levering.

De winkelier zei dan meteen dat ze er zowiezo voor volgende week twee verwachten en dat die dan zeker voor ons zullen zijn.

Ik had dus eigenlijk mijn iphone in handen kunnen hebben en nu moet ik nog een week wachten :(

Lijken mij eerder verkoopspraatjes. Die doen echt wel hun zin met de geleverde toestellen, vrienden van verkopers zullen gerust voorgetrokken worden in de wachtlijst.

Suriboy777 05-08-10 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spuji (Bericht 517353)
Lijken mij eerder verkoopspraatjes. Die doen echt wel hun zin met de geleverde toestellen, vrienden van verkopers zullen gerust voorgetrokken worden in de wachtlijst.

Tuurlijk en dan gelijk verpatsen, mooi zakcentje verdienen hiermee. Want dat toestel raak je toch kwijt!

koen_dr 05-08-10 14:26

sam here, geven ze ook openlijk toe in de winkel! Ik heb er uiteindelijk toch ene kunnen fixen, zoals elke keer zogezegd de laatste die ze hadden....

matthias.flion 05-08-10 14:57

ik hoop dat ze morgen nieuwe ladingen binnen krijgen

ProGunNL 05-08-10 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias.flion (Bericht 517652)
ik hoop dat ze morgen nieuwe ladingen binnen krijgen

wel een beetje op de grond blijven he ;)

roderick 05-08-10 15:19

Weet er iemand of dat er een nieuwe lading is in Brasschaat?

Icepod 05-08-10 15:22

In Genk verwacht men morgen de tweede lading.
Zal dat morgen kunnen bevestigen...of meer te weten komen.

I'

FenixStyle 05-08-10 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Icepod (Bericht 517692)
In Genk verwacht men morgen de tweede lading.
Zal dat morgen kunnen bevestigen...of meer te weten komen.

I'


*OT* De Genk-tetten-Hugo!-Ice? ;)

imas12345 06-08-10 09:47

ik heb me op de lijst gezet in eeklo..
ze zeiden me dat er momenteel vandaag nog geen leveringen waren toegekomenmaar dat ze er vandaag meer verwachetn dan vorige week .. hopen maar

sdefieuw 06-08-10 09:54

Juist gebeld naar mobistar te Heist-op-den-Berg, ze wisten niet zeker wanneer de 3de levering kwam, maar volgens de verkoper kon dit vandaag of volgende week.

JaZzMaN251 06-08-10 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sdefieuw (Bericht 518811)
Juist gebeld naar mobistar te Heist-op-den-Berg, ze wisten niet zeker wanneer de 3de levering kwam, maar volgens de verkoper kon dit vandaag of volgende week.

Dus vrijdag blijft een mogelijke 3e leverdag :)
Mijn Mobistar Center zei me vorige week bij de release dat ik deze week vrijdag wel aan de beurt zou zijn.

Wist hij nu van 2 leveringen per week of kwam de tweede levering vroeger (dinsdag geleverd) en verwacht hij pas volgende week terug leveringen?

Wachten is de boodschap, vrees ik :)

Bento 06-08-10 15:59

Iemand info over Mobistar Leuven? Gehoord dat ze in 1 van de 2 winkels niet aan reserveringen doen. Als daar dinsdag een levering komt zit ik daar voor de deur voor openingstijd :P

matthias.flion 06-08-10 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bento (Bericht 519507)
Iemand info over Mobistar Leuven? Gehoord dat ze in 1 van de 2 winkels niet aan reserveringen doen. Als daar dinsdag een levering komt zit ik daar voor de deur voor openingstijd :P

juup, bondgenotenlaan neemt reserveringen aan ik sta momenteel 5de, ze vragen wel voorschot van 50%.
in de diestsestraat ( de kleinere mobistar winkel) neemt geen reservering daar is het een FIFO.

xynta 06-08-10 20:05

Gaan we nu voor elke levering een topic openen :P? (is het niet overzichtelijker dat in een generaliserend topic te doen?)

matthias.flion 06-08-10 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 519906)
Gaan we nu voor elke levering een topic openen :P? (is het niet overzichtelijker dat in een generaliserend topic te doen?)

maak jij dan een topic aan voor alle leveringen?:p

xynta 06-08-10 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias.flion (Bericht 519913)
maak jij dan een topic aan voor alle leveringen?:p

Ik ben geen Mobistar klant dus het lijkt me logischer als iemand dat doet die daar wel klant is ;). Als ik een derde levering topic van T-Mobile ergens zie opduiken dan maak ik daar wel een generaliserend topic over.

Bento 06-08-10 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias.flion (Bericht 519869)
juup, bondgenotenlaan neemt reserveringen aan ik sta momenteel 5de, ze vragen wel voorschot van 50%.
in de diestsestraat ( de kleinere mobistar winkel) neemt geen reservering daar is het een FIFO.

Enige info over een leverdatum? Is dat weer dinsdag?

matthias.flion 07-08-10 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bento (Bericht 520142)
Enige info over een leverdatum? Is dat weer dinsdag?

ze leveren elke dinsdag in leuven normaal gezien..

Bento 07-08-10 13:06

Goed om te weten :)

matthias.flion 07-08-10 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bento (Bericht 520528)
Goed om te weten :)

hebt ge al besteld? zo ja hoeveelste staat ge?

wouter3800 07-08-10 13:36

In mediamarkt te brussel (Nieuwstraat) verzekerden ze me dat er elke dag 15 toestellen binnen kwamen. Heb er gisteren eentje gereserveerd, en binnen maximum 10 dagen zou ik de mijne moeten hebben. Ook voorschot van 50% betalen.. Dit wist de verantwoordelijke voor de reserveringen van de iphones mij te vertellen..

Bento 07-08-10 18:33

Nee, ga voor de deur zitten als ze open gaan in de Diestsestraat.

matthias.flion 10-08-10 10:30

iemand al telefoon gekregen?

Kets 10-08-10 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias.flion (Bericht 524368)
iemand al telefoon gekregen?

Jah ik, vandaag dus 3de levering

matthias.flion 10-08-10 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kets (Bericht 524390)
Jah ik, vandaag dus 3de levering

das wel al vroeg in de ochtend gebeld:p

FenixStyle 10-08-10 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kets (Bericht 524390)
Jah ik, vandaag dus 3de levering

Dan stijgt mijn hoop weer dat ze vandaag in Mol ook een nieuwe levering krijgen en ik mss dus ook nog telefoon krijg :p

BfromB 10-08-10 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle (Bericht 524474)
Dan stijgt mijn hoop weer dat ze vandaag in Mol ook een nieuwe levering krijgen en ik mss dus ook nog telefoon krijg :p

Hoeveelste sta je op de lijst? Ik zie het al in een andere post (16de), meer hoop voor jou dan voor mij (stond op 5 juli op de 100ste plaats :()

FenixStyle 10-08-10 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BfromB (Bericht 524484)
Hoeveelste sta je op de lijst? Ik zie het al in een andere post (16de), meer hoop voor jou dan voor mij (stond op 5 juli op de 100ste plaats :()

Had vrijdag nog een mailtje gestuurd om te vragen of mijn reservatie nog wel degelijk in orde was, en toen kreeg ik te horen dat er nog maar drie wachtenden voor me waren. Ik verwacht er dus bij te zijn bij de volgende levering, en anders zal het sowieso wel de levering daarop zijn want twee toestellen per levering zullen ze sowieso wel krijgen he.

YLA G 10-08-10 15:17

Heb ook al gehoord ze vrijdag een levering krijgen, maar geen 32gb


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:45.