Iphone 4 Media-markt Gent discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er soms iemand hoe het zit in Media-markt Gent. Zijn daar al iphon's binnengekomen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 Media-markt Gent
Weet er soms iemand hoe het zit in Media-markt Gent.
Zijn daar al iphon's binnengekomen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kwamen er woensdag 11 binnen naar ik heb horen zeggen en die zouden al allemaal de deur uit zijn. Heb geen idee wanneer de 2de lading daar binnenkomt.
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de reactie
|
|
|||
|
|||
Gisteren zijn er 100 toestellen geleverd. Op de reservatielijst staan nu nog meer dan 100 mensen. Vanaf volgende week worden er geregeld (wsh. 1 à 2 keer per week) ca. 10 toestellen geleverd naargelang de voorraad bij Apple.
A. |
|
|||
|
|||
Dat is zeer goed nieuws! Maar hoe zeker ben je hiervan, wat is je bron ?
|
|
|||
|
|||
dus vandaag ga ik er geen vinden wsl
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat je er vandaag één zal vinden, neen
De wachtlijst bij Mediamarkt Gent gaat tot 200 personen, voorschot van 50 EUR. Die info heb ik van twee verschillende medewerkers van Mediamarkt. |
|
|||
|
|||
Ik dacht dat enkel mobistar die toestellen mocht verkopen?
|
|
|||
|
|||
Neen, Mediamarkt krijgt toestellen rechtstreeks van Apple geleverd maar Mobistar heeft wel voorrang.
|
|
|||
|
|||
Antwerpen kreeg blijkbaar gisteren vrij grote levering.
Hoe zit het met de beschikbaarheid bij MM Gent? |
|
|||
|
|||
Heb daarjuist gebeld naar mediamarkt Gent en ze hadden geen iphone's 4 binnen.
|
|
|||
|
|||
Ge moet naar antwerpen gaan.
Daar waren er ong een 200 tal toestellen voorradig zowel 16 als 32 GB . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar weet één van jullie toevallig hoe duur de iPhone 4 bij de mediamarkt is? ze willen geen prijzen doorgeven aan de telefoon |
|
|||
|
|||
De prijzen zijn hetzelfde als bij Mobistar..
|
|
|||
|
|||
Iemand al een update vd stock bij MM Gent?
|
|
|||
|
|||
Collega had vanmorgen gebeld, maar helaas geen iPhone 4 meer in stock in MM Oostakker.
|
|
|||
|
|||
Prijzen zijn hetzelfde, maar bij de Mediamarkt Antwerpen verplichten ze je wel er een accessoire bij te kopen.
|
|
|||
|
|||
Iemand status vd leveringen in Gent?
|
|
|||
|
|||
Vanmiddag eens gaan vragen maar het was een noob die er niet veel van wist en hij heeft me dan ook geen deftig antwoord kunnen geven..
"Is er deze week al een levering geweest?" "Geen idee" "Weet u wanneer er een nieuwe levering komt?" "Binnenkort" Er was verder veel te veel volk om een tweede verkoper aan te spreken. Afwachten zeker? |
|
|||
|
|||
ben het ook eens gaan vragen gisteren.
1 van die jonge verkopers zei gewoon kort af,tijdelijk niet beschikbaar meneer. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 nu € 503,36 bij Media Markt | joblamie | Koopinformatie Nederland | 16 | 09-02-11 15:57 |
iphone kopen bij media-markt? | Boy van Baal | Koopinformatie Nederland | 7 | 25-10-08 18:23 |
|
|