iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   voorinschrijving T-Mobile Apeldoorn (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/67338-voorinschrijving-t-mobile-apeldoorn.html)

Spookrijder 07-08-10 11:49

voorinschrijving T-Mobile Apeldoorn
 
Hallo,

Wie weet wat de status is van de levering Iphone4 in Apeldoorn, of heeft onlangs z'n nieuwe Iphone op kunnen halen? Ik lees hier en daar wel een bericht, maar ik mis een overzicht, T-Mobile wil/kan/mag het namelijk niet zeggen. Ik wacht zelf op de Iphone4 16Gb.

Ik heb al wel berichten van mensen gezien die hun telefoon op konden komen halen.
Zij waren nr. 37 en 38 in de voorinschrijving en konden 'm op 5-8 opkomen halen.

Ik heb mijn bestelling op 29-7 gedaan.

Hopelijk zijn er mensen die ook onlangs hun telefoon op konden halen en dit willen delen, zo kunnen we enigzins inschatten wat de mogelijke wachttijd nog is.

Ik kan eerlijk gezegt niet wachten ;-)

Spookrijder 12-08-10 16:48

navraag
 
Vanmiddag maar eens bij de T-Shop geinformeerd naar de status van de bestelling. Ik ben duidelijk niet de eerste die de vraag heeft gesteld, het antwoord was helaas teleurstellend het algemene verhaal.
Citaat:

De levertijd is 8-10 weken en meer kunnen we U op dit moment niet mededelen
Hier moest ik het dan maar mee doen. :( Het enige dat ik er nog uit heb kunnen peuteren, is dat ze nog niet zo heel veel hebben binnen gehad, maar ze konden me niet zeggen hoeveel dat er dan zijn geweest.

Ze zullen wel gek worden van al die ongeduldige klanten. Ben enkel enthousiast...:d Iedereen die iets nieuws koopt kan toch niet wachten tot ze het in hun handen hebben.

Je hoort daarnaast zoveel verschillende, maar ook tegenstrijdige berichten. Via internet is sneller, of niet. Mensen die beweren nog geen twee weken te hebben gewacht, ga zo maar door...

Kan niet meer doen, dan rustig afwachten...

Jorrit1992 18-08-10 08:12

Ik heb ook de nieuwe iPhone in de T-Mobile winkel in Apeldoorn besteld, op 30 Juli. Ik wacht er nog steeds op, ik neem aan dat jij hem al hebt (?).

Spookrijder 18-08-10 11:01

bestelling
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jorrit1992 (Bericht 535572)
Ik heb ook de nieuwe iPhone in de T-Mobile winkel in Apeldoorn besteld, op 30 Juli. Ik wacht er nog steeds op, ik neem aan dat jij hem al hebt (?).

Ik heb 'm helaas ook nog steeds niet binnen. :confused: Als ik het zo allemaal volg op de forums, heb ik 'm voorlopig ook nog niet. Als je de T-Shop mag geloven, krijgen ze maar sporadisch nieuwe Iphone's4 binnen. Zo lijken de 32Gb ook minder geleverd te worden dan de 16Gb.

Heb jij een volgnummer op je brief staan Jorrit1992?

De volgnummers 37 en 38 hebben hun toestel in Apeldoorn reeds ontvangen.

Spookrijder 19-08-10 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spookrijder (Bericht 535674)
Ik heb 'm helaas ook nog steeds niet binnen. :confused: Als ik het zo allemaal volg op de forums, heb ik 'm voorlopig ook nog niet. Als je de T-Shop mag geloven, krijgen ze maar sporadisch nieuwe Iphone's4 binnen. Zo lijken de 32Gb ook minder geleverd te worden dan de 16Gb.

Heb jij een volgnummer op je brief staan Jorrit1992?

De volgnummers 37 en 38 hebben hun toestel in Apeldoorn reeds ontvangen.

:DYESSSS, het is ongelovelijk, maar net telefoon ontvangen van T-mobile met de mededeling dat mijn iPhone binnen is en ik 'm op kan komen halen.:d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:54.