voorinschrijving T-Mobile Apeldoorn discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wie weet wat de status is van de levering Iphone4 in Apeldoorn, of heeft onlangs z'n nieuwe Iphone op kunnen halen? Ik lees hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
voorinschrijving T-Mobile Apeldoorn
Hallo,
Wie weet wat de status is van de levering Iphone4 in Apeldoorn, of heeft onlangs z'n nieuwe Iphone op kunnen halen? Ik lees hier en daar wel een bericht, maar ik mis een overzicht, T-Mobile wil/kan/mag het namelijk niet zeggen. Ik wacht zelf op de Iphone4 16Gb. Ik heb al wel berichten van mensen gezien die hun telefoon op konden komen halen. Zij waren nr. 37 en 38 in de voorinschrijving en konden 'm op 5-8 opkomen halen. Ik heb mijn bestelling op 29-7 gedaan. Hopelijk zijn er mensen die ook onlangs hun telefoon op konden halen en dit willen delen, zo kunnen we enigzins inschatten wat de mogelijke wachttijd nog is. Ik kan eerlijk gezegt niet wachten ;-) Laatst gewijzigd door Spookrijder; 12-08-10 om 17:28. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
navraag
Vanmiddag maar eens bij de T-Shop geinformeerd naar de status van de bestelling. Ik ben duidelijk niet de eerste die de vraag heeft gesteld, het antwoord was helaas teleurstellend het algemene verhaal.
Citaat:
Ze zullen wel gek worden van al die ongeduldige klanten. Ben enkel enthousiast... Iedereen die iets nieuws koopt kan toch niet wachten tot ze het in hun handen hebben. Je hoort daarnaast zoveel verschillende, maar ook tegenstrijdige berichten. Via internet is sneller, of niet. Mensen die beweren nog geen twee weken te hebben gewacht, ga zo maar door... Kan niet meer doen, dan rustig afwachten... Laatst gewijzigd door Spookrijder; 12-08-10 om 19:24. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook de nieuwe iPhone in de T-Mobile winkel in Apeldoorn besteld, op 30 Juli. Ik wacht er nog steeds op, ik neem aan dat jij hem al hebt (?).
|
|
||||
|
||||
bestelling
Citaat:
Heb jij een volgnummer op je brief staan Jorrit1992? De volgnummers 37 en 38 hebben hun toestel in Apeldoorn reeds ontvangen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorinschrijving | m.adegeest | Koopinformatie Nederland | 3 | 30-07-10 12:39 |
voorinschrijving / betalen zonder iphone | Archa | Koopinformatie Nederland | 7 | 28-07-10 01:55 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|