Waar nog iPads op vooraad? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand nog een plek waar iPads momenteel nog beschikbaar zijn? In de heeeeeel wijde omgeving van Amersfoort....? Thanks!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar nog iPads op vooraad?
Weet iemand nog een plek waar iPads momenteel nog beschikbaar zijn?
In de heeeeeel wijde omgeving van Amersfoort....? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Afgelopen vrijdagochtend heb ik me op de lijst laten zetten bij A-Mac Utrecht. Om een uur of half 3 in de middag werd ik al gebeld dat mij reservering binnen was.
Dus probeer het bij hun zou ik zeggen. |
|
|||
|
|||
ik was zaterdag in haarlem en zag ze daar ook liggen op bovenste schap. weet niet welke versie. dus bel ze ff. icentre heet die club volgens mij
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nog een heel klein beetje hoop op een Media Markt ofzo... En anders reserveren voor de eerstvolgende batch leveringen. |
|
|||
|
|||
media markt eindhoven heeft eergisteren 200 ipads binnengekregen, gisteren avond waren er nog 100 over. dit zijn alle moddelen.
|
|
|||
|
|||
Inmiddels heb ik mijn iPad gekocht!
Bij LJS in Den Haag. Op hun wegsite kun je de voorraad zien. Daarnaast kreeg ik een bericht dat A-Mac in Utrecht ook de nodige modellen heeft binnengekregen. M.a.w.: op dit moment zijn ze redelijk goed te krijgen (nou ja, kopen ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verkoop iPad waar nog garantie op zit | Translatoria | iPad algemeen | 12 | 18-03-11 12:32 |
Waar nog te reserveren? | Justevo | Koopinformatie Nederland | 0 | 31-07-10 14:34 |
Ipad waar nog te koop | silvan28011975 | iPad algemeen | 16 | 31-07-10 12:28 |
Waar nog 1ste generatie iPhones te krijgen | davek | Koopinformatie Nederland | 5 | 19-12-08 20:46 |
Toch een vooraad bij AT&T? | erwin1987 | Archief | 4 | 25-05-08 13:35 |
|
|