iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   apple.com/fr simkaart niet ondersteund (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/68126-apple-com-fr-simkaart-niet-ondersteund.html)

Potus 18-08-10 19:52

ok, dat is dan goed nieuws als 't van afstand wordt opgelost.
Heb je bij het bellen je serie- en imei nummer doorgegeven of andere informatie?

nielsmarijn 18-08-10 20:22

ik heb een mailtje gestuurd naar de desbetreffende apple store met scan van de factuur en onderkant van het doosje. Voor de zekerheid ook nog eens het imei nummer, serienummer en aankoopinformatie los in de mail gezet. Maandag gestuurd en vandaag opgelost.

waiho 18-08-10 20:28

Dear Sir,


The procedure to unlock your phone is in hand. And should be effective for this evening, more probably tomorrow morning.


We are very sorry for all the troubles, and hope you still keep confidence in our products.


Best regards,


Laurent Peronnet

Le 17 août 2010 à 21:38, waiho lau a écrit :

Nou jongens,

Dit mailtje kreeg ik van Opera, gewoon blijven bellen en spammen en je komt nog ergens.
Hopelijk is dit morgen opgelost !!!

Waiho

waiho 18-08-10 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsmarijn (Bericht 536436)
ik heb een mailtje gestuurd naar de desbetreffende apple store met scan van de factuur en onderkant van het doosje. Voor de zekerheid ook nog eens het imei nummer, serienummer en aankoopinformatie los in de mail gezet. Maandag gestuurd en vandaag opgelost.

Niels,

Fijn om te horen dat het is opgelost, heb je nog interesse in een 32gb hahahaa :)

nielsmarijn 18-08-10 20:45

:D hehehe lol Waiho, eerst nog even deze in orde krijgen, maar we zijn er wel lekker mee bezig geweest zo :)

waiho 18-08-10 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsmarijn (Bericht 536476)
:D hehehe lol Waiho, eerst nog even deze in orde krijgen, maar we zijn er wel lekker mee bezig geweest zo :)

Hij doet het toch nu????
Of toch niet helemaal.

nielsmarijn 18-08-10 20:49

ja maar moet hem nog even aan de praat krijgen op de exchange van mijn werk, procedures, procedures je kent het wel :)

waiho 18-08-10 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nielsmarijn (Bericht 536480)
ja maar moet hem nog even aan de praat krijgen op de exchange van mijn werk, procedures, procedures je kent het wel :)

Hhahahahah dat bedoel je!!!!

yocko 18-08-10 22:40

wow.

te gek. echt blij dat ze ons probleem onderkennen. Hopelijk wordt mijne dan ook morgen of zo geunlockt...

Niels heb jij een email adres misschien wat ik kan mailen?

sjonson 20-08-10 19:40

Weet iemand hoe ik kan checken of ik een operator phone heb uit uk of een echte simlock vrije.

Die van mij word vermeld als gesimlocked maar gekocht via dit forum als simlock vrij.

yocko 20-08-10 20:39

niels,

nog een vraagje, moest je hem restoren of was het genoeg om hem aan itunes te hangen?en zei ie toen opeens uw phone is geactiveerd

sjonson 20-08-10 21:09

Ik heb dus het zelfde probleem van mijn iphone.

Echter weet ik niet in welke store deze gekocht is en hoe ik ze kan bereiken.

Wie kan mij via PM of op dit forum wat tips geven.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:13.