iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   bestelling Iphone 3GS (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/68653-bestelling-iphone-3gs.html)

xterminator 14-09-10 12:35

Heb voor de iphone 4 aanbieding gekozen @ Phonehouse :)

I Jamsz 14-09-10 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xterminator (Bericht 560838)
Heb voor de iphone 4 aanbieding gekozen @ Phonehouse :)

wat betaal je, en is tie op vooraad

xterminator 14-09-10 20:53

99 euro bijbetalen voor i150 abo.
70 euro korting dus...
Ja, heb net een afspraak gemaakt voor aanstaande vrijdag :D

poes 15-09-10 09:27

Uiteindelijk zit je vast aan een abbo, waar je in 1e instantie niet voor hebt gekozen.
Het is €10,00 p/mnd duurder + geld voor de phone.

het is een commercieel spelletje

xterminator 15-09-10 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door poes (Bericht 561477)
Uiteindelijk zit je vast aan een abbo, waar je in 1e instantie niet voor hebt gekozen.
Het is €10,00 p/mnd duurder + geld voor de phone.

het is een commercieel spelletje

Ja, ik kon ook voor de 3gs gaan en dan nog een maand wachten....

Maar voor die prijs is een iphone 4 goed te doen, sneller internet, bellen per seconde etc. etc. en ik heb hem al vrijdag.

poes 15-09-10 10:24

Ik begrijp het wel.
Misschien dat ik ook wel voor die keuze ga, maar ik voel me wel een speelbal van de commercie.

I Jamsz 15-09-10 10:43

Heb te horen gekregen van studentmobiel
dat ze op 20 t/m 23 september iphone's binnen krijgen. en dan word het dagje later opgestuurd.

Helaas kan Apple als gevolg van de enorme vraag naar dit toestel in combinatie met problemen rond de beschikbaarheid van onderdelen niet aan de geplande leveringen voldoen. Hierdoor is dit toestel overal in Nederland erg slecht leverbaar. Wij verwachten rond 20-23 september voldoende voorraad binnen te krijgen om uw order te kunnen uitleveren.

Erwinz 15-09-10 10:52

Ik heb eerder ook al een bericht gekregen dat ik tussen 13 en 15 september geleverd zou krijgen maar niet waargemaakt. Ik heb de aanvraag op 14 augustus getekend ingestuurd en jij I JAmsz?

I Jamsz 15-09-10 10:53

ik heb op 28e pas volledig getekend gestuurd

poes 15-09-10 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Jamsz (Bericht 561553)
ik heb op 28e pas volledig getekend gestuurd

Ik 17-08-2010

poes 15-09-10 10:57

Ik heb overigens net bevestigd dat ik akkoord ga met wachten.

I Jamsz 15-09-10 10:59

het ergste is dat die van mij een verjaardags cadeau is,
ik had besteld toen die op ''voorraad'' was. hij stond op groen.
dus ik leg daarom de schuld ook een beetje bij studentmobiel.

poes 15-09-10 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Jamsz (Bericht 561557)
het ergste is dat die van mij een verjaardags cadeau is,
ik had besteld toen die op ''voorraad'' was. hij stond op groen.
dus ik leg daarom de schuld ook een beetje bij studentmobiel.

Bij mij ook.
Ik was 12 september jarig.:(

Erwinz 15-09-10 11:52

Het is natuurlijk vreemd dat Ik sinds 14 augustus wacht en mij geen nieuwe leveringsdatum wordt doorgegeven en bij I Jamsz wordt verteld tussen 20 en 23 september. Dit terwijl de datum van binnenkomst leidend is volgens hun mailcorrespondentie. Het lijkt erop dat met nieuwere aanmeldingen hetzelfde spelletje wordt gespeeld als bij ons. En telkens rekken ze het wederom zodat ze de nieuwe order ook weer binnenhouden. Het is immers zo dat wanneer ze direct aangeven dat het 6 weken gaat duren, er een hoop mensen afhaken. Door deze periode in stukken te hakken blijft de klant toch wel hangen aangezien ze al een tijd wachten en geen zin hebben om weer opnieuw een traject in te gaan. Er wordt dus gewoon ingespeeld hierop.

I Jamsz 15-09-10 13:04

Ja klopt, in tegenstelling tot t-mobile en andere die zeggen gewoon.
levering 8 weken.

Appleflapje 15-09-10 17:09

Nou, heb ff wat mailtjes naar 4 andere webshops gestuurd, The Phonehouse, Smartphonestunts, en smartphoneshop konden mij niet vertellen wanneer ze iets binnen kregen. Belnu daarentegen wel, die gaven aan dat ze sinds heden weer langzaam toestellen binnen kregen, ik ga er dus van uit dat Apple ze niet aleen naar hun verstuurd;) maar ook naar de andere shops, kortom het zal niet meer ontzettend lang duren totdat de productie bij Apple weer op pijl ligt.

Erwinz 15-09-10 19:51

Zo,
Het contract is per vandaag aangepast naar Relax 25 voor 19,95 met Family en 2 jaar gratis web n walk. Dit is dus wel goedgegaan. Nu maar hopen dat ik binnen de 2 jaar mijn iphone krijg:)...

poes 15-09-10 20:03

Wat is je aanpassing dan? Dat family?

Erwinz 15-09-10 20:30

Ik heb mijn abonnement sim only omgezet naar bovengenoemd abonnement met nieuwe telefoon, ja ja de iphone! Per saldo ben ik even duur uit als de sim only 400 hiervoor alleen dan met iphone en gratis web n walk. De relax 25 heeft dan wel minder minuten maar dat maakt voor mij niks uit in combinatie met Family.

xmarloes 15-09-10 21:55

heb een aantal weken geleden ook een iPhone 3GS 8gb besteld bij belnu, maar nog steeds niet geleverd.. vorige week bericht gehad dat er langzaam weer geleverd werd en dat ik 'm binnen enkele dagen zou hebben.. dat zou dan maandag of dinsdag moeten zijn.. maar kreeeg dinsdag een sms dat mijn aanvraag voor nummerbehoud is ingediend bij mijn huidige telecomaanbieder, dus waarschijnlijk nog een week wachten.. dat word week nummer 5, pffffff.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:20.