//

bestelling Iphone 3GS

bestelling Iphone 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Via Typhoone bij T-MObile een Iphone 3GS besteld op 3 augustus. Tot op dit moment alleen maar te horen gekrgen dat de telefoon nog niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-08-10, 15:11
red8 red8 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard bestelling Iphone 3GS

Via Typhoone bij T-MObile een Iphone 3GS besteld op 3 augustus. Tot op dit moment alleen maar te horen gekrgen dat de telefoon nog niet leverbaar is. Wel al SIm gehad. Zijn er meer mensen die wachten op een Iphone 3GS?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-10, 15:54
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door red8 Bekijk bericht
Via Typhoone bij T-MObile een Iphone 3GS besteld op 3 augustus. Tot op dit moment alleen maar te horen gekrgen dat de telefoon nog niet leverbaar is. Wel al SIm gehad. Zijn er meer mensen die wachten op een Iphone 3GS?
mijn vriendin ook bij de phonehouse ook nog geen bericht vorige week woensdag besteld met een abbo
  #3  
Oud 16-08-10, 20:25
red8 red8 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Net reactie van Typhone gehad:

Door de komst van de iPhone 4 staat de productie van de iPhone 3GS momenteel op een lager niveau. De eerstvolgende levering van dit toestel staat derhalve ingepland op 31 augustus. Wij vragen hiervoor om uw begrip.

Ik heb hier geen begrip voor: waarom verkopen ze op hun sites deze telefoons wanneer je er een maand op moet wachten?!
  #4  
Oud 17-08-10, 14:17
FlorisV FlorisV is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Apple doet het expres, om ervoor te zorgen dat de prijs niet te snel daalt...
  #5  
Oud 17-08-10, 15:38
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Stond er dan geen levertijd bij toen je besteld had.

Bij T-Mobile staat er toch echt een levertijd van c.a 6 weken, net als bij de iPhone 4, dus zou bij Typhone dan ook hetzelfde zijn.
  #6  
Oud 17-08-10, 17:17
red8 red8 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Nee! Typhone geeft dit niet aan. Daarom neem ik hen het ook kwalijk...
  #7  
Oud 19-08-10, 19:25
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

Ik wacht ook op de 3GS (2x) via gsmeasy en studentenmobiel.
Beide gaven niet aan dat de levertijd lang zou zijn.

Overigens lees ik dit net op typhone:

De nieuwste iPhone, iPhone 3GS is leverbaar! Kijk hiervoor in onze iPhone Shop!

Laatst gewijzigd door poes; 19-08-10 om 19:45.
  #8  
Oud 19-08-10, 19:36
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poes Bekijk bericht
Ik wacht ook op de 3GS (2x) via gsmwijzer en studentenmobiel.
Beide gaven niet aan dat de levertijd lang zou zijn.

Overigens lees ik dit net op typhone:

De nieuwste iPhone, iPhone 3GS is leverbaar! Kijk hiervoor in onze iPhone Shop!
[FONT=Calibri]studentenmobiel. as woensdag levering en wat betreft typhone 4 tot 5 weken levertijd , straks gebeld ![/FONT]
  #9  
Oud 19-08-10, 19:41
pauloszz's schermafbeelding
pauloszz pauloszz is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Als er geen levertijd bij staat gelden de algemene voorwaarden.. en daarin staat:

Typhoone:
4.5 Typhone.nl zal een leveringstermijn van maximaal 30 dagen overeenkomen. Wanneer de overeengekomen leveringstermijn om welke reden dan ook wordt overschreden dan heeft de Opdrachtgever het recht de Overeenkomst te ontbinden en worden eventuele gedane betalingen binnen 14 dagen aan de Opdrachtgever terugbetaald. De gesloten overeenkomt met de Provider kan niet worden ontbonden.

Studentmobiel / GSMWijzer (zelfde bedrijf):
11.3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld (info over product), zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.

Overigens staat bij beide bedrijven (dus alle drie de websites) op dit moment vermeldt dat de 3GS beperkt leverbaar / in bestelling is..

EDIT: oftewel, kunnen ze niet binnen 30 leveren en is tijdens de bestelling niet afgesproken dat het langer kan duren?
Dan kun je de koop ontbinden.. Maar bij typhoone kun je het contract met T-Mobile (of welke andere provider dan ook) niet annuleren! Bij Studentmobiel/GSMwijzer staat dat er niet nadrukkelijk bij

Laatst gewijzigd door pauloszz; 19-08-10 om 19:44.
  #10  
Oud 20-08-10, 10:42
red8 red8 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Angry

Met andere woorden: bij Typhone zit je altijd aan je abonnement bij T-Mobile vast, ook al leveren ze de telefoon een half jaar later.

Kortom: niet bij Typhone je I-phone bestellen!
  #11  
Oud 20-08-10, 10:48
Mad_Wally Mad_Wally is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door red8 Bekijk bericht
niet bij Typhone je I-phone
Dat rijmt!
  #12  
Oud 21-08-10, 16:36
ITouch ITouch is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Standaard

Wacht hier zelf ook al 2 weken samen met nog iemand op een Iphone 3GS. 5 augustus besteld bij gsmwijzer, en nog steeds niks ontvangen. Maar kreeg wel een mail dat het langer duurde vanwege te weinig onderdelen, en aankomende week 34 dat ze hopen dat ze binnenkomen. Wel raar, want op de site staat het nog steeds op de voorpagina terwijl er helemaal geen voorraad is en er al 2 weken staat in bestelling
  #13  
Oud 21-08-10, 16:42
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ITouch Bekijk bericht
Wacht hier zelf ook al 2 weken samen met nog iemand op een Iphone 3GS. 5 augustus besteld bij gsmwijzer, en nog steeds niks ontvangen. Maar kreeg wel een mail dat het langer duurde vanwege te weinig onderdelen, en aankomende week 34 dat ze hopen dat ze binnenkomen. Wel raar, want op de site staat het nog steeds op de voorpagina terwijl er helemaal geen voorraad is en er al 2 weken staat in bestelling
studentenmobiel woensdag leverbaar zoniet .. dan annuleren die hap ze moesten die mensen aanklagen die zeggen dat ze leverbaar zijn . klanten winnen en dan een mail sturen dat ze niet leverbaar zijn !! moet er langzamerhand van braken !!!

Laatst gewijzigd door antwan; 21-08-10 om 16:45.
  #14  
Oud 21-08-10, 16:45
ITouch ITouch is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antwan Bekijk bericht
studentenmobiel woensdag leverbaar zoniet .. dan annuleren die hap ze moesten die mensen aanklagen die zeggen dat ze leverbaar zijn . klanten winnen en dan een mail sturen dat ze niet leverbaar zijn !!
Ja want had juist gekeken waar deze telefoon in voorraad zou zijn, toen ik hem bestelde was het nog groen *in voorraad* maar na 2 dagen stond deze op geel/oranje en toen had ik al een mailtje gestuurd van hoe zit dat nou want ik hoorde echt helemaal niks meer, toen na 2 dagen eindelijk antwoord dus ik hoop maar snel dat ze komen want vrolijk word ik hier echt niet van!!

Laatst gewijzigd door ITouch; 21-08-10 om 16:48. Reden: typfoutje
  #15  
Oud 24-08-10, 20:37
red8 red8 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Aanbod van Typhone gekregen om i.p.v. 3GS een Iphone 4 te bestellen met een bijbetaling van €119,- bij een abonnement van 24,95. Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn. Ik wacht hun reactie af, maar wanneer dit klopt dan trek ik mijn negatieve reractie t.o.v. Typhone in! Jullie horen het vervolg!
  #16  
Oud 24-08-10, 20:40
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door red8 Bekijk bericht
Aanbod van Typhone gekregen om i.p.v. 3GS een Iphone 4 te bestellen met een bijbetaling van €119,- bij een abonnement van 24,95. Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn. Ik wacht hun reactie af, maar wanneer dit klopt dan trek ik mijn negatieve reractie t.o.v. Typhone in! Jullie horen het vervolg!
Is dat hetzelfde abonnement dat je had besteld bij de 3Gs?
  #17  
Oud 24-08-10, 20:44
red8 red8 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Ja, met onbeperkt internet!
  #18  
Oud 24-08-10, 20:49
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

Dat klinkt inderdaad niet gek.

Ik heb net een mailtje van studentenmobiel gehad dat het nog 1a 2 weken kan gaan duren.
Van Gsmeasy niets.

Kun je laten weten als het erdoor is?
Kben erg benieuwd.
  #19  
Oud 24-08-10, 20:50
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door red8 Bekijk bericht
Aanbod van Typhone gekregen om i.p.v. 3GS een Iphone 4 te bestellen met een bijbetaling van €119,- bij een abonnement van 24,95. Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn. Ik wacht hun reactie af, maar wanneer dit klopt dan trek ik mijn negatieve reractie t.o.v. Typhone in! Jullie horen het vervolg!
maak me gek ... laat iets weten bestel ik hem ook moet nog 3 weken wachten bij die studenten mobiel
  #20  
Oud 24-08-10, 22:34
ITouch ITouch is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Standaard

Pffffffffft! vandaag weer een nieuw mailtje gehad

Vorige week hebben wij u op basis van beschikbaarheidinformatie van Apple gemaild dat de Apple iPhone 3GS 8GB deze week voldoende beschikbaar zou komen om alle backorders uit te leveren. Vanmorgen ontvangen wij helaas het bericht dat de daadwerkelijke beschikbaarheid voor alle verkooppunten in Nederland voor deze week veel kleiner zal zijn. Exacte aantallen voor levering vrijdag a.s. zijn op dit moment nog onbekend. Zodra wij meer informatie/exacte leverdata doorkrijgen zullen wij deze direct aan u melden. Houdt u rekening met levering in week 35 of 36.
Reden voor het uitstel is nog altijd een probleem met de beschikbaarheid van onderdelen waardoor de productiecapaciteit bij Apple voor de iPhone 3GS 8GB beperkt is.

Wij hopen dat u begrip heeft voor deze situatie en dat wij voor de levering en beschikbaarheidinformatie volledig afhankelijk zijn van Apple
Niettemin nogmaals onze excuses voor de vertraging.


Hopen dat ze vrijdag komen, word hier echt heel erg moe van!!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bevestiging iphone 4 bestelling wvanberkum Odido (T-Mobile) 1 22-07-10 11:51
iphone 3gs bestelling in de winkel adanaliii-umut Odido (T-Mobile) 1 07-10-09 20:31
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen bastos Odido (T-Mobile) 70 25-09-09 16:42
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS Londonforever Koopinformatie Nederland 7 11-09-09 19:27
Volgorde van bestelling iPhone 3GS rem4rk4ble Odido (T-Mobile) 12 24-06-09 17:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:48.