//

bestelling Iphone 3GS

bestelling Iphone 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Van GSMwijzer heb ik ook zeker niet gehoord dat de actie gaat vervallen. Ik denk dat de Phonehouse dit doet omdat ze heel close zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 10-09-10, 22:01
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

Van GSMwijzer heb ik ook zeker niet gehoord dat de actie gaat vervallen. Ik denk dat de Phonehouse dit doet omdat ze heel close zijn met t-mobile, en dus als t-mobile ze wat door geeft, doen ze dat ook. Andere partijen als gsmwijzer en studentmobiel staan wat verder af van t-mobile en hebben (gelukkig) hun eigen beleid en acties. Zo hadden zij de gratis internet actie al begin augustus.

P.S. ik kreeg van ze te horen dat het 2 tot 3 weken gaat duren.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 10-09-10, 22:17
jeroenvanark jeroenvanark is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door misspitgirl Bekijk bericht
Dat snap ik indd, maar ga dan niet met een goedkoper abo adverteren als je er niet aan kan voldoen, het is net of dit vooropgezet is. Tevens kreeg ik maandag van iemand te horen dat ze volgende week een hele zending zouden leveren. Ik heb liever die korting niet dan dat ik zo tegen de muur gezet word.

Als ik namelijk niet reageer voor dinsdag of geen van die andere aanbiedingen wil annuleren ze gewoon het abonoment. Nja ga morgenvroeg wel even langs tmobileshop.
Ik neem aan als je al een contract hebt getekend, dat de voorwaarden die op dat moment er zijn, gewoon gelden. Ook al wordt je toestel later geleverd.
Anders wordt het wel heel vreemd...
  #63  
Oud 10-09-10, 22:33
misspitgirl misspitgirl is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Nee helaas niks getekend. Online gedaan, maar dan nog is het vreemd want heb dit gekozen terwijl die actie liep, dus je zou denken dat indd gewoon blijft gelden. Maar dit is dus niet geval daarom ben ik hier ook absoluut niet blij mee. Heb nu ook helemaal geen zin meer in online bestellen eigenlijk. Heb dus blijkbaar dan geen poot om op te staan. En dan denken ze met gelijkwaardig alternatief te komen, maar ben hoe je het ook wend of keert gewoonweg stuk duurder uit.
  #64  
Oud 10-09-10, 22:33
xterminator xterminator is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door misspitgirl Bekijk bericht
Dat snap ik indd, maar ga dan niet met een goedkoper abo adverteren als je er niet aan kan voldoen, het is net of dit vooropgezet is. Tevens kreeg ik maandag van iemand te horen dat ze volgende week een hele zending zouden leveren. Ik heb liever die korting niet dan dat ik zo tegen de muur gezet word.

Als ik namelijk niet reageer voor dinsdag of geen van die andere aanbiedingen wil annuleren ze gewoon het abonoment. Nja ga morgenvroeg wel even langs tmobileshop.
Ze bieden je toch nog de 3gs aan met de zelfde voorwaarden?
Je moet het alleen tijdelijk doen met een leentoestel tot je de 3gs krijgt...
  #65  
Oud 10-09-10, 22:40
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

leentoestel..

wat bedoel je?
Je kunt een andere telefoon kiezen. Niets leentoestel.

The phonehouse is niet als enige die hem niet kan leveren

Ik heb bij 3 verschillende aanbieders besteld.
Kunnen allemaal niet leveren.
Alleen Studentenmobiel heeft gezegd dat ze vanaf 13/09 gaan leveren.
Maar goed, dat moet ik eerst nog zien.
  #66  
Oud 10-09-10, 22:45
xterminator xterminator is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 26
Standaard

[FONT=Arial]4. [/FONT][FONT=Arial]We laten je abonnement volgende week ingaan en leveren het toestel later uit. In de tussentijd krijg je van ons ter vergoeding een gratis extra toestel waarmee je in ieder geval alvast kunt bellen en sms-en.

Heb het verkeerd gelezen, je krijgt een gratis extra toestel.. tot je de 3gs ontvangt.
Goed dit is bij phonehouse
(Niet kunnen leveren bedoel ik mee, leveren voor 18 september)
  #67  
Oud 10-09-10, 23:12
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

Ik denk dat we verschillende emails hebben gekregen.
Bij mij zit de optie leen toestel niet in de mail.
Maar ik heb bij hen nog niet getekend, jij wel dus dat zou kunnen denk ik.
  #68  
Oud 11-09-10, 21:44
big1bob big1bob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Zojuist hebben wij vanuit Apple het bericht ontvangen dat wij volgende week woensdag voldoende Apple iPhone 3GS 8GB ontvangen om uw order te verwerken. Daadwerkelijke levering van uw order door TNT zal plaatsvinden tussen donderdag 9 en zaterdag 11 september.

hummmmm..... tis 11 september 21:42 en nog geen TNT...... of bedoelden ze 2011?
  #69  
Oud 11-09-10, 22:02
xterminator xterminator is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 26
Standaard

Heeft iemand alweer reactie terug/bevestiging gehad van phonehouse?
  #70  
Oud 11-09-10, 22:38
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

@Poes waar heb je gehoord dat ze vanaf maandag gaan leveren??? Dat zou namelijk heeeeeeeeeeeeeeel fijn zijn Ik vraag me alleen af of ik dan ook aan de beurt ben, woensdag contract opgestuurd (met nummerbehoud), donderdag status gewijzigd naar contract ontvangen. Tis afwachten geblazen
  #71  
Oud 11-09-10, 23:47
jortz jortz is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Heb 'm ongeveer een maand geleden besteld bij Studentmobiel en ook niks ontvangen. Dus reken maar op een aardige tijd wachten. Ook ik kreeg te horen dat er deze week geleverd zou worden. Toen vrijdag de status niet naar verzonden veranderde, heb ik maar weer gebeld. Ze vertelden me dat het via T-Mobile nog wel 4 weken kan duren en dat ze daarom simlockvrije toestellen uit Italie (en ik dacht Engeland, maar is het daar wel simlockvrij?) gingen halen. Deze komen aankomende week binnen. Na controle, abonnement-aanvraag etc, gaan ze de week erna de deur uit.

Kortom, weer een belofte. Ben benieuwd of ze deze gaan waar maken. Dit keer hebben ze er wel eigen belang bij, want als ze niet kunnen leveren, verloopt de aanbieding voor gratis internet.
  #72  
Oud 12-09-10, 00:13
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

Ja, maar de aanbieding blijft wel netjes gelden voor ons, degene die tijdens de aanbieding een contract hebben aangevraagd, deze hebben ONDERTEKEND en opgestuurd, veel kunnen ze bijvoorbeeld mij niet maken, in mijn contract staat namelijk dat ik gratis internet heb.......of kunnen ze gaan beginnen over dat ze het contract nog niet bij t-mobile neer hebben gelegd, doen ze dit namelijk pas als het toestenl binnen is????
  #73  
Oud 12-09-10, 01:02
jeroenvanark jeroenvanark is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 26
Standaard

@appelflapje hier ben ik ook wel benieuwd na. zou wel een stunt zijn. ik heb namelijk nog niks ontvangen van t-mobile, maar studentmobiel had mijn ondertekende contract afgelopen maandag al wel binnen. zal ze even een mail sturen om dit na te vragen.
  #74  
Oud 12-09-10, 11:48
jortz jortz is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Ze dienen het contract pas in bij T-Mobile wanneer de mobiel binnen is. Maar ik ga ervan uit dat zij internet betalen wanneer ze dit pas na 18 september doen.
  #75  
Oud 13-09-10, 08:29
big1bob big1bob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik ging er eerlijk gezegd wel van uit dat ik een ondertekend contract had en dus dat deze aanbieding van toepassing is. Maar als ik nu de laatste mail van studentmobiel lees staat er:
Citaat:
Uw bestelling wordt uitgeleverd zodra het bestelde product op voorraad is en uw contract (en eventuele aanvraag nummerbehoud) is goedgekeurd door de provider. U wordt per email op de hoogte gehouden van de verdere verwerking van uw order.

U ontvangt van ons een email zodra uw order volledig is verwerkt. Indien u bij het abonnement een nieuwe mobiele telefoon of ander product (laptop bijvoorbeeld) krijgt dan ontvangt u ook een barcode waarmee u uw zending bij TNT post kunt volgen.
Ik heb (en ik ga ervan uit dat dat bij jullie ook het geval is) alleen mails ontvangen dat er niet geleverd kan worden, niet dat T-mobile het contract goedgekeurd heeft.....
Bij mijn vorige telefoon via studentmobiel stuurde ik mijn contract op en even later kwam al de bevestiging dat ie verzonden was. Toen ook geen bevestiging dat T-Mobile t goedgekeurd had... dus t zal wel spannend blijven tot we m in huis hebben.
  #76  
Oud 13-09-10, 15:39
kadir55 kadir55 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 17
Standaard

Afgelopen week had ik eigenlijk Iphone 3GS 8GB binnen moeten krijgen van Studentmobiel maar helaas niets binnen gekregen.
De voorraad bij T-Mobile en alle andere winkels zijn niet zo erg groot en er worden meer Iphone 4's gemaakt dan Iphone 3GS 8gb.
Ik hoop dat ik morgen email krijg hoe en wat er precies gaat gebeuren?
En ja ik wacht ook 1 maand op mij toestel helaas kunnen we er niks aan veranderen.
Met Studentmobiel heb ik hele goeie ervaringen dus niks te klagen je wordt netjes over alles op de hoogte gehouden.

Laatst gewijzigd door kadir55; 13-09-10 om 15:56.
  #77  
Oud 13-09-10, 15:54
big1bob big1bob is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb ook goede ervaringen met studentmobiel. Heb nu de vraag bij ze voorliggen of we ook een omruilactie mogen verwachten (zoals Typhone heeft gedaan) en tevens of ze mensen kunnen informeren over hoe het nu zit met de twee jaar gratis internet actie. Hopelijk dat dit duidelijkheid bied. Ben benieuwd.
  #78  
Oud 13-09-10, 21:15
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

Net van Studentenmobiel. En let wel, ik heb alles getekend en wel. :

Tot onze grote spijt is er vanuit Apple en T-Mobile al geruime tijd geen beschikbaarheid op de door u bestelde iPhone 3GS 8GB. Indicaties over leveringen in de afgelopen weken zijn helaas keer op keer niet uitgekomen, onze welgemeende excuses voor het ongemak.


Alsof de extreme schaarste op dit product nog niet genoeg was heeft T-Mobile moeten besluiten de door u aangevraagde netwerkactie per aanstaande vrijdag 17 september vervroegd stop te zetten. Dit betekent dat slechts voor aansluitingen ingevoerd tot en met a.s. vrijdag geldt:
- 24 maanden gratis Web ‘n’ Walk Standard
- 24 maanden Web ‘n’ Walk Plus voor € 4,95 per maand
- Op 1-jarige abonnementen: 6 maanden gratis Web ‘n’ Walk Standard of 6 maanden Web 'n' Walk Plus voor € 4,95 per maand

Voor alle aansluitingen en contractverlengingen die wij doorvoeren vanaf zaterdag 18 september geldt: Web ‘n’ Walk Standard 24 maanden € 9,95 per maand, Web ‘n’ Walk Plus 24 maanden € 14,95 per maand. Ook voor Web 'n' Walk in combinatie met 1-jarige abonnementen geldt vanaf a.s. zaterdag: gehele contractduur € 9,95 of € 14,95 per maand.

Aan u de vraag: mogen wij uw aansluiting of contractverlenging deze week vast doorvoeren, ondanks dat levering van de iPhone nog tussen de 4 dagen en 4 weken kan duren? In dat geval profiteert u nog van de veel betere netwerkacties op de Web ‘n’ Walk bundels, uiteraard doen wij er alles aan om u de iPhone zo snel mogelijk te leveren. Ons advies is om dit te doen, per saldo is het (in het geval van Web ‘n’ Walk Standard) € 238,80 voordeliger (24 maanden x € 9,95). Exactere informatie over de beschikbaarheid van de iPhone 3GS 8GB hebben wij helaas niet. iPhones zullen worden uitgeleverd op basis van datum binnenkomst contract, langst wachtenden krijgen dus als eerste uitgeleverd.

Kunt u z.s.m. (uiterlijk a.s. donderdag 16 september 12:00) via een van de onderstaande links uw keuze doorgeven?

Abonnement laten ingaan en maar hopen dat de Iphone ooit komt.?!
Er wordt niets geboden!! Slechte zaak, wel laten tekenen, maar vervolgens contract niet nakomen.
  #79  
Oud 13-09-10, 21:28
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

Ja, dat heb ik dus ook net ontvangen, opzich is het niet zo zeer een fout van studentmobiel en gsmwijzer, de status staat tenslotte al een tijdje op in bestelling, toch hebben we besteld. Ik leg dus persoonlijk de fout bij Apple, die hebben de productie van de 3gs op een ontzettend laag pitje gezet. Maar wat gaan jullie doen, op ja of op nee klikken, zelf wil ik namelijk wel gewoon me I-phone

En een heel belangrijk vraagje van mij!!!! : moet ik straks ook direct gaan betalen terwijl ik me phone nog niet heb???
  #80  
Oud 13-09-10, 21:44
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

Het abbo gaat in, dus betaal je €19,95
En als je dus nummerbehoud hebt gedaan, kan het zijn dat je 4weken niet bereikbaar bent op je nummer.

Ik vind het echt niet ok hoor. Je tekent voor iets binnen het actietermijn.
Ik heb al ruim 4 weken geleden dat ding besteld. Ik heb zelfs gebeld of ze ze toen konden leveren.
Er was toen een wachttijd van een week, zeiden ze.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bevestiging iphone 4 bestelling wvanberkum Odido (T-Mobile) 1 22-07-10 10:51
iphone 3gs bestelling in de winkel adanaliii-umut Odido (T-Mobile) 1 07-10-09 19:31
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen bastos Odido (T-Mobile) 70 25-09-09 15:42
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS Londonforever Koopinformatie Nederland 7 11-09-09 18:27
Volgorde van bestelling iPhone 3GS rem4rk4ble Odido (T-Mobile) 12 24-06-09 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:53.