//

bestelling Iphone 3GS

bestelling Iphone 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ITouch Pffffffffft! vandaag weer een nieuw mailtje gehad Vorige week hebben wij u op basis van beschikbaarheidinformatie van Apple gemaild dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 24-08-10, 21:59
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ITouch Bekijk bericht
Pffffffffft! vandaag weer een nieuw mailtje gehad

Vorige week hebben wij u op basis van beschikbaarheidinformatie van Apple gemaild dat de Apple iPhone 3GS 8GB deze week voldoende beschikbaar zou komen om alle backorders uit te leveren. Vanmorgen ontvangen wij helaas het bericht dat de daadwerkelijke beschikbaarheid voor alle verkooppunten in Nederland voor deze week veel kleiner zal zijn. Exacte aantallen voor levering vrijdag a.s. zijn op dit moment nog onbekend. Zodra wij meer informatie/exacte leverdata doorkrijgen zullen wij deze direct aan u melden. Houdt u rekening met levering in week 35 of 36.
Reden voor het uitstel is nog altijd een probleem met de beschikbaarheid van onderdelen waardoor de productiecapaciteit bij Apple voor de iPhone 3GS 8GB beperkt is.

Wij hopen dat u begrip heeft voor deze situatie en dat wij voor de levering en beschikbaarheidinformatie volledig afhankelijk zijn van Apple
Niettemin nogmaals onze excuses voor de vertraging.


Hopen dat ze vrijdag komen, word hier echt heel erg moe van!!!!
Hard aanpakken die winkels !!! als ze niet kunnen leveren moeten ze het erbij zetten en geen klanten lokken en maar niks leveren , gewoon status rood erop zetten dan hebben ze ook geen klanten meer !! opgelost !! status groen ? dan weer leveren , dit is bedrog en dat moet aangepakt worden !!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-08-10, 18:45
ITouch ITouch is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door antwan Bekijk bericht
Hard aanpakken die winkels !!! als ze niet kunnen leveren moeten ze het erbij zetten en geen klanten lokken en maar niks leveren , gewoon status rood erop zetten dan hebben ze ook geen klanten meer !! opgelost !! status groen ? dan weer leveren , dit is bedrog en dat moet aangepakt worden !!
Kan zoveel gaan mailen, maar krijg toch steeds hetzelfde antwoord terug
Nou ik wacht het nu maar rustig af, m'n pa kon er nog wel een beetje om lachen dat hij straks ook zonder telefoon zit.. maar ik vind het iets minder grappig

Hier werd iig wel gemeld voor levering as vrijdag, hopen dat dat doorgaat en dat ik daarbij zit maar ga weer van het ergste uit natuurlijk
  #23  
Oud 27-08-10, 10:55
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

@ Red8,

Al wat vernomen van typhone?
  #24  
Oud 27-08-10, 11:04
red8 red8 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Ja! Het lijkt erop dat ik nu een Iphone 4 krijg. Heb net €119,- bijbetaald, en ik kreeg een factuur waarop het serialnummer van de Iphone al stond.

Als ik hem echt binnen heb, laat ik het jullie weten en geef ik Typhone alle eer die ze dan verdienen!
  #25  
Oud 27-08-10, 15:55
jortz jortz is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Studentmobiel heeft nog niks laten weten, dus dat is weer echt top
  #26  
Oud 27-08-10, 16:44
red8 red8 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Talking

Ik heb hem gekregen!! Een 3GS bij Typhone besteld, een Iphone 4 van T-Mobile met bijbetaling gekregen... Lof voor Typhone; goede actie van T-Mobile om deze telefoon als vervanging te bieden... (één dingetje: ik heb een voorlopige sim gekregen totdat mijn nummerbehoud er door is... dit was geen microsim, dus er maar zelf één geknipt).
  #27  
Oud 27-08-10, 17:55
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

Gefeliciteerd dan maar.
Gsmeasy en studentenmobiel hebben (nog) geen alternatief geboden.

Vraagje, heb je zelf om een alternatief gevraagd, of heeft typhone het inititaief genomen?
  #28  
Oud 27-08-10, 18:19
red8 red8 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Typhone heeft het uit zichzelf aangeboden
  #29  
Oud 28-08-10, 15:02
ITouch ITouch is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Standaard

Hier ook nog steeds geen alternatief ofzo. Nou dan maar wachten.. pffffft

we zitten nu in week 35. Nou ik hoop dat het deze week nog komt want week 36 klinkt wel erug lang..

Laatst gewijzigd door ITouch; 30-08-10 om 19:07.
  #30  
Oud 31-08-10, 16:54
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

Als je het toestel los koopt zijn ze op voorraad, maar met abbo laat het zich maar op zich wachten, en wachten en wachten....
Maar goed ik wacht wel. Tenzij mij ook zo'n aanbieding wordt gedaan voor een iphone 4.
Maar dat verwacht ik niet.
  #31  
Oud 31-08-10, 20:50
jortz jortz is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

StudentMobiel heeft nu bevestigd dat ze volgende week woensdag 8 september alle orders kunnen verwerken. Ze vermelden er trouwens wel netjes bij dat het dan tot zaterdag kan duren voor je pakketje daadwerkelijk bezorgd is.

Al met al is het een beetje slordig van Studentmobiel om pas nu wat van zich te laten horen, maar voor levering blijven ze afhankelijk van Apple natuurlijk. Het viel me inderdaad ook op dat iPhones met Hi/KPN/Vodafone wel leverbaar zijn. In simlockvrije landen is hij dus wel volop beschikbaar?
  #32  
Oud 31-08-10, 20:52
ITouch ITouch is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jortz Bekijk bericht
StudentMobiel heeft nu bevestigd dat ze volgende week woensdag 8 september alle orders kunnen verwerken. Ze vermelden er trouwens wel netjes bij dat het dan tot zaterdag kan duren voor je pakketje daadwerkelijk bezorgd is.

Al met al is het een beetje slordig van Studentmobiel om pas nu wat van zich te laten horen, maar voor levering blijven ze afhankelijk van Apple natuurlijk. Het viel me inderdaad ook op dat iPhones met Hi/KPN/Vodafone wel leverbaar zijn. In simlockvrije landen is hij dus wel volop beschikbaar?
heb je soms gebeld, of een mailtje ontvangen? had namelijk een mailtje gestuurd maar helaas niks ontvangen en ik zit bij gsmwijzer wat dus op hetzelfde neerkomt. Ben blij dat jij dan meer wat dan ik weet .. dan hoop ik zeker volgende week.. het liefst nog deze week maar dat zit er vast niet in ..
  #33  
Oud 31-08-10, 20:53
jortz jortz is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ITouch Bekijk bericht
heb je soms gebeld, of een mailtje ontvangen? had namelijk een mailtje gestuurd maar helaas niks ontvangen en ik zit bij gsmwijzer wat dus op hetzelfde neerkomt. Ben blij dat jij dan meer wat dan ik weet .. dan hoop ik zeker volgende week.. het liefst nog deze week maar dat zit er vast niet in ..
Ik heb vanmiddag geprobeerd te bellen, maar dat duurt zo lang. Ik kreeg vandaag rond 5 uur dit mailtje:

Citaat:
Zojuist hebben wij vanuit Apple het bericht ontvangen dat wij volgende week woensdag voldoende Apple iPhone 3GS 8GB ontvangen om uw order te verwerken. Daadwerkelijke levering van uw order door TNT zal plaatsvinden tussen donderdag 9 en zaterdag 11 september.

U ontvangt van ons een email met barcode waarin u de zending kunt volgen op de dag dat uw pakket verzonden wordt.

Wij danken u voor uw geduld en wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe toestel.
  #34  
Oud 31-08-10, 20:55
ITouch ITouch is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jortz Bekijk bericht
Ik heb vanmiddag geprobeerd te bellen, maar dat duurt zo lang. Ik kreeg vandaag rond 5 uur dit mailtje:
Ah oke! ik hoop echt dat ze het deze keer WEL echt menen, want ze hebben het me ondertussen al 3 keer beloofd maar ik blijf hopen
  #35  
Oud 31-08-10, 22:11
cinalexander cinalexander is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

studentenmobiel heeft me verteld dat er donderdag en vrijdag een levering 3GS gaat komen, ik hoop dat ik daar dan ook bij zit pfff
__________________
Iphone 4, 16G - 11/8 - 293*** - Status 3
  #36  
Oud 31-08-10, 22:12
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cinalexander Bekijk bericht
studentenmobiel heeft me verteld dat er donderdag en vrijdag een levering 3GS gaat komen, ik hoop dat ik daar dan ook bij zit pfff
eerst zien dan geloven !!
  #37  
Oud 31-08-10, 22:13
cinalexander cinalexander is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

kan je nagaan hoe het met de iphone 4 gebruikers staat die moeten nog langer wachten
  #38  
Oud 31-08-10, 22:24
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

Ik heb niets gehoord van studentenmobiel.
Ook niet van GSMeasy.
  #39  
Oud 31-08-10, 22:26
cinalexander cinalexander is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

ik heb studentmobiel gebeld en toen vertelde ze me dat
  #40  
Oud 31-08-10, 22:46
antwan antwan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cinalexander Bekijk bericht
ik heb studentmobiel gebeld en toen vertelde ze me dat
die vertellen elke dag wat anders !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bevestiging iphone 4 bestelling wvanberkum Odido (T-Mobile) 1 22-07-10 10:51
iphone 3gs bestelling in de winkel adanaliii-umut Odido (T-Mobile) 1 07-10-09 19:31
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen bastos Odido (T-Mobile) 70 25-09-09 15:42
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS Londonforever Koopinformatie Nederland 7 11-09-09 18:27
Volgorde van bestelling iPhone 3GS rem4rk4ble Odido (T-Mobile) 12 24-06-09 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:01.