bestelling Iphone 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ITouch Pffffffffft! vandaag weer een nieuw mailtje gehad Vorige week hebben wij u op basis van beschikbaarheidinformatie van Apple gemaild dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou ik wacht het nu maar rustig af, m'n pa kon er nog wel een beetje om lachen dat hij straks ook zonder telefoon zit.. maar ik vind het iets minder grappig Hier werd iig wel gemeld voor levering as vrijdag, hopen dat dat doorgaat en dat ik daarbij zit maar ga weer van het ergste uit natuurlijk |
|
|||
|
|||
@ Red8,
Al wat vernomen van typhone? |
|
|||
|
|||
Ja! Het lijkt erop dat ik nu een Iphone 4 krijg. Heb net €119,- bijbetaald, en ik kreeg een factuur waarop het serialnummer van de Iphone al stond.
Als ik hem echt binnen heb, laat ik het jullie weten en geef ik Typhone alle eer die ze dan verdienen! |
|
|||
|
|||
Studentmobiel heeft nog niks laten weten, dus dat is weer echt top
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem gekregen!! Een 3GS bij Typhone besteld, een Iphone 4 van T-Mobile met bijbetaling gekregen... Lof voor Typhone; goede actie van T-Mobile om deze telefoon als vervanging te bieden... (één dingetje: ik heb een voorlopige sim gekregen totdat mijn nummerbehoud er door is... dit was geen microsim, dus er maar zelf één geknipt).
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd dan maar.
Gsmeasy en studentenmobiel hebben (nog) geen alternatief geboden. Vraagje, heb je zelf om een alternatief gevraagd, of heeft typhone het inititaief genomen? |
|
|||
|
|||
Typhone heeft het uit zichzelf aangeboden
|
|
|||
|
|||
Hier ook nog steeds geen alternatief ofzo. Nou dan maar wachten.. pffffft
we zitten nu in week 35. Nou ik hoop dat het deze week nog komt want week 36 klinkt wel erug lang.. Laatst gewijzigd door ITouch; 30-08-10 om 20:07. |
|
|||
|
|||
Als je het toestel los koopt zijn ze op voorraad, maar met abbo laat het zich maar op zich wachten, en wachten en wachten....
Maar goed ik wacht wel. Tenzij mij ook zo'n aanbieding wordt gedaan voor een iphone 4. Maar dat verwacht ik niet. |
|
|||
|
|||
StudentMobiel heeft nu bevestigd dat ze volgende week woensdag 8 september alle orders kunnen verwerken. Ze vermelden er trouwens wel netjes bij dat het dan tot zaterdag kan duren voor je pakketje daadwerkelijk bezorgd is.
Al met al is het een beetje slordig van Studentmobiel om pas nu wat van zich te laten horen, maar voor levering blijven ze afhankelijk van Apple natuurlijk. Het viel me inderdaad ook op dat iPhones met Hi/KPN/Vodafone wel leverbaar zijn. In simlockvrije landen is hij dus wel volop beschikbaar? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
studentenmobiel heeft me verteld dat er donderdag en vrijdag een levering 3GS gaat komen, ik hoop dat ik daar dan ook bij zit pfff
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan je nagaan hoe het met de iphone 4 gebruikers staat die moeten nog langer wachten
|
|
|||
|
|||
Ik heb niets gehoord van studentenmobiel.
Ook niet van GSMeasy. |
|
|||
|
|||
ik heb studentmobiel gebeld en toen vertelde ze me dat
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bevestiging iphone 4 bestelling | wvanberkum | Odido (T-Mobile) | 1 | 22-07-10 11:51 |
iphone 3gs bestelling in de winkel | adanaliii-umut | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-10-09 20:31 |
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen | bastos | Odido (T-Mobile) | 70 | 25-09-09 16:42 |
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS | Londonforever | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-09-09 19:27 |
Volgorde van bestelling iPhone 3GS | rem4rk4ble | Odido (T-Mobile) | 12 | 24-06-09 17:03 |
|
|