bestelling Iphone 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het nog veel leuker. 1 september 3gs besteld bij de phonehouse. ik ben er vaak achteraan gegaan waar die iphone nou bleef. ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb het nog veel leuker. 1 september 3gs besteld bij de phonehouse. ik ben er vaak achteraan gegaan waar die iphone nou bleef. ik eergister bellen; ja duurt nog twee tot 4 weken. Heeft iemand van de phonehouse beter uitgezocht. Nu schijnt hij 8 oktober al geleverd te zijn maar ik heb hem nooit ontvangen. Hij is ondertekend en dus ontvangen maar door iemand die ik helemaal niet ken en niemand hier in de buurt. Bovendien bestaat die naam helemaal niet.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mensen.....
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ IS VERZONDEN!!!!!! ik ben bijzonder blij nu, ook al is het om een telefoon, ik ben echt heel blij, gelijk een hoesje betsteld |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zekers, bij gsmwijzer ja Nu is mijn vraag, wordt er ook pakketpost bezorgd op de zaterdag?????? dan heb ik 'm morgen namelijk lkkr al en voor wie het wil weten Ik heb als hoesje de SwitchEasy CapsuleRebel Skeleton besteld, jullie allemaal nog veel succes.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
naar mijn idee levert TNT ook op zaterdag maar weet het niet zeker, als het goed is heb je ook een track&trace nummer gekregen? |
|
|||
|
|||
moet ik nog van ze krijgen, dat staat in ieder geval in de mail.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog niks gehoord van gsm wijzer helaas....
|
|
|||
|
|||
Eergisteren dus mijn iPhone 4 ontvangen, en zoals al eerder gemeld was werd deze geleverd met een gewone simkaart die er dus niet in kon. Gisteren naar T-Mobile in Zaandam geweest om microsim aan te vragen.
Dit was geen enkel probleem. Kreeg er gelijk eentje mee zodat ik mijn telefoon kon activeren, alleen het abonnement gaat pas maandag in. Maandag dus met klantenservice bellen om microsim te activeren. |
|
|||
|
|||
TNT levert zeer zeker op zaterdag, want ik kreeg gister een mail dat hij verzonden was, en.. het prachtige designdoosje + waardevolle inhoud ligt nu op mijn tafel! Geweldig! Hopelijk hebben de anderen van rond mijn besteldatum hem ook nu onderhand binnen? ik had ordernr. 425072.
|
|
|||
|
|||
Wederom niets ontvangen per mail, ik ga deze afhalen.
Ik dacht het dan sneller zou gaan ...................................................... Laatst gewijzigd door jeroenn72; 24-10-10 om 13:44. Reden: Aanvulling |
|
|||
|
|||
zojuist 10 minuten geleden mail gehad van gsm wijzer, dat mijn iphone 3Gs verzonden is, later op de dag zou ik een barcode krijgen van tnt post. mijn ordernummer is 426823
|
|
|||
|
|||
ik heb net ook een mail gehad van gsmwijzer, mijn iphone is verzonden
maar weet iemand of ik ook de simkaart van t-mobile erbij krijg? en moet je zelf thuis zijn als het toestel komt op mag een huisgenoot het ook ontvangen. Ik denk dat ik heb morgen krijg maar dan ben ik op school |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb mijn iphone vandaag gekregen |
|
|||
|
|||
mijne is ook verstuurd en hoop hem morgen binnen te krijgen
|
|
|||
|
|||
De mijne maandag afgehaald werkt perfect.
|
|
|||
|
|||
M'n iPhone komt morgen, is mij verteld! werd tijd na 2 maand wachten..
|
|
|||
|
|||
Got it (11-11-10)
|
|
|||
|
|||
iemand die hem nog niet heeft? ik heb hem 24 -08 besteld bij belsimpel.nl . op een gegeven moment kreeg ik van hun een mail dat hij helemaal niet meer leverbaar was (de 3gs) en boden zij mij niet de te dure Iphone 4 aan of Vodafone abo. Dus ik maar bestelling gecancelled. Maar ze hadden de telefoon nog steeds op de site staan dus gemaild waarom dat zo was terwijl hij niet meer leverbaar was. Zeiden ze dat het wel leverbaar was maar 6 weken kon duren (ja doh daar hebben ze mij, pas na mijn bestelling, mee doodgegooid dat het nog even kon duren) dus heb heb 8-11 opnieuw besteld en nog steeds niks gekregen
|
|
|||
|
|||
De drie versies van de iPhone 3GS worden nog gewoon geleverd. 16 GB & 32 GB zijn wel steeds slechter beschikbaar.
iPhone 3GS 8 GB iPhone 3GS 16 GB iPhone 3GS 32 GB |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bevestiging iphone 4 bestelling | wvanberkum | Odido (T-Mobile) | 1 | 22-07-10 11:51 |
iphone 3gs bestelling in de winkel | adanaliii-umut | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-10-09 20:31 |
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen | bastos | Odido (T-Mobile) | 70 | 25-09-09 16:42 |
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS | Londonforever | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-09-09 19:27 |
Volgorde van bestelling iPhone 3GS | rem4rk4ble | Odido (T-Mobile) | 12 | 24-06-09 17:03 |
|
|