bestelling Iphone 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Leuk nieuws voor jullie, hopelijk is het bij Studentmobiel net zo.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Leuk nieuws voor jullie, hopelijk is het bij Studentmobiel net zo..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vast wel... Studentmobiel en GSMwijzer zijn allebei onderdeel van Websend. Hebben ook 't zelfde post- en bezoekadres. Nu nog afwachten of die "grote" zending ook echt gaat komen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zit zelfs nog op 2 dagen eerder, met 424320 als ordernummer.
Hopelijk hopelijk eindelijk volgende week. |
|
|||
|
|||
Mijn ordernummer is 424336.
|
|
|||
|
|||
Ik wacht ook nog steeds op mijn Iphone 3gs. Op 25 augustus besteld bij belnu.nl. Ordernummer 616974. Het wachten duurt wel erg lang.
|
|
|||
|
|||
Ik ga deze toppic verlaten
Heb besloten om de 3gs niet te nemen maar voor de 4 te gaan |
|
|||
|
|||
Had je dat niet beter eerder kunnen besluiten?;p Nu heb je een maand voor niks gewacht!
& moet je nu niet 200 euro bijbetalen o.i.d. + duurder abo? |
|
|||
|
|||
Citaat:
En nee, geen duurder ab. wel bijbetalen uiteraard. Maar ik twijfelde al eerder en heb snel beslist ivm het gratis internet en heb nu na veel wikken en wegen wat anders gekozen. Ben bang dat ik spijt krijg als ik de 3gs neem dat ik liever de 4 had |
|
|||
|
|||
Op de site van GSMwijzer staat dat 't ding op voorraad is! Vreemde constructie hoor...
|
|
|||
|
|||
heb zojuist mail gehad dat hij is verzonden !
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yes!!! Kreeg net ook een mail. Hij is verzonden!
|
|
|||
|
|||
Topcat: Op de site van GSMwijzer staat dat 't ding op voorraad is! Vreemde constructie hoor...
klopt, dat vond ik ook een rare constructie. Had dit ook gevraagd aan studentmobiel en die gaven aan dat de site gekoppeld is aan de voorraad. Dus zodra er ook maar iets binnenkomt springt hij op groen... Vind dit ook vrij misleidend Laatst gewijzigd door Deef89; 13-10-10 om 17:24. |
|
|||
|
|||
1 en 3 september hebben hem binnen, hopelijk ik ook nog vandaag.
Geef het alleen weinig kans |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nou mensen, dit was het dan
ik krijg net mail binnen dat ie verzonden is contract ontvangen op 7 september door studentmobiel nog veel succes! en hopen dat hij bij jullie ook snel geleverd word |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook net mailtje gekregen... ja ja hij is onderweg
|
|
|||
|
|||
Gretverderie, hopen dat ik ook straks dat mailtje binnen krijg, ik ben zelf van 9 sept, 8 sept contract verstuurd.
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bevestiging iphone 4 bestelling | wvanberkum | Odido (T-Mobile) | 1 | 22-07-10 11:51 |
iphone 3gs bestelling in de winkel | adanaliii-umut | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-10-09 20:31 |
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen | bastos | Odido (T-Mobile) | 70 | 25-09-09 16:42 |
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS | Londonforever | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-09-09 19:27 |
Volgorde van bestelling iPhone 3GS | rem4rk4ble | Odido (T-Mobile) | 12 | 24-06-09 17:03 |
|
|