bestelling Iphone 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door I Jamsz Ik heb m'n bestelling omgeruild. van 3gs naar SAMSUNG GALAXY i9000 S + silicone case eindelijk het toch wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
via studentmobiel
de galaxy s moet je echt checken niet normaal. heel veel mensen zeggen van jaaa iphone naapert dit dat...blbla maar hij is gewoon even goed als de iphone 4. hd filmen voor camera achter camera 16 gb 4 inch SUPER AMOLED scherm ( beste scherm op dit moment) Dunste smartphone en hij draait op googles android. dit allemaal voor de zelfde prijs |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
waarom order nummer?
ik had op 30 augustus besteld Laatst gewijzigd door I Jamsz; 22-09-10 om 21:58. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even mailtje gestuurd naar studentmobiel met de vraag waarom de status op "in voorraad" springt terwijl er geen ruime voorraad is. Meteen gezegd dat dit misleidend werkt omdat mensen dan gaan bestellen met het idee dat er genoeg iphones zijn.
Beste ....., De voorraad is aan de website gekoppeld. Zodra er dus bijvoorbeeld 1 toestel binnen komt zal deze tijdelijk op "in voorraad" springen. Gister zijn er 50 stuks ingeboekt en meteen verstuurd naar de langst wachtende klanten. Wij verwachten morgen weer een grote levering binnen te krijgen. Excuses voor het ongemak. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Studentmobiel.nl |
|
|||
|
|||
Verstuurd naar de langst wachtende klanten.... jaja, heb 13 augustus mijn contract verzonden en ontvangstbevestiging ontvangen. En hier is te lezen dat twee mensen die de 14e hun contract hebben verzonden al een verzendmail hebben ontvangen...ik blijf het allemaal vreemd vinden de gang van zaken. Ben ik niet van studentmobiel gewend.
|
|
|||
|
|||
heb nu (vanaf 18-8) een order lopen bij gsm-wijzer. Misschien handig om vanaf nu even te vermelden bij wie iedereen de order heeft afgesloten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eindelijk!! ook ik heb net de verzendmail gekregen! Iedereen succes met jullie nieuwe Iphone, hopelijk was ie het wachten waard. IK hoop dat jullie m ook snel gaan krijgen.
|
|
|||
|
|||
Eindelijk! Ik ook!!
Morgen heb ik hem... Het kan niet lang meer duren. De verwerking is dus vanaf 14 augustus en later. Veel plezier iedereen ermee! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
IK heb de 14 e ingestuurd dus de mensen die ook de 14e hebben ingestuurd en later (15, 16 17 etc) hebben ook kans zeer binnenkort geleverd te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Ik de 18e, maar heb nog niks gekregen..
|
|
|||
|
|||
Erwinz, wat was jouw ordernummer als ik vragen mag?
|
|
|||
|
|||
Hoi,
ik ben ook wel benieuwd naar wat jullie ordernrs zijn. Op die manier kun je ook een beetje een inschatting maken hoeveel aanvragen ze per dag binnenkrijgen. ik heb de 24 mijn contract rond gekregen, maar heb nog geen reactie binnen. |
|
|||
|
|||
Net bericht van GSM-Wijzer dat mijn pakket is verzonden. Zal je zien dat ie zaterdag wordt bezorgd. Heb m naar mijn werk laten sturen...
18 aug -23 sept ... |
|
|||
|
|||
16 augustus - kadir55 (studentmobiel)
18 augustus - CRR (gsmwijzer) 20 augustus - Bas_W (studentmobiel) 24 augustus - vlinder1983jc (studentmobiel) 30 augustus - jeroenvanark () 11 september - jesse12 (studentmobiel) 14 september - Tamaar77 (gsmwijzer) Ordenummer 428254 |
|
|||
|
|||
Ik zal jullie ook maar eventjes informeren wat mijn ervaringen bij de Phone House tot dusver zijn. Ik heb mijn 3gs 22 augustus besteld, 23 augustus mailtje gehad dat hij niet op voorraad was. Ik heb daarna begin september zelf gemailt omdat ik helemaal niets te horen heb gekregen van de phone house. Kreeg daar 2 dagen later precies hetzelfde mailtje als 23 augustug: niet op voorraad. Daarna weer niks gehoord, 2 dagen geleden weer gemailt, geen aantwoord, dus ik vandaag aan het bellen. Ik moest aan het vragen blijven om er een beetje info uit te krijgen:
- ze konden mij geen indicatie geven wanneer er weer geleverd gaat worden, het verschilde heel erg vertelde ze mij, onzin naar mijn mening - wel beloofde ze me dat de t-mobile internetactie(gratis 24mnd) gewoon geldig was voor mij omdat ik 22aug al besteld had - ik stond vrij bovenaan in de wachtrij dus zou hem bij de volgende lichting wss krijgen Al met al dus niet heel tevreden met de service van de Phone House en ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren... |
|
|||
|
|||
Beste (*****),
Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden. Uw order (Ordernummer: ******) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01. Als u een bestelling met een totaalbedrag (toestelprijs + verzendkosten) van € 30,- incl. btw of meer, geplaatst heeft en het bedrag is niet vooraf per iDeal of overboeking voldaan, dan wordt uw bestelling onder rembours afgerekend. De postbode zal u bij aflevering van het pakket vragen het bedrag contant te voldoen. Let op: dit is vanzelfsprekend niet van toepassing op een aanschafbedrag van € 0,-. U hoeft in dat geval bij aflevering van het pakket niets aan de postbode te betalen. hij is dus verzonden vandaag. maar leveren ze ook in het weekend denk je. er staat als er niet binnen 4 dagen iets is ontvangen.... dus hij zou uiterst maandag binnen moeten komen. Laatst gewijzigd door I Jamsz; 23-09-10 om 16:18. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bevestiging iphone 4 bestelling | wvanberkum | Odido (T-Mobile) | 1 | 22-07-10 11:51 |
iphone 3gs bestelling in de winkel | adanaliii-umut | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-10-09 20:31 |
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen | bastos | Odido (T-Mobile) | 70 | 25-09-09 16:42 |
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS | Londonforever | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-09-09 19:27 |
Volgorde van bestelling iPhone 3GS | rem4rk4ble | Odido (T-Mobile) | 12 | 24-06-09 17:03 |
|
|