//

bestelling Iphone 3GS

bestelling Iphone 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door poes O, die heb ik nog niet gehad. Ik hoop het voor je. Wanneer had jij ook al weer besteld? Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 17-09-10, 17:34
I Jamsz I Jamsz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poes Bekijk bericht
O, die heb ik nog niet gehad.
Ik hoop het voor je. Wanneer had jij ook al weer besteld?
Ik 17 aug.
ik had op 28 augustus contract getekend gestuurd
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 17-09-10, 18:11
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

@I Jamsz: Tegen jou hebben ze dus gezegd, tussen 20 en 23 sept, misschien krijg je het dan. Maar heb je er dan flink achter aan moeten zitten met bellen en mails, of viel dat wel mee, want anders ga ik straks ook als een tierelier ze mailen Ik wil ook me phone
  #163  
Oud 17-09-10, 18:18
I Jamsz I Jamsz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 40
Standaard

........................

Laatst gewijzigd door I Jamsz; 20-09-10 om 12:43.
  #164  
Oud 18-09-10, 09:39
peterkwi peterkwi is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Heren/dames nog even geduld denk ik. Ik wacht al vanaf 13 augustus en zou volgens studentmobiel tussen 9 en 11 sept geleverd krijgen

Laatst gewijzigd door peterkwi; 18-09-10 om 10:19.
  #165  
Oud 18-09-10, 17:12
jortz jortz is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Vandaag heb ik eindelijk mn iPhone 3GS in ontvangst mogen nemen van PhoneHouse. Donderdag besteld en vandaag binnen. Perfecte service en goede prijs!
  #166  
Oud 18-09-10, 17:33
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

Gefeliciteerd Nu wij nog hè iemand nog nieuws over de levertijden, desnoods over andere winkels. En dan wel natuurlijk degene met simlock, want de vrije zijn toch wel op voorraad.
  #167  
Oud 18-09-10, 17:36
Erwinz Erwinz is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Geen nieuws over de levertijden. Ik ben bang dat dit nog wel een paar weken kan gaan duren...Ben wel blij met het abonnement met gratis web n walk, nu de telefoon nog!
  #168  
Oud 19-09-10, 17:58
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

Had zelf nog een mailtje gestuurd, hoop morgen op een reactie daarop. Het liefst een mailtje terug met daarin een indicatie van wanneer ze iets binnen krijgen en niet weer:"sorry, maar we kunnen u geen indicatie geven" en dan weer dat verhaaltje van dat er minder wordt geproduceerd.
  #169  
Oud 19-09-10, 19:26
jeroenvanark jeroenvanark is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 26
Standaard

Ik ben ook benieuwd naar het bericht die ik morgen hoop te krijgen. In de laatste mail die ik gehad heb verwachte ze rond 20-23 september genoeg voorraad te hebben om mijn bestelling te kunnen leveren.
  #170  
Oud 19-09-10, 19:47
I Jamsz I Jamsz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 40
Standaard

@ Jeroenvanark,

wanneer had jij besteld?.
en was dat een antwoord op een e-mail die je had gestuurd waarin ze zeiden 20-23 september.

of hadden ze gewoon zelf een bericht gestuurd
  #171  
Oud 19-09-10, 19:55
jeroenvanark jeroenvanark is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 26
Standaard

Ik heb besteld op 30-08. En de mail die ik ontvangen heb is een mail vanuit Sudentmobiel zelf. Lees hieronder....

U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een T-Mobile abonnement in combinatie met de Apple iPhone 3GS 8GB.
Helaas kan Apple als gevolg van de enorme vraag naar dit toestel in combinatie met problemen rond de beschikbaarheid van onderdelen niet aan de geplande leveringen voldoen. Hierdoor is dit toestel overal in Nederland erg slecht leverbaar. Wij verwachten rond 20-23 september voldoende voorraad binnen te krijgen om uw order te kunnen uitleveren.

U ontvangt van ons een email op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Standaard wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de email een barcode om uw zending te volgen in het TNT verzendtraject).

Wij hopen dat u begrip heeft voor deze situatie en dat wij voor de levering en beschikbaarheidinformatie volledig afhankelijk zijn van Apple.
Niettemin onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,
Het team van Studentmobiel.nl
  #172  
Oud 19-09-10, 20:20
I Jamsz I Jamsz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 40
Standaard

dat is precies hetzelfde mailtje dat ik van hun had gehad.
ze hadden het zelf gestuurd, met mijn ordernummer.

ik wacht af tot morgen hopelijk krijgen we eindelijk onze iphone´s.
  #173  
Oud 19-09-10, 20:32
Erwinz Erwinz is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Iedereen heeft die mail gekregen alleen met andere data (afhankelijk van volgorde binnenkomst contract). Ik heb op 14 augustus het contract ingestuurd en kreeg de volgende tekst:

Wij hebben vanuit Apple het bericht ontvangen dat wij eind volgende week voldoende Apple iPhone 3GS 8GB zullen ontvangen om uw order te verwerken. Daadwerkelijke levering van uw order door TNT zal dan plaatsvinden tussen maandag 13 en woensdag 15 september. U ontvangt van ons een email op de dag dat uw pakket verzonden wordt met daarin een barcode waarmee u uw zending kunt volgen in het TNT verzendtraject.

Wij danken u voor uw geduld en wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe toestel.

Met vriendelijke groet,

Toen heb ik 14 september gemaild of ze mij konden bevestigen dat ik uiterlijk morgen (15e) mijn toestel kreeg en toen ontving ik het welbekende mailtje met de link om het contract alvast aan te vragen. Je kunt ervan uitgaan dat ook tussen de 20 en 23e niet geleverd wordt. Ze weten het zelf ook niet en houden tot die tijd iedereen maar aan het lijntje...

Laatst gewijzigd door Erwinz; 19-09-10 om 20:34.
  #174  
Oud 19-09-10, 21:56
jeroenvanark jeroenvanark is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 26
Standaard

Ik heb ook niet echt het idee dat ik hem over een aantal dagen in mn handen heb. Maar goed je weet maar nooit. Hou jullie op de hoogte...
  #175  
Oud 19-09-10, 22:32
CRR CRR is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 20
Standaard

Maar wat is het alternatief, als je al ruim een maand wacht en inmiddels toch ook maar het T-Mobile-Abo hebt laten ingaan...

Mailen naar GSM-Wijzer levert geen reactie op.
Bellen naar GSM-Wijzer duurt ten minste 10 min, en dan zit het me al tot hier.... zonder enig contact.... dusss... geen reactie bij GSM-Wijzer...
  #176  
Oud 20-09-10, 12:51
Battyboy Battyboy is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik heb in augustus de 11e hem besteld via t-mobile
ik heb alleen een smsje gekregen dat ik hem begin oktober kreeg
maar ik hoor hier telkens 20-23 september ik hoop dat dat het geval is

Laatst gewijzigd door Battyboy; 20-09-10 om 21:18.
  #177  
Oud 20-09-10, 13:05
I Jamsz I Jamsz is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Battyboy Bekijk bericht
Ik heb in september de 11e hem besteld via t-mobile
ik heb alleen een smsje gekregen dat ik hem begin oktober kreeg
maar ik hoor hier telkens 20-23 september ik hoop dat dat het geval is
ik denk niet dat 20-23 september ook voor jou geld,
als je pas 11 september hebt besteld.
  #178  
Oud 20-09-10, 13:10
Erwinz Erwinz is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Precies. Ik denk dat je op begin november moet rekenen. 6 tot 8 weken levertijd!
  #179  
Oud 20-09-10, 13:55
Appleflapje Appleflapje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 58
Standaard

Als je bij t-mobile hebt besteld wel ja Daar besteld bijna iedereen die te lui is om even iets goedkopers te zoeken nee hoor, maar het is wel zo dat het meerendeel bij de provider zelf besteld. Ik zelf heb de 8e besteld, en had toen een mailtje van gekregen dat levertijd 2 weken was, ander mailtje tussen 2 en 3, weer een ander met daarin 4 dagen to 4 weken, dus ja, ik hoop erop dat ik hem binnen een maand heb
  #180  
Oud 20-09-10, 16:02
xmarloes xmarloes is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

het schiet gewoon niet op,
zit ook al zolang te wachten..
hoop dat ik hem deze week binnenkrijg..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bevestiging iphone 4 bestelling wvanberkum Odido (T-Mobile) 1 22-07-10 10:51
iphone 3gs bestelling in de winkel adanaliii-umut Odido (T-Mobile) 1 07-10-09 19:31
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen bastos Odido (T-Mobile) 70 25-09-09 15:42
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS Londonforever Koopinformatie Nederland 7 11-09-09 18:27
Volgorde van bestelling iPhone 3GS rem4rk4ble Odido (T-Mobile) 12 24-06-09 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:49.