bestelling Iphone 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bdebresser hehe ben vandaag eindelijk gebeld door Phonehouse om een afleverdatum te bespreken en als het goed is komen ze dinsdag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vandaag mn iphone van GSMeasy(17 aug. besteld) gekregen.
Ik wist niet dat GSMeasy en phonehouse dezelfde waren. dat zijn ze dus. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem gisteren ontvangen , besteld op 16-8 bij belnu.nl
|
|
|||
|
|||
6 september besteld, kan ik hem dan volgende week verwachten? Of gaat het nog weken duren.
Ik heb geen mail gehad iig, ze houden je behoorlijk slecht op de hoogte moet ik zeggen.. Ik zit bij gsmwijzer.nl overigens. |
|
|||
|
|||
Tja, ik heb 8 sept besteld en heb van de week een mailtje gestuurd of ik deze week er 1 kon verwachten, kreeg vervolgens dit:
"Er zit inderdaad meer schot in, echter leveren wij nu uit aan mensen die eind augustus besteld hebben. De totale wachttijd is dus ongeveer 4 weken. U had 08-09 besteld en u kunt dus waarschijnlijk over 1-1,5 week een toestel verwachten. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice GSMwijzer.nl" Tis natuurlijk nog afwachten, maar ik heb wel enigzins goede hoop. Het beste zou natuurlijk zijn als je zelf maandag ofzo ook een mailtje de deur uit stuurt, en kijken wat ze zeggen, uiteraard wel hier delen wat je als reactie krijgt hè |
|
|||
|
|||
Het zou toch fijn zijn als ze zich dit keer wél aan hun afgesproken data houden .
Ik zal maandag indd wel even een mailtje sturen, kijken wat er van terecht komt. |
|
|||
|
|||
Ik heb gisterochtend gemaild naar gsmwijzer om eens te informeren of het idd nog een kleine 2 weken duurt.
Ik zal maandag wel reactie krigen. |
|
|||
|
|||
Ook ik heb maar even een mail gestuurd, het proces verliep erg stroef om een abonnement te verkrijgen.
Maar ik heb al wel post ontvangen van T mobile, dus het zal wel goed komen De bestel datum was 11 september ook bij GSMwijzer. |
|
|||
|
|||
Zo, net me iphone 3GS besteld
@ GSM-wijzer.NL && Nu maar wachten Men vriend moes 2 maanden wachten,poepoe nog un poosie te gaan dus! |
|
|||
|
|||
Tamaar77, al reactie gehad van gsmwijzer?
Ik heb ook gemaild, maar nog geen antwoord gehad.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het kan ook zomaar dat ze een week niks binnen krijgen en dus weer achter lopen. Eigenlijk weten we dus nogsteeds niks |
|
|||
|
|||
k heb hem binnen 14 september ebsteld en nu al binnen
|
|
|||
|
|||
Hoe oneerlijk ;p.
Maar zeker niet via gsmwijzer/studentenmobiel oid besteld? |
|
|||
|
|||
nee
ik heb hem via de t-mobile webshop besteld |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
daar zat gewoon die actie aanvast die jij zei. Wel met verlenging.
|
|
|||
|
|||
hehe ze hebben m vanmorge geleverd!!! alleen die knakker aan de deur wist niet of het gratis internet 24mnd wel geldig was, hier stond ook niets over in het contract wat ik aan de deur moest tekenen. Dus vandaag maar weer bellen hoe dat zit en anders komen ze hem maar weer ophalen!
|
|
|||
|
|||
Nou net gebeld en bevestigd gekregen dat de 24mnden gratis internet actie voor mij nog gewoon geldig is. Bij alle bestellingen van voor 4 september gelden de ouwe voorwaarden nog vertelde ze me.
Ik hoop dat iedereen hem snel mag ontvangen!(en beter op de hoogte gehouden worden als ik door de phonehouse) |
|
|||
|
|||
Kreeg ik gister dit in de mail:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kwam met toeval op dit forum terecht nadat ik aan het zoeken was of meer mensen problemen hebben met de levering van de Iphone. Ik wist dat het een aantal weken kon duren, maar ik ben het nu echt zat.
Ik heb dus mijn Iphone 3GS 8gb bij de Phonehouse besteld, op jawel: 11 augustus! Ondertussen heb ik al een week of 3 het tijdelijk leentoestel en is mijn abonnement al ingegaan i.v.m het afschaffen van de internetactie. Ik heb nadat mijn leentoestel is afgeleverd, niets meer gehoord van de Phonehouse, wel heb ik nog 2 mails gestuurd maar nogsteeds geen reactie. Ik wacht dus al bijna 2 maanden nu. En dat is nog niet alles, mijn factuur van T-Mobile klopt ook nog eens niet, ze rekenen €25.00 per maand i.p.v €19.95. Nu heb ik weer gezeur met T-Mobile, omdat ik het contract waar in stond dat ik €19.95 per maand betaalde(dat van de Phonehouse dus) op moest sturen, dat heb ik gedaan. Maar hij is natuurlijk uit de mail gekopieërd aangezien ik niet anders heb en dat kunnen ze weer niet in behandeling nemen enz. Ik heb er spijt van, tot nu toe alleen nog maar problemen dus. Laatst gewijzigd door justxdana; 05-10-10 om 17:28. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bevestiging iphone 4 bestelling | wvanberkum | Odido (T-Mobile) | 1 | 22-07-10 11:51 |
iphone 3gs bestelling in de winkel | adanaliii-umut | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-10-09 20:31 |
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen | bastos | Odido (T-Mobile) | 70 | 25-09-09 16:42 |
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS | Londonforever | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-09-09 19:27 |
Volgorde van bestelling iPhone 3GS | rem4rk4ble | Odido (T-Mobile) | 12 | 24-06-09 17:03 |
|
|