bestelling Iphone 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb niet eens een reactie gehad op mijn mail aan gsm-wijzer! Daar zit dus duidelijk iemand zonder gevoel voor klantenbinding... Ik heb op 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb niet eens een reactie gehad op mijn mail aan gsm-wijzer! Daar zit dus duidelijk iemand zonder gevoel voor klantenbinding... Ik heb op 1 sept besteld en ben er nu eigenlijk wel klaar mee.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Goed dat je het zegt, want dat is op mijn factuur exact hetzelfde, maar was mij dus niet opgevallen. Ik heb direct met T-Mobile gebeld en de dame van T-Mobile vertelde mij dat er 2 abonnementen zijn een normaal voor 25 Euro en een Online voor 19,95. In dit geval heeft The Phonehouse het verkeerde abonnement opgegeven. Ze zei dat dit geen probleem was en dat ze het direct ging corrigeren. Met ingang van de volgende factuur wordt er 19,95 berekend en wordt het op de eerste factuur teveel gefactureerde gecrediteerd. Binnen 10 minuten kreeg ik een e-mail welke deze afspraak ook bevestigde. |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag maar even gebeld met GSM wijzer.
En de mail is ook beantwoord, het gaat nog zeker 2 weken duren voordat de telefoon wordt verstuurd. Levertijd minimaal 4 weken na bestel datum, maar de bestellings mail schreven ze dat het maximaal 4 weken duurde Nog langer wachten |
|
|||
|
|||
Ik baal echt van die lui. hoe veel langer gaan ze nu nog zeggen dat hij volgende week misschien wel eens zou kunnen worden geleverd en vervolgens de week daarop hetzelfde preken? Hou je aan je afspraken, kom je deze niet na, dan zouden daar consequenties op moeten volgen. Kortingen of bijv. een Iphone 4 die wél geleverd wordt i.p.v. nog tot 2038 te moeten wachten op mijn 3GS.
Verder heb ik van T-mobile een soort 'bedankt dat je een abo bij ons hebt afgesloten'-brief gekregen afgelopen week, maar ik weet niet inhoeverre mijn abo ook daadwerkelijk ingegaan is? Iemand meer info daarover? |
|
|||
|
|||
Erik987,
Dit stond toen in die mail waar je moest bevestigen of ze de aanvraag vast mochten doen. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn abo is wel ingegaan op de 17de (datum van die bevestigingsmail). Ik had flex en is nu al overgegaan in relax.
|
|
|||
|
|||
Het is erg rustig met berichten dat mensen hun iPhone geleverd krijgen. Zouden ze weer op zijn??????
|
|
|||
|
|||
En, iemand nog wat nieuws gehoord vandaag?
|
|
|||
|
|||
Code:
Wij hopen volgende week weer een grote levering te ontvangen. U ontvangtn van ons een e-mail zodra wij het pakket versturen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Studentmobiel.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog iemand iets gehoord van de Phone House?? Begin me langzamerhand een beetje te ergeren aan de manier van communiceren bij de Phone House. Weinig tot geen reactie op mails etc. Als je ze belt vragen ze niet eens naar je order nummer maar krijg je een algemeen antwoord op een specifiek vraag. Heb nu eenmaal bij ze besteld en kan niet meer terug, maar voor mij nooit weer Phone House. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kortom, er is nog niemand die deze week iets heeft ontvangen van gsmwijzer of studentmobiel, ook geen concrete mailtjes of zo, heb zelf maandag een mail verstuurd, vandaag weer, wacht nog op antwoordt.
Ik vind het onderhand wel flink lang duren, had op 8 sept besteld, een dag later ontvangen, en nu precies 4 weken geleden sinds ik hem heb besteld Iemand die meer weet??? |
|
|||
|
|||
Het is simpel 1000 abonnementen 800 toestellen kom je er 200 te kort.
Nog even geduld en wanneer de Iphone er is ben je de lange wacht tijd vergeten.............hopelijk. Ik wacht zelf ook al een maand namelijk. |
|
|||
|
|||
Wij krijgen mondjesmaat Iphones binnen en daarmee hebben we net de
bestellers van augustus kunnen voorzien. De bestellers van begin september zijn dus nu aan de beurt, zodra wij weer een nieuwe lading binnen hebben. Overigens is de datum waarnaar gekeken wordt, de datum waarop wij het contract en de bijbehorende kopieen hebben ontvangen. Bij u is dit 14 september. Voor de bestellers van op en rond deze datum verwachten wij binnen 2 weken te kunnen leveren. Dit een indicatie en het blijft altijd onzeker tot het moment van levering door Apple. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Laatste nieuws van gsmwijzer. Gisteren ontvangen. |
|
|||
|
|||
7 September hadden ze mijn contract ontvangen,
Net een mailtje gehad dat ze nog niet genoeg iphone's binnen hadden gekregen om er één aan mij uit te leveren. Waarschijnlijk kregen ze volgende week genoeg iphone's. Maar het leveren was een landelijk probleem. Tsjah wil nu toch graag mijn iphone Studentmobiel! |
|
|||
|
|||
Ok, mijn contract was op 6 september binnen bij studentmobiel. Dus als ik het zo allemaal lees, dan wordt het volgende week. Nou ja.... Mooi k#t%^$#@#, maar het is niet anders
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja, heb net bij m'n prepaid beltegoed opgemaakt omdat ik me telefoon+abo wel een keertje mocht ontvangen. Maar als ik hem volgende week nog niet heb o.O |
|
|||
|
|||
Bij belnu.nl lijkt het allemaal nog een graatje erger te zijn. Daar hebben ze mijn contract ontvangen op 20 augustus, maar nog steeds niet geleverd en ook geen enkel signaal van een aanstaande levering.
|
|
|||
|
|||
Vandaag geheel onverwacht, opeens de postbode aan de deur, die mijn iphone kwam bezorgen. 30 augustus besteld bij phonehouse. Eindelijk kan ik er ook mee gaan spelen Ik hoop voor de nog wachtende, dat jullie hem nu ook snel zullen krijgen!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bevestiging iphone 4 bestelling | wvanberkum | Odido (T-Mobile) | 1 | 22-07-10 11:51 |
iphone 3gs bestelling in de winkel | adanaliii-umut | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-10-09 20:31 |
WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen | bastos | Odido (T-Mobile) | 70 | 25-09-09 16:42 |
Regels bij de aankoop/bestelling van een iPhone 3GS | Londonforever | Koopinformatie Nederland | 7 | 11-09-09 19:27 |
Volgorde van bestelling iPhone 3GS | rem4rk4ble | Odido (T-Mobile) | 12 | 24-06-09 17:03 |
|
|