iphone doorverkopen instellingen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje ivm met mijn iphone, ik heb me een iphone 4 besteld maar zat nog met een 2g. Maar daarvoor heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone doorverkopen instellingen
Ik heb een vraagje ivm met mijn iphone,
ik heb me een iphone 4 besteld maar zat nog met een 2g. Maar daarvoor heb ik al een koper gevonden, - maar hoe zorg ik er nu voor dat die persoon niets meer van mijn gegevens ziet. -En wat moet ik doen om mijn telefoon volledig leeg te zetten? heeft dat iet met instellingen wissen enzo te maken? ook vraag ik me dan af hoe het zit als ik mijn nieuwe iphone aansluit op mijn itunes, zal dit dan lukken of moet ik nog iets doen? zou kunnen dat deze vraag al eens gesteld geweest is, maar vindt er niets over terug. Groeten en alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen->Algemeen->naar onderen scrollen....Stel opnieuw in->Wis alle inhoud en instellingen.
Itunes zal een nieuwe iPhone herkennen en zeggen dat er al eerder een iphone gesynced is met itunes en vraagt vervolgens of je de reservecopie daarvan wil terugzetten. Je klikt ja als je dat wil (hierin staan immers al je instellingen van je vorige iphone in) of je klikt nee als je helemaal clean wilt beginnen. |
|
|||
|
|||
dat is meer dan genoeg.
bedankt voor de reactie grt |
|
|||
|
|||
uiteindelijk toch nog 2 vragen, ze hebben beiden met elkaar te maken.
ten eerste als ik alle instellingen en gegevens wis is hij dan nog bruikbaar of moet hij terug gekraakt worden en de software terug upgedate worden?? ten tweede als de nieuwe eigenaar van mijn gsm haar simkaart er in steekt, zal dat direct werken of moet hij terug gekraakt worden?? merci |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Instellingen iphone?? | huubke | iPhone algemeen | 1 | 27-03-11 16:58 |
Instellingen Iphone KPN | lloydfasting | KPN | 12 | 07-01-11 14:49 |
MMs instellingen iphone | dettie | Orange | 2 | 10-09-10 01:37 |
Instellingen iphone 3gs | We1rd0 | Odido (T-Mobile) | 0 | 10-08-10 00:28 |
Iphone instellingen resetten | glenner | iPhone algemeen | 6 | 17-08-09 12:48 |
|
|