iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Allcom problemen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/70173-allcom-problemen.html)

dennis9920 30-09-10 16:42

Dat heb ik ook al meerdere malen gepost in dit forum ze hebben in de winkel in lommel geen telefoon het nummer dat nog op de site staat is nog van allcom.

js1986 30-09-10 20:19

Heb daarstraks ook nog eens naar MC hasselt gebeld. Na 10 keer proberen toch Geert Hoste aan de lijn gekregen.
Ik: ja ik bel om mijn plaats op de lijst van allcom voor die iphone 4 te weten.
Hij: Ja da gaat nie.
Ik: Hoe da gaat nie, begin van de week konden ze het wel zeggen.
Hij: ja ik ken uwe naam nie hé
( sorry maar na 2 maanden wachten is de tijd voor grapjes bij mij al heel lang gepasseerd)
Ik maar mooi mijn naam gezegd
Hij weer ja da gaat nog effe duren ge staat op blad 3 met op elk blad 20 personen.
Ik: Ge maakt me nie wijs dat ik nu op plaats 60 sta als ze begin van de week vertelden da ik op 22 sta he. Ook gezegd dat ze gezegd hadden dat ik die mss nog deze week zou hebben.
Hij: ja er staan wel veel mensen met een 32 GB bij en da kan zijn dat die deze week komt.
Enfin hem toch maar bedankt want hij kan er ook niks aan doen dat hij een idioot is. Maar echt worden mensen bij mobistar aangenomen op basis van hun IQ en dan nog liefst zo laag mogelijk? Had ik vorige week onder mijn verlof ne IP4 gaan bestellen bij MM dan had ik ze al gehad. 1 woord on-ge-loof-lijk

Mieke1984 30-09-10 21:32

Deze mail heb ik naar alcom gestuurd, het gaat wel niet over een iphone maar toch is het een serieus probleem van allcom
half augustus waren wij in het mobistar center allcom in heusden. daar hing een affiche uit over de gratis overstap van proximus naar mobistar. na verdere uitleg van de verkoopster hebben wij een abonement bij mobistar genomen op voorwaarde dat wij geen onkosten van contractverbreking hadden bij proximus. de verkoopster garandeerde dat we niks meer van proximus zouden horen en al zeker niet als we een aangetekende brief stuurde (deze kregen we van hun mee)
de dag erna stuurde ik deze brieven aangetekend op. één voor mij en één voor mijn man. nu ongeveer 3 weken geleden krijgen wij elk van proximus een brief met een boete wegens contractverbreking: elk 150€. ik ben al 3 weken aan het bellen en langs de allcom winkel aan het gaan maar deze is gesloten wegens onvoorziene omstandigheden! wat nu? ze hadden me gegarandeert dat de overstap zonder kosten zou zijn !

heeft er nog iemand iets gelijkaardigs meegemaakt? Of weet wat we nu moeten doen?

js1986 01-10-10 19:28

ale om 16.29 gebeld dat hij gearriveerd is. Da zou tijd worden.

Icepod 03-10-10 02:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door js1986 (Bericht 574929)
ale om 16.29 gebeld dat hij gearriveerd is. Da zou tijd worden.

Het is misschien de iPhone5 die ze u willen verkopen? ( sarcastisch.. )

I'

js1986 03-10-10 08:16

@icepod kzal er wel ff op moeten wachten maar in 2029 heb ik als eerste de iPhone 14 ;-)

jorg1986 08-10-10 14:08

Heb ook nog de iPhone4 32 GB in bestelling staan maar ik hoor als maar niks. Vorige week vrijdag naar Lommel gereden. Zij hebben mijn factuur ingescand en ergens heen gefaxed. Volgens deze medewerkers uit Lommel zou ik deze week voor vrijdag) iets horen. Maar tot op heden niks.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:21.