iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Allcom problemen (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/70173-allcom-problemen.html)

trevisnl 24-09-10 20:56

Aangezien er gisteren nog iPhone 4's 32 gb zijn geleverd zullen er vandaag / morgen geen iPhone's worden geleverd, toch of ontvangen ze ook wel eens meerdere lichtingen per week?

woutje76 26-09-10 17:24

Gisteren het verlossende woord per email gekregen.
Er lagen 2 iPhones 32GB klaar voor me in Lommel.

Let op, je kan er enkel contant betalen!

Toen ik ze net gehaald had, kreeg ik een telefoontje dat er nog twee voor me klaar lagen in Genk.... Ik ben maar eerlijk geweest om te zeggen dat ik ze net opgehaald had in Lommel.

Maar goed, de verkoper (was er een van Mobistar zelf) zat er maar een week, totdat er een nieuwe agent zijn intrek zou doen in het pand....

Ja, ja, een nieuwe agent, dus Allcom (marc cambier) is niet meer de eigenaar van de winkels.

Er werd me ook verteld dat we van geluk mogen spreken dat mobistar het risico op zich nam om het voorschot te vergoeden, aangezien ze twijfelen of het nog ooit terug te halen is bij Allcom. Het was volgens de verkoper het feit dat die Marc Cambier goed in de problemen zit.

Ik hoefde geen extra's erbij te nemen (thank god !), en kan nog vrolijk de app installeren voor de gratis bumper....

Al met al is het nog goedgekomen.

Succes voor alle anderen...

windofsurf 26-09-10 20:17

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH,
Ik ben gebeld, ik ga morgen mijn 32GB halen :p

laurentdes 27-09-10 18:24

ik snap het niet meer.. Heb mijn iphone in genk gereserveerd op de marktstraat maar die winkel is nog steeds gesloten..
Dan ben ik maar in Hasselt gaan vragen hoe het nu zat.. Blijkt dat ik van plaats 4 naar plaats 5 ben gezakt ( iphone 32 gb ) ?
Ondertussen krijgen veel mensen al hun iphones binnen en ik blijf nog steeds niets horen ?
Het hele allcom verhaal heeft ondertussen wel lang genoeg geduurd :D

js1986 27-09-10 18:31

Ja ik ben van plaats 18 naar 22 gegaan. Maar ik denk dat dit nu de lijst is van alle winkels samen.

dennis9920 27-09-10 18:33

Je zkt ook zoiezo omdat ze andere mensen voor laten.
ik ben ook gwn voor gelaten in de winkel in lommel omdat ik daar flink herrie heb staan maken over de gang van zaken want ik had mijn 32 gbs op 30 juli besteld en mensen die voor mij hebben besteld hebben hem nog nie en ik had ze al donderdag.

laurentdes 27-09-10 18:47

Toch wel erg dan als dat hun beleid is.. Zo maar mensen voor laten ( geen kritiek op jou ).
Vind het allemaal maar vaag..
Hoe dan ook hopen dat ik hem binnen de maand nog heb..

trevisnl 27-09-10 20:17

ik denk dat wij dat allemaal hopen.. nog voor donderdag zodat we onze gratis hoesjes nog kunnen bemachtigen....

trevisnl 28-09-10 11:22

iemand nog wat gehoord van hasselt?

Icepod 28-09-10 16:35

Vandaag in Genk binnen gestapt. Daar wist een meneer mij te vertellen dat ik mijn vooschot zonder problemen op mijn bankrekening kan laten storten. Wat ik ook ga doen.
Bij mij heeft MOBISTAR tout court afgedaan. Kan me geen slechter service herinneren dan bij dit bedrijf.
En dan nog dit even meegekregen van een Proximus-medewerker. Proximus zal in de nabije toekomst de iPhone mogen verkopen, gezien het netwerk van Mobistar ook zwaar zuigt.

I'

FenixStyle 28-09-10 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Icepod (Bericht 572380)
Vandaag in Genk binnen gestapt. Daar wist een meneer mij te vertellen dat ik mijn vooschot zonder problemen op mijn bankrekening kan laten storten. Wat ik ook ga doen.
Bij mij heeft MOBISTAR tout court afgedaan. Kan me geen slechter service herinneren dan bij dit bedrijf.
En dan nog dit even meegekregen van een Proximus-medewerker. Proximus zal in de nabije toekomst de iPhone mogen verkopen, gezien het netwerk van Mobistar ook zwaar zuigt.

I'

Er is al langer sprake van het feit dat Proximus de iPhone ook zou mogen gaan verkopen, al wordt dat voorlopig nog door hen ontkend. Als dat betekent dat ze bij een volgende iPhone ook meteen bij de release verkopen, zou dat alvast wel goed nieuws zijn!

laurentdes 28-09-10 19:13

ben mijne vandaag gaan ophalen in maasmechelen :) ( 32 gig besteld in genk )

trevisnl 28-09-10 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laurentdes (Bericht 572504)
ben mijne vandaag gaan ophalen in maasmechelen :) ( 32 gig besteld in genk )

Hoe kan je die in maasmechelen zijn gaan halen? alle bestellingen zouden door hasselt worden overgenomen en 2 weken terug was maasmechelen toch echt wel nogal dicht...

laurentdes 28-09-10 20:38

was in leuven gaan klagen die hebben gebeld naar een zekere wim in genk en die zei dat er in mm nog waren.. DAn naar daar gereden, die winkel in de M2 was open en daar gekocht :)

trevisnl 28-09-10 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door laurentdes (Bericht 572583)
was in leuven gaan klagen die hebben gebeld naar een zekere wim in genk en die zei dat er in mm nog waren.. DAn naar daar gereden, die winkel in de M2 was open en daar gekocht :)

vreemd.. ik wacht al sinds begin augustus op mijn iPhone uit Maasmechelen en heb er nogaltijd geen..... Lekker dan

laurentdes 28-09-10 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 572629)
vreemd.. ik wacht al sinds begin augustus op mijn iPhone uit Maasmechelen en heb er nogaltijd geen..... Lekker dan

er lagen er daar nog een stuk of 6 - 7 maar allen gereserveerd blijkbaar...
Misschien toch eens langs gaan ?

tranceparency 29-09-10 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl (Bericht 572629)
vreemd.. ik wacht al sinds begin augustus op mijn iPhone uit Maasmechelen en heb er nogaltijd geen..... Lekker dan

Ik al van einde Juli dus... 't is moeilijk maar geduld is een mooie deugd.... :p

jorg1986 30-09-10 16:06

Positie op de lijst/geld terug
 
Ik heb net contact gezocht met Mobistar met het nummer wat vermeld stond in de e-mail van 14 september van Allcom. Als je dit nummer belt krijg ik na een half uur wachten een of andere facturatie dienst aan de lijn. Zij kunnen mij niet verder helpen.

De winkel in Lommel is nog steeds gesloten en de telefoon nummers zijn ook van de Mobistar website verdwenen.

Ik wil graag weten op welke positie ik op de lijst sta en anders hoe ik eventueel mijn geld terug kan krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb nog niks van Mobistar zelf gehoord het enigste wat ik heb ontvangen is de mail van Allcom dat de bestellingen zijn overgenomen door Mobistar.

Mvg Jorg,

dennis9920 30-09-10 16:07

ehm de winkel in lommel is al 2 a 3 weken weer open...

jorg1986 30-09-10 16:39

Ok ik ben ook al even niet meer in Lommel geweest maar heb ze wel diverse malen proberen te bellen maar zonder resultaat.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:47.